Supramundane Skrevet 2. august 2010 #4681 Skrevet 2. august 2010 Jeg stemmer på skogen. Da får du frisk luft i samme slengen, og tankene kan bare fly.
Sauen Shaun Skrevet 2. august 2010 #4682 Skrevet 2. august 2010 Det er godt å røre seg litt ja. Fikk meg en god tur på veg hjem i dag jeg også. Gikk en ekstra runde på veg fra bussen. Fant ut at det var greit å få unna treninga med en gang, så slapp jeg å gå ut igjen.
Gjest wild bird Skrevet 2. august 2010 #4683 Skrevet 2. august 2010 Håper du fikk rørt på deg i dag, så både trøtthet og surhet forsvant
Suzy Skrevet 3. august 2010 Forfatter #4685 Skrevet 3. august 2010 God morgen! Det ble en mellomting i går. Ble først sittende til halv fire på jobb og deretter spiste jeg så mye fiskesuppe til middag at magen bare måtte hvile en stund - så jeg dro på treningssenteret med mål om å sykle gjennom ett av spinningprogrammene mine. Men så var salen opptatt, så da syklet jeg et sånt "automatprogram" på en halvtime for meg selv og trente en halvtime med styrke etterpå. Hadde ikke med meg noe program, men trente benpress, brystpress, knebøy og markløft på maks tyngde - pluss mage etterpå, og det var deilig. Styrke var definitivt det jeg trengte i går så jeg tenker jeg tar meg samme turen i dag også jeg, men trener et par andre muskelgrupper Men jeg begynner å merke at jeg har jobbet en stund i strekk... I dag tilsvarer jobbdagene mine å gå på jobb på en søndag og jeg kjenner det påvirker meg. Bare tre dager igjen fra i dag. Bare tre dager. Bare tre.... Mye i dag også. Sover som en død om dagen og har virkelig ikke lyst til å våkne. Bilen min er punktert også. Måtte låne mamma sin ned i dag og må opp igjen for å fikse det (i allefall midlertidig) senere i dag
Supramundane Skrevet 3. august 2010 #4686 Skrevet 3. august 2010 Styrketrening er gøy! Og fryktelig tungt. For noe dritt at du punkterte, det er utrolig irriterende rett og slett. Å kjøre på felgen er liksom ikke noe greit.
Suzy Skrevet 3. august 2010 Forfatter #4687 Skrevet 3. august 2010 Styrketrening er gøy! Og fryktelig tungt. For noe dritt at du punkterte, det er utrolig irriterende rett og slett. Å kjøre på felgen er liksom ikke noe greit. Irriterende... Dekket var flatt da jeg kom hjem fra kjæresten på tirsdag, men jeg har passet på som en smed og fyllt opp igjen slik at det skulle holde til jeg likevel skal på verksted... men niks gitt
Sauen Shaun Skrevet 3. august 2010 #4688 Skrevet 3. august 2010 Det er jo typisk at punkteringen kom akkurat når du er veldig sliten. Sånne ting skjer alltid når det passer minst. :kaffekopp:
Suzy Skrevet 3. august 2010 Forfatter #4689 Skrevet 3. august 2010 Og ikke minst at det kom da byen er overfull av folk.. det er jo umulig å komme seg frem til et verksted uten å stå i kø leeenge - og det er for å komme frem. Nå har jeg forresten skrevet mail til treningssenteret ved kjæresten og bydd frem mine tjenester som instruktør Spennende!
fairygirl Skrevet 3. august 2010 #4690 Skrevet 3. august 2010 Nå har jeg forresten skrevet mail til treningssenteret ved kjæresten og bydd frem mine tjenester som instruktør Spennende!
Suzy Skrevet 3. august 2010 Forfatter #4691 Skrevet 3. august 2010 Tenk så gøy om jeg kan få jobb der da! Også må jeg vurdere yogaen vedsiden av, tror jeg - for det er liksom ikke nok med spinn... Elsker den yogaen
Roadrunner Skrevet 3. august 2010 #4692 Skrevet 3. august 2010 Spennende med nytt treningssenter og kanskje ny instruktørkarriere? Håper du kommer deg gjennom arbeidsuka. Bare 3 dager igjen!
Supramundane Skrevet 3. august 2010 #4693 Skrevet 3. august 2010 Oi, så spennende! Kjempestas hvis du kunne vært instruktør der også, det er jo en veldig grei måte man får gratis trening på!
fairygirl Skrevet 3. august 2010 #4694 Skrevet 3. august 2010 Oi, så spennende! Kjempestas hvis du kunne vært instruktør der også, det er jo en veldig grei måte man får gratis trening på! OG får betalt attåt
Suzy Skrevet 3. august 2010 Forfatter #4695 Skrevet 3. august 2010 Jepp - det er veldig greit å være instruktør, syns jeg
Gjest wild bird Skrevet 3. august 2010 #4696 Skrevet 3. august 2010 Krysser fingra for at du får instruktørjobben! Og håper du har fått fikset bilen. Sånne ting er bare kjeeeeedelig :gjeiper:
Suzy Skrevet 4. august 2010 Forfatter #4697 Skrevet 4. august 2010 God morgen! Bilen er midlertidig fikset med sånn boks med skum som tetter dekket (så får jeg håpe det holder til over helga ). Har ikke hørt noe fra treningssenteret, men avventer et par dager til og ringer heller for å høre om de er interessert. Det hadde jo vært stas... Var umåtelig flink i går også - dro på trening da og - og denne gangen var spinningsalen ledig, så jeg syklet en time intervall og trente tjue minutter styrke overkropp. Så i dag er jeg jevnt mos i hele kroppen Vurderer sykkel intervall i kveld, bare for å varme opp igjen vondten, men lurer også på om det kan være like greit å hvile en dag og heller ta fatt igjen med en skikkelig økt på torsdag. Får kjenne på det utover. Det er uansett godt å begynne å komme i treningssiget igjen. Deadlinedag i dag og jeg er litt stressa, men glad det er bare to dager igjen av denne uka - etter i dag altså. Også er det fri - ganske så lenge til og med.
Sauen Shaun Skrevet 4. august 2010 #4698 Skrevet 4. august 2010 Lurer på om jeg skal ta fram yoga-dvden iløpet av dagen jeg. Lenge siden jeg har brukt den nå (at jeg har lånt den av Daria for en evighet siden er en annen sak - håper ikke hun savner den...). Men først må jeg få i meg nok kaffe til at jeg våkner skikkelig.
Suzy Skrevet 4. august 2010 Forfatter #4699 Skrevet 4. august 2010 ÅÅhhh.. yoga - har ikke trent halvparten av det jeg haddet enkt på forhånd denne sommeren (pokker!), men du verden som jeg savner det!
Sauen Shaun Skrevet 4. august 2010 #4700 Skrevet 4. august 2010 Det gjenstår jo å se om det blir med tanken her også da. Har ikke vært så flink som jeg hadde tenkt i sommer jeg heller. Har gått mye mer tur enn planlagt. Men yogaen derimot...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå