Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innom med en kopp :kaffekopp:

Bra søndag, Suzy`? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kaffekopp:

Innom med litt styrkedrikk til arbeids-tigern!

Skrevet
:kaffekopp: fra meg også - men jeg drikker ikke kaffe, så den er nok sannsynligvis ikke veldig god. :ler:
Skrevet

Innom med en kopp :kaffekopp:

Bra søndag, Suzy`? :)

Takk, takk - tålelig bra. Jeg får da gjort noe. Bør ha gjort meg ferdig i løpet av de neste to og en halv timene vel.

:kaffekopp:

Innom med litt styrkedrikk til arbeids-tigern!

*slurper*

:kaffekopp: fra meg også - men jeg drikker ikke kaffe, så den er nok sannsynligvis ikke veldig god. :ler:

:overrasket: *skyver den diskret unna*

Gjest wild bird
Skrevet

Snart kommer kaffetrollet og tar deg, tror jeg :dåne:

Skrevet
:nei: Det kan aldri bli for mye kaffe!
Gjest wild bird
Skrevet

I beg to differ. Men det er kun fordi jeg ikke drikker kaffe ;)

Skrevet

Magen min tåler ikke kaffe, men det er greit, fordi tungen liker det ikke heller. :ler:

Skrevet

Men må på bussen først og den går om akkurat en time, så jeg har god tid til en kaffekopp :nigo:

Hadde du dratt et døgn tidligere så hadde vi sittet på samme bussen. :ler:

Skrevet

På jobb - igjen.

Så trøtt at jeg nesten ikke kom meg ut av dyna i dag...

Må ha mye, mye, mye kaffe - så skal jeg komme innom igjen... :Gjesp:

Skrevet

Kaffe er lurt. Måtte innom kaffebaren etter en kaffe i dag jeg...... orket ikke vente helt til jobben. :ler:

Skrevet

Har slurpet i meg et par kopper kaffe jeg også. Skal snart på "jobb", og det er uvant for en stakkars saueskrott det... :fnise:

Skrevet

Innom en sving igjen - har satt folket i arbeid og driver og samler meg sammen som best jeg kan sjøl. Tror dette skal bli en bra dag - og jeg skal trene i dag. Samme hva det er bare det er - jeg trenger bevegelse, merker jeg. Føler meg som en pudding :forvirret:

Mer :kaffekopp:

Skrevet

Pudding..... :spise: Da tenker jeg strakt på dessert og fikk lyst på :is:

Skrevet

Pudding..... :spise: Da tenker jeg strakt på dessert og fikk lyst på :is:

Usj... det er for tidlig - og jeg er for pudding :snurt:

Skrevet
:duskedame: Heier litt på deg i dag! Ikke så lenge igjen til du kan sove ut litt? :klem:
Skrevet

:duskedame: Heier litt på deg i dag! Ikke så lenge igjen til du kan sove ut litt? :klem:

Tja, lørdag kan jeg sove ut. Det er teknisk sett ikke veldig lenge til.

Men nå har jeg jobbet bra. Har god kontroll på tingene her i dag, ligger i forkant, føler jeg. Det er ganske deilig.

Skrevet

Hodet mitt er overfyllt - jeg er sliten, lei og sur og har ikke noe lyst til å sitte her ett sekund lenger nå. Grr! :sur:

Har bestemt meg for å forsøke meg på en løpetur i skogen i dag - jeg tror i det minste det. Det er en bra sykkeltime med påfølgende body pump også, men det betyr at jeg er på trening i så veldig menge timer og jeg er så sliten i topplokket at jeg vil ha det enklest mulig i dag...

Og en ting er HELT klart - jeg må bare røre på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...