Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Gjest wild bird
Skrevet

Sender over en god-bedring :klem:

og en virtuell ibux eller to ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med det stressnivået du har hatt denne uka, er det ikke rart du har vondt i hodet. :kose:

Det er et godt poeng - nå har jeg snart drukekt så mye kaffe at Ibux har blitt overflødig også. Ja, ja...

Fredag!!

Håper dere får fullført klargjøringen av huset, og at dere får en finfin helg. Her er det totalkollaps etter familiebesøk, med en 3 åring som våkner altfor tidlig :ler: Soooove... :natti:

:kaffekopp:

Mmm.. fredag for de fleste og onsdag i min uke :roll:

Jeg skal være sjeleglad når vi har "flyttet ut" i dag. Nå har jeg hatt høyeskuldre noen dager altså!

Skrevet

God lørdagsmorgen!

på plass på jobben igjen og det føles som ... tja.. torsdag, men i allefall ikke som lørdag, kjenner jeg. Er innstilt på å gjøre det beste ut av jobbehelga i allefall. Bare dagen i dag er over, så har jeg jo kommet langt.

Første natt hos mamma i natt. Har sovet som en stein og er rolig innvendig (endelig) etter å ha fått overrakt huset til leieboerne. Veldig rart å slippe andre inn i hjemmet sinn og gi dem nøkkelen, men det får så være. Penger i lomma!

Var så trøtt og sliten i går at jeg bare klappet sammen tidlig. helt på felgen, men det hjalp med ei natt.

Rart å stå opp hos noen som er like tidlig oppe som meg - og behagelig å være sammen med mamma. Fikk kaffe og egg til frokosten til og med. Herlig :nigo:

På tide å begynne å virke kanskje?

Gjest wild bird
Skrevet

Godt å få litt forpleining av mamma, vel? ;)

Ha en fin lørdag :)

Skrevet

Godt å få litt forpleining av mamma, vel? ;)

Ha en fin lørdag :)

For all del - men veldig uvant. Det er jo jeg som er tidlig oppe og som lager kaffe og slike ting. He, he!

Det er en veldig uvanlig rolle - I'm the fixer, tross alt!

Gjest wild bird
Skrevet

Ja, du er helt klart the fixer :) Men kanskje du har arvet det av mamma`n din - hva vet jeg? ;)

Skrevet

Ja, du er helt klart the fixer :) Men kanskje du har arvet det av mamma`n din - hva vet jeg? ;)

Ja jeg har nok det - i allefall det med å lage mat, ta vare på osv - og det er jo en rolle jeg har måtte ta også. En har jo barn. Jeg er veldig lik mamma i sinn og tankegang og det kommer ekstra godt frem når vi er sammen. Vi snakker på samme måten, svarer på samme måten.. det er sikkert irriterende for den som er med oss, men behagelig som bare det for oss så klart :ler:

Av pappa har jeg arvet den praktiske sansen og evnene til å fikse hus og hjem - så det er vel litt fra hver.

Skrevet

Synes det er kult med praktisk sans! Beundrer de som har den egenskapen!

Det er noe jeg må absolutt lære meg mer av.. ;)

Skrevet

Synes det er kult med praktisk sans! Beundrer de som har den egenskapen!

Det er noe jeg må absolutt lære meg mer av.. ;)

:ler:

Jeg finner at jo mer jeg tror på at jeg har det - jo mer får jeg utviklet den også, for jeg får selvtillit på at jeg er god til det.

Jfr at jeg fant ut at jeg skulle ha kott i den delen av stua som var umulig å møblere, og at det ferdig gjennomført, ble vanvittig fint :nigo:

Skrevet

:vinke:

Håper jobbehelga går bra, og at du får noen koselige dager hos din mor. Penger i lomma er ikke dumt!

Her er det supersløv-lørdag i dag. Deilig!

:kaffekopp:

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt litt av det genet ditt når det gjelder å være praktisk anlagt. For meg stopper det etter å ha satt opp IKEA-møbler. Og så kan jeg å male vegger. That's it. :ler:

Skrevet

God søndagsmorgen.

I dag var det vanvittig tungt å stå opp. Ble sittende å se på Hesteviskeren til langt på natt og har sovet skikkelig tungt hele natta etterpå. Virkelig lite fristende å skulle jobbe i dag, men sånn er det...

Bare fem dager så er det helg - og ei uke ferie attpå. Det tåler man.

Må ha en :kaffekopp: nå.. så skrive, skrive, skrive

Skrevet

:goodbye: Ha en god skrive-dag, Suzy!

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Skrevet

Hei :nigo:

Japp, er i gang nå, forsøker å fokusere og være litt effektiv. Det hadde jo vært deilig å ikke måtte stresse så veldig i morgen...

Gjest wild bird
Skrevet

Jobbesøndag på deg ja. Da pøser vi på med :kaffekopp:

Lurer på om du jobber i samme avis som ei venninne av meg jobbet i for en del år tilbake...

Hun bor en del lenger nord i fylket da, og har ikke jobbet i den avisa på noen år.

Deilig at du snart har mer ferie. Godt å ha litt fri å se fram til!

Skrevet

Det tror jeg ikke - denne her er veldig lokal - men vi kan nok ha vært kolleger før, for jeg har jobbet i en annen avis her også :)

Gjest wild bird
Skrevet

Gosj, tenk om vi har felles kjente! Hun er en av mine beste venner, og er på vennelista mi på FB, så klart :) Du får titte og se om du kjenner igjen noen. Fornavnet hennes begynner på T, for å gjøre det litt enklere. :lete:

Skrevet

Hm, fant ikke noen som er på min venneliste, men fant ei som kjenner mange jeg kjenner - så det er nok henne :)

Gjest wild bird
Skrevet

Så artig da :) Verden er ikke stor. Men så bor du jo kun 10 mil fra den gamle hjembyen min også :)

Skrevet

Så artig da :) Verden er ikke stor. Men så bor du jo kun 10 mil fra den gamle hjembyen min også :)

Jepp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...