Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

På plass og trøtt!

Var her klokka sju i dag for å kunne gå hjem litt tidlig - og dermed rekke bussen til venninna osv...

Endelig fått lønn også. Tom for hårkur, balsam og hudkrem på en gang, så nå var det skikkelig på tide! :overrasket:

Rart å tenke på at neste måneds lønn blir den siste herfra på ni måneder... phu...

Planlegger om dagen og nå har jeg igrunnen lagt løpet for dagene til uka. Familien som skal leie huset kommer fredag, så alt må være shinet innen det.

Datteren skal på tur med faren sin fra lørdag (altså i morgen), så hun må rydde i dag og i morgen - så må jeg ta kjelleren forøvrig, bad, kjøkken, gjesterom, soverommet mitt og sørge for at det er dyner og puter i alle rom der det skal soves og at alt unødvendig er ryddet vekk slik at de slipper å se rotet mitt :ler:

Dette skal jeg rekke med margin :nigo:

Men først fredags- :kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er flink som klarer å legge sånne detaljerte planer. :tommel:

Skrevet

Du er flink som klarer å legge sånne detaljerte planer. :tommel:

Jeg er en systematiker - venninna mi storlo av flyttelasset mitt. Sirlig merket, stablet og organisert det og :roll:

Skrevet

Stønn...

jeg sliter så sabla med fokuset mitt om dagen. Er dårlig på konsentrasjon og på å formulere meg bra. Syns jeg bare surrer og diller. Blæh...

Men det er heldigvis helg om en time og førtifem minutter. Jeg skal jente meg i to dager og skal kjæreste meg et par dager etter det.. savner forresten kjæresten min forskrekkelig akkurat i dag :sukk:

Dessuten er jeg bolletjukk og oppblåst om dagen, sur på meg selv fordi kondisen har gått ned og lei av min egen dårlige dømmekraft og mangel på matkontroll. Akk ja sann...

Skrevet

:klem: Du er ikke så aller verst, Suzy.

:jepp:

Skrevet

Håper du føler deg bedre nå når du har tatt helg. :hug:

Skrevet

Hellu super-Suzy. Håper du har en fatastisk helg og et par flotte dager med kjærsten. :sol:

Skrevet

:klem:

Hvis det er noen trøst:

Jeg er ekstremt tjukkebolla, spiser bare karbomat og snop

Har ikke trent på evigheter

Graver meg ned i selvmedlidenhet, og lader opp til 9.august...

Egentlig nyter jeg ferien med andre ord :fnise:

Håper du har hatt en kjempefin jentehelg, og at du får noen fine dager sammen med kjæresten!

:klemmer:

Skrevet

Det har vært ei superherlig jentehelg og vi har virkelig kost oss glugg i hjel. Balsam for sjelen og godt for hodet - ikke så tjukkebolla og håpløs etter litt jenting og vin :ler:

Herlig å komme til kjæresten i går og klemme litt på ham - suger til meg det jeg får med meg av tid med ham nå - det blir litt tid til neste gang. I dag er han på jobb, så jeg har tenkt å ta meg en rusletur nede i byen.

Lurer på om jeg ikke skal ta en tur på bh-shopping ettersom det ikke er så varmt i dag - da er det nemlig mindre svett og stressende å prøve :)

Aller først blir det kaffe og KG-surf - det er sikkert :jepp:

Skrevet

Utrolig hva en vellykket helg kan gjøre med humøret. Godt å høre at du føler deg bedre. :klemmer:

Skrevet

Tror mange føler seg litt sånn feilernært om sommær'n.

Uregelmessige måltider, varme, litt anderledes mat enn vanlig...

Ihvertfall kjenner jeg meg igjen!

:sjenert:

Skrevet

Tror mange føler seg litt sånn feilernært om sommær'n.

Uregelmessige måltider, varme, litt anderledes mat enn vanlig...

Ihvertfall kjenner jeg meg igjen!

:sjenert:

Det er helt sant - blir mye surr og frem og tilbake. Lite trening bidrar selvsagt også. Finnes grenser for hvor trent man blir av shopping lissom... :roll:

Snart på tur hjem for å fikse hus og heim til utleie ei uke. Det er fra fredag, så jeg har noen dager på meg og det skal nok gå fint, men det er greit å få gjort mest mulig i dag som jeg har fri og faktisk har noen timer etter hverandre :)

Men må på bussen først og den går om akkurat en time, så jeg har god tid til en kaffekopp :nigo:

Skrevet
:kaffekopp: Litt påfyll til turen.
Skrevet

Håper du har en fin dag! :klem:

Gjest wild bird
Skrevet

Innom og hilser på :)

Ser det skjer mye i livet ditt nå. Sikkert både spennende og litt skummelt...

Ha en fin dag :)

Skrevet

God formiddag!

Nesten litt upraktisk å skulle være på jobb igjen, for det er jo så mye å ordne!! :bond:

Kom hjem til nysnekret kott i går og dermed måtte jeg sette igang med maling osv. Har hatt en panelgardin montert i taket i stua for å dele av og skjerme bak tv'n og den måtte også ned - og den er remontert foran datterens "walk in-garderobe" i kjelleren. veldig stilig :)

Rakk grunning og ett strøk med sluttfargen, men har igjen lister og sluttfarge på den siste veggen. Det er mulig jeg rekker det i dag, men jeg er neimen ikke sikker...

Ryddet kjelleren og gjorde klart der, har ryddet på gjesterommet (men er ikke ferdig) og må fyke over det meste med støvkosten før de kan komme. Bør rydde litt ute også - og skulle ha klippet plenen så den ser bra ut også... men får bare se hvor mue jeg egentlig kommer til å rekke :overrasket:

Skal ha sykkeltime i dag også og håper jeg er i litt bedre form denne uka enn forrige (ved ett eller annet mirakel... :roll:) - eventuelt at det ikke kommer noen :ler:

Phu.. litt jobbing nå. Ser frem til ti dager i strekk på jobb (hurra :ironi: ) og en litt spesiell tilværelse på flatseng hos mamma, men det går vel og jeg tjener penger på det :nigo:

Får vel ta en KG-runde vel?

Skrevet

Flatseng hos mamma blir sikkert greit, du kan jo ta det som en liten ferie! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...