Suzy Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #4582 Skrevet 22. juli 2010 Takk jenter - syns synd på familien og hans nærmeste kolleger i dag. Kjente ham ikke veldig godt, men har møtt ham mye ute på jobb og snakket med ham, slik kollegaer gjør på små steder som her, og han var en veldig sympatisk og fin fyr. Man blir litt ettertenksom når slike ting skjer altså. Det kan være bare et hjerteslag unna...
Sauen Shaun Skrevet 22. juli 2010 #4583 Skrevet 22. juli 2010 Det er få ting som er så skjørt som selve livet. Man vet aldri hvor lenge man har det...
Suzy Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #4584 Skrevet 22. juli 2010 Det er få ting som er så skjørt som selve livet. Man vet aldri hvor lenge man har det... Og kanskje er det nyttig å bli minnet på akkurat det i blant...?
fairygirl Skrevet 22. juli 2010 #4585 Skrevet 22. juli 2010 .. "ikke visste jeg at hverdagene var selve livet" .. Det er så mye vi tar for gitt, og vanskelig å la det være også ... det er i de plutselige hendelsene vi blir minnet på alt det kjære vi har her i livet
Sauen Shaun Skrevet 22. juli 2010 #4586 Skrevet 22. juli 2010 Og kanskje er det nyttig å bli minnet på akkurat det i blant...? Kanskje... *tankefull*
Suzy Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #4589 Skrevet 22. juli 2010 Takk fine snupper ... Jeg tror det er nyttig å bli minnet på sin dødelighet med jevne mellomrom. Kanskje man trenger det for å huske at livet er skjørt og at alt er forgjengelig, for da gjør vi mer ut av det mens det foregår. Derfor skal jeg helt klart på trening i dag for å føle meg enda mer levende og gladere i meg selv - og fordi det er godt og snilt mot meg.
Sauen Shaun Skrevet 22. juli 2010 #4590 Skrevet 22. juli 2010 Takk fine snupper ... Jeg tror det er nyttig å bli minnet på sin dødelighet med jevne mellomrom. Kanskje man trenger det for å huske at livet er skjørt og at alt er forgjengelig, for da gjør vi mer ut av det mens det foregår. Derfor skal jeg helt klart på trening i dag for å føle meg enda mer levende og gladere i meg selv - og fordi det er godt og snilt mot meg. Den tankegangen liker jeg. Og hvis man trekker den litt lenger, så drypper det gjerne litt mer på andre når man tar vare på seg selv. Ved å stelle litt godt med seg selv, får man også mer å gi videre. Det hele henger sammen.
Suzy Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #4591 Skrevet 22. juli 2010 Den tankegangen liker jeg. Og hvis man trekker den litt lenger, så drypper det gjerne litt mer på andre når man tar vare på seg selv. Ved å stelle litt godt med seg selv, får man også mer å gi videre. Det hele henger sammen. Nemlig! Det er fort gjort å glemme å ta vare på seg selv og andre og det kan man heldigvis bli minnet på av slike sørgelige ting.
Sauen Shaun Skrevet 22. juli 2010 #4592 Skrevet 22. juli 2010 (endret) Jeg har brent meg på den mange ganger (og kommer sikkert til å gjøre det igjen). Jeg er jo veldig engasjert i mennesker rundt meg, og har litt lett for å glemme meg selv oppi det hele. Jeg omgåes veldig mange som befinner seg i ulike krisesituasjoner, og vil så gjerne være der for dem. Jeg bare presser på og presser på til jeg nesten mister kontakten med meg selv. Det er kanskje mitt svakeste punkt her i livet. Endret 22. juli 2010 av Sauen Shaun
Suzy Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #4593 Skrevet 22. juli 2010 Jeg er nok ikke på noe vis så oppofrende - jeg har med årene blitt mer og mer innstilt på å holde igjen en bit for meg selv og passe på at jeg ikke bruker meg opp. Jeg har bare meg og det er ingen andre som tar ansvar for meg.
Sauen Shaun Skrevet 22. juli 2010 #4594 Skrevet 22. juli 2010 Jeg har heldigvis andre rundt meg, som minner meg på at jeg må huske meg selv også...
Supramundane Skrevet 22. juli 2010 #4595 Skrevet 22. juli 2010 Jeg tror jeg kan være veldig oppofrende for noen få mennesker i livet mitt. Men bortsett fra ovenfor de så har jeg ingen problemer med å prioritere meg selv..
Suzy Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #4596 Skrevet 22. juli 2010 Ahhh... god samvittighet Syklet i dag også og det var betraktelig deiligere i dag enn i går, men jeg må nok "trå til" neste uke også skal jeg få formen oppover igjen for alvor. Satser på jevn trening de neste ukene, så føler jeg meg nok litt bedre - og det vil sikkert hjelpe meg med å takle stresset som kommer de neste ukene.
Sauen Shaun Skrevet 22. juli 2010 #4597 Skrevet 22. juli 2010 Trening pleier å hjelpe mot stress det.
Suzy Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #4598 Skrevet 22. juli 2010 Det gjør det virkelig - jeg pleier jo å trene ganske mye og merker at jeg savner det når det blir mindre, men med ferie og mye annet ble det brudd i rutinene og litt surr. Har forresten fått slått fast at husleietqagerne mine kommer fredag om en drøy uke og det betyr heldigvis at jeg har god tid til å gjøre alt klart. Mindre stressa nå og har planen klar
Roadrunner Skrevet 22. juli 2010 #4599 Skrevet 22. juli 2010 Innom en kjapp tur i ferien, og måtte bare legge igjen et livstegn. Kommer plutselig tilbake!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå