Supramundane Skrevet 24. november 2008 #441 Del Skrevet 24. november 2008 Ååååååhh...... Jeg forelsket meg helt i det diktet. Så flott det var! Jeg er så utrolig glad og fornøyd i kveld, jeg, Suzy! Håper du har en fin kveld også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. november 2008 Forfatter #442 Del Skrevet 25. november 2008 Mårnings! Takk for at dere likte diktet - av og til kan ting bare uttrykkes på den måten og ikke gjennom lengre setninger... Hadde ei bra treningsøkt i går, men tror jeg måtte ha blitt litt vel varm, for jeg våknet i natt av at jeg hadde skikkelig vondt i nakken. Heldigvis skal jeg til massøren min i dag uansett, så jeg får rettet opp i det, men det var jammen ubehagelig. Tipper jeg har sovnet tungt og ikke har rørt meg på de første fem timene av natta og dermed har fått en liten kink I dag skal jeg se på kjæresten spille bedriftskamp i bandy Gleder meg til å se ham spille. Det er uvant og veldig stas å ha en aktiv kjæreste. Eksen ville ikke på noe vis ut av sofaen, bortsett fra for å måke snø eller jobbe i hagen (unntatt gressklipping, for det var det jeg som gjorde alltid... ) og jeg forsøkte virkelig å finne på trening vi kunne gjøre sammen, for han survet over at jeg var borte på trening støtt. Nå har jeg brått verdens flotteste og strammeste fyr, som likevel trener og vil være aktiv. Hurra Åh, litt tung i hodet i dag. På tide å finne tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 25. november 2008 #443 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Tipper jeg har sovnet tungt og ikke har rørt meg på de første fem timene av natta og dermed har fått en liten kink Stakkar! Men på den annen side - du har fått en skikkelig dose god søvn. Får håpe massøren fikser resten! I dag skal jeg se på kjæresten spille bedriftskamp i bandy Gleder meg til å se ham spille. Suzy --> Det er uvant og veldig stas å ha en aktiv kjæreste. Eksen ville ikke på noe vis ut av sofaen, bortsett fra for å måke snø eller jobbe i hagen (unntatt gressklipping, for det var det jeg som gjorde alltid... ) og jeg forsøkte virkelig å finne på trening vi kunne gjøre sammen, for han survet over at jeg var borte på trening støtt. Nå har jeg brått verdens flotteste og strammeste fyr, som likevel trener og vil være aktiv. Hurra Helt enig, det er virkelig luksus å ha aktiv kjærest. (Min er i overkant aktiv innimellom, men det kan jeg ikke få meg til å klage over, det er ikke annet enn knall med en aktiv og veltrent kjærest!) Høres mye mer ut som en mann for deg enn han sofaboende eksen din. Han eksen din, er det han du har skrevet om før her inne forresten? Åh, litt tung i hodet i dag. På tide å finne tror jeg.... Hjelper mot det meste! Kos deg med koppen, og ha en forsatt strålende dag! Endret 25. november 2008 av O-Ren Ishii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 25. november 2008 #444 Del Skrevet 25. november 2008 Hurra for aktive kjærester! Min er ikke så veldig aktiv egentlig, men han får styre det der selv. Han skryter av meg og backer meg opp når jeg drar på trening i alle fall, og da er det egentlig greit! Jeg ser deg for meg i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. november 2008 Forfatter #445 Del Skrevet 25. november 2008 Suzy --> Å herlig!! Jeg får være cheerleader - det var bare de hippeste jentene på skolen som var det, da jeg gikk på high school i USA Helt enig, det er virkelig luksus å ha aktiv kjærest. (Min er i overkant aktiv innimellom, men det kan jeg ikke få meg til å klage over, det er ikke annet enn knall med en aktiv og veltrent kjærest!) Høres mye mer ut som en mann for deg enn han sofaboende eksen din. Han eksen din, er det han du har skrevet om før her inne forresten? Du har helt rett - det er luksus å ha en aktiv kjæreste og det passer meg mye bedre med en kar som støtter opp om mitt aktivitetsnivå enn en som faktisk motarbeider det. Eksen laget gjerne mat til jeg var ferdig på trening og sørger for å lage den feteste maten han kunne komme på for å sabotere at jeg skulle greie å gå ned i vekt. Stas Og ja - det er han jeg har skrevet om tidligere. Han som hadde kjæresten på 21 bak min rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 25. november 2008 #446 Del Skrevet 25. november 2008 Et sted i dine furete, fantastiske, trofaste, tafatte hender ligger en løs tråd fra mitt hjerte og når du er for langt unna nøster jeg den opp igjen for å se om du holder fast fortsatt Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. november 2008 Forfatter #447 Del Skrevet 26. november 2008 Sisu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 26. november 2008 #448 Del Skrevet 26. november 2008 Hei! God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. november 2008 Forfatter #449 Del Skrevet 26. november 2008 God morgen jenter! Våknet med akkurat like vond nakke i natt og endte med å kaste den ene puta ut av senga, men har ikke sovet helt godt og er litt trøtt og litt "poofy" i fjeset i dag. Får bare tro det går over med lavere pute da, for massøren fikk selvsagt løsnet det helt i går ettermiddag, men så snek det seg på igjen i natt Stappet innpå en naproxsen før frokost og føler opp med en Ibux ved lunsjtid så holder jeg nok det verste unna. Det var dagens klagesang Men vond nakke eller ei, så våknet jeg med kjæresten min i dag og det var deilig det :rødme: Var heiagjeng på innebandykamp i går og det var faktisk skikkelig morsomt. De tapte, men det var jammen ikke rart, for det møtte opp så få til kamp at de ikke hadde noen innbyttere og bandy går rimelig kjapt, så de var helt utslitte når halve omgangen hadde gått. Jeg var og kauket fra sidelinja Morsomt! I dag skal jeg på trening igjen og regner med å dra en tur bortom kjæresten etterpå. Datteren har fått seg en barnevaktjobb til med i allefall en fast vakt i uka og det betyr litt ekstra penger inn i kassa. Veldig bra! Med litt flaks og litt solid innsats fra henne, så kan hun kanskje klare seg med de to barnevaktjobbene til hun blir gammel nok til å få seg skikkeligere jobber (de fleste småjobber er det 18 årsgrense på...) og det vil hjelpe på økonomien i heimen! Apropos økonomi så må jeg bare sette meg ned og finne ut hvem jeg skal handle gaver til i år Det er veldig hyggelig å handle gaver til de nærmeste, men ikke til sånne "må ikke bli for dyrt, men må vise oppmerksomhet"-gaver. Blah. Har vurdert ei vinflaske til alle sånne perifere i år - det er en ok gave det, tror jeg. Puh.. drikker av alle krefter, men er tung i hodet i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 26. november 2008 #450 Del Skrevet 26. november 2008 Håper du får løst problemet i nakken en gang for alle, det er så kjedelig å være sånn "stiv". Innebandy er kjempegøy, jeg spilte det før.. men heldigvis med innbyttere! Økonomi ja .... huff. Jeg merker at det er snart jul! Det har blitt mye bedre etter at samboeren begynte å jobbe. Jeg var jo "eneforsørger" for en student i godt og vel ett år.. Men det tar jo litt tid før vi får hentet oss inn igjen.. Så i år har jeg gitt alle beskjed om at det blir ikke gaver, bare de aller, aller nærmeste. Resten har jeg laget julekort til, som jeg virkelig har lagt ned mye innsats i. Det får holde! Vi har rett og slett ikke råd, og da får det bare bli sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. november 2008 Forfatter #451 Del Skrevet 26. november 2008 Økonomi ja .... huff. Jeg merker at det er snart jul! Det har blitt mye bedre etter at samboeren begynte å jobbe. Jeg var jo "eneforsørger" for en student i godt og vel ett år.. Men det tar jo litt tid før vi får hentet oss inn igjen.. Så i år har jeg gitt alle beskjed om at det blir ikke gaver, bare de aller, aller nærmeste. Resten har jeg laget julekort til, som jeg virkelig har lagt ned mye innsats i. Det får holde! Vi har rett og slett ikke råd, og da får det bare bli sånn! Det er jo veldig realt å gi en slik beskjed og heller gi noe som viser at du tenker på dem og ønsker dem noe godt. Jeg har ei venninne som jeg har hatt en stående avtale med i mange, mange år om at vi ikek gir hverandre noe. Vi gir til hverandres unger, men det får holde. Det er helt greit, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 26. november 2008 #452 Del Skrevet 26. november 2008 Ja, det får bare bli sånn. Syns julen er mest stress jeg! Og dessuten så bruker jeg nesten 4000 bare på flybilletter for å komme meg til trøndelag i julen.. sier seg selv at det ikke blir mye gaver da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. november 2008 Forfatter #453 Del Skrevet 26. november 2008 Ja, det får bare bli sånn. Syns julen er mest stress jeg! Og dessuten så bruker jeg nesten 4000 bare på flybilletter for å komme meg til trøndelag i julen.. sier seg selv at det ikke blir mye gaver da! Å huttetu! Da blir det ikke noe til overs til gaver nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 26. november 2008 #454 Del Skrevet 26. november 2008 Stikker bare innom for å si hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. november 2008 Forfatter #455 Del Skrevet 26. november 2008 Stikker bare innom for å si hei Og det er alltid like trivelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 26. november 2008 #456 Del Skrevet 26. november 2008 Dumme nakken. "må ikke bli for dyrt, men må vise oppmerksomhet"-gaver. Jeg har sluttet helt med slike gaver. Samboer, foreldre, bestemor, søsken og nieser/nevøer får gaver. Og selvfølgelig det samme på samboers side av familien. That's it. Og vi søsknene med partnere kjører spleiselag på gaver, hvilket er veldig praktisk. Niesen og nevøen min setter vi onkler og tanter inn penger i aksjefond til (ikke store summen; 150 per pers per unge til jul/bursdag) som de ikke får røre før de blir 18. De har jo så mye ting uansett. Jeg kan virkelig ikke fordra det der opplegget "kjøpe for å kjøpe", at man må kjøpe for en viss sum med penger etc. Mannen og jeg kan godt kjøpe litt dyre gaver til hverandre, men det er når vi finner noe helt spesielt. Finner vi ikke det, kjøper vi noe rimeligere til hverandre. Det er trist med alle følgene av finanskrisen, men jeg kan ikke unngå å tenke at det er bra for folks holdning til størrelse på julegaver f.eks. Mange unger får jo så mye til jul at de ikke legger merke til hvem de får hva fra, og blir helt blaserte der de sitter midt oppå gavehaugen sin. Det er trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 26. november 2008 #457 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg er helt enig med deg, O-Ren Ishii! Et vennepar av min far har et opplegg der de i god tid før jul velger fem ting barna skal få. Det er ofte en blanding av klær, nyttige ting og leker. Kun fem ting. Alle som ønsker å gi gave til barna kan kjøpe seg inn i de gavene, eller de kan la være å gi noe i det hele tatt. De syns ikke barna skal sitte der med 30 julegaver og ikke huske hva de har fått i slutten av januar. Litt spesielt opplegg, men tanken er jo god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. november 2008 Forfatter #458 Del Skrevet 26. november 2008 Syns dere har helt rett i det med gavemengde. Det er egentlig mest venner og tanter/onkler jeg har sånn - vil gi, men ikke så mye - forhold til. Jeg er jo glad i så mange og vil så gjerne vise dem omsorg ved å si at jeg husker på dem... Når det gjelder gaver til unger, så pleier jeg gjerne å gi klær eller andre praktiske ting, for det blir ofte nok leker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 27. november 2008 #459 Del Skrevet 27. november 2008 God morgen Suzy! Regner med at du trenger enda mer , så jeg stikker innom med en her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. november 2008 Forfatter #460 Del Skrevet 27. november 2008 Regner med at du trenger enda mer , så jeg stikker innom med en her også. Å gjett... *slurper* Jeg er helt i ørska i dag. Hjernen er knapt slått på og jeg aner ikke helt hva det er som er i veien, men jeg tror kanskje det er summen av stress de siste månedene som er i ferd med å slå ut. Vi er kollektivt utslitte på jobbe her og det er vondt å signalisere det til sjefen og ikke få særlig respons på det annet enn at "æ føle mæ såå sliiiten sjøl asså - de e nokk årstia sjø" til svar Hadde en fin corebartime i går. Begynner å mestre teknikken så smått og det er skikkelig deilig. I dag er jeg støl i siden og da har jeg virkelig jobbet bra Bevilget meg et kvarter med solarium i går også, for her om dagen registrerte jeg at jeg var grågul i huden og trengte et lite løft. Dessuten var det herlig å føle seg varm en liten stund. Tenker jeg tar et kvarter i dag og før jeg stikker på krønsjtime Var hos kjæresten etter trening i går. Søte, fine mannen... Jeg er så glad i ham og finner ham så flott på alle vis, men jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal utrykke det. Syns på et vis vi står litt stille nå til dags. Vi tilbringer all den tiden vi kan sammen, og vi er aktive begge to, men jeg vet han savner ungene sine mye og jeg vet han ikke er så fornøyd med jobben sin - det får meg til å bli lei meg fordi jeg føler han ikke trives optimalt her og lei meg fordi jeg tenker at jeg burde strekke meg lenger og gjøre et eller annet for å hjelpe. Jeg antar det betyr at jeg begynner å bli klar for å dele mer med ham enn bare noen kvelder nå og da. Jeg har lyst til å begynne å planlegge samlivet vårt, rett og slett. Jeg vil ha et mål og vil ha noe å satse på, men er litt redd for å være tåpelig ved å ønske å planlegge det nå som jeg har "bestemt" at han ikke fikk flytte inn hos meg, men måtte kjøpe sitt eget når han kom hit til byen. Akk ja.. kanskje det er mitt slitne hode som spiller meg et puss. Jeg gleder meg til å ha ei uke fri for å vaske og forberede jul snart jeg! Nå må jeg visst samle meg litt og jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå