Sauen Shaun Skrevet 21. juli 2010 #4561 Skrevet 21. juli 2010 Skjønner at du blir stresset av det opplegget ja.
Suzy Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #4562 Skrevet 21. juli 2010 Trøsten er selvsagt at det stort sett går helt greit når jeg først får lagt en plan og kommet i gang. Nå er jeg litt handlingslammet rett og slett
Supramundane Skrevet 21. juli 2010 #4563 Skrevet 21. juli 2010 Kjenner meg veldig igjen i dette med å legge planer. DEt er ikke s åfarlig om det blir endringer underveis, men jeg må ha tenkt igjennom hva som skal skje og gjort meg opp en formening om hvordan alt skal gjøres.. Så jeg forstår deg godt!
Suzy Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #4564 Skrevet 21. juli 2010 Kjenner meg veldig igjen i dette med å legge planer. DEt er ikke s åfarlig om det blir endringer underveis, men jeg må ha tenkt igjennom hva som skal skje og gjort meg opp en formening om hvordan alt skal gjøres.. Så jeg forstår deg godt! Akkurat! Bare jeg vet hva jeg skal og tidsramma for det, så kan jeg håndtere alt som finnes. Men ting som kastes på meg uten at jeg får tid til å tenke gjennom - nei det går dårlig gitt Var det noen som mumlet autist... ?
Supramundane Skrevet 21. juli 2010 #4565 Skrevet 21. juli 2010 HAHA! Ååå, jeg har blitt kalt autist! Haha, å herregud, nå lo jeg høyt! :ler:
Suzy Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #4566 Skrevet 21. juli 2010 HAHA! Ååå, jeg har blitt kalt autist! Haha, å herregud, nå lo jeg høyt! :ler: Det blir jeg også kalt i blant - hangen til å planlegge alt mulig, alfabetisere og sortere alle mulige ting er vel årsaken
Sauen Shaun Skrevet 21. juli 2010 #4567 Skrevet 21. juli 2010 Der er dere nok motsetninger til meg. Jeg er svima som nesten alltid ender opp med å gjøre ting i siste liten, og plutselig har glemt noe viktig og... Eneste unntaket er hvis jeg skal enten ut og reise eller jeg skal på konsert. Da har jeg full kontroll. Ellers går mangt og mye på impuls gitt...
Suzy Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #4568 Skrevet 21. juli 2010 Jeg burde sikkert vært mer impulsiv. Kan bli irrasjonelt sinna over å ikke vite på forhånd hva vi skal e.l. Det går ikke på at jeg vil bestemme eller at jeg krever at det skal skje noe, men at jeg hater å få overraskelser kastet på meg Nå har jeg funnet et sted å trene yoga i by'n. Apropos å forberede seg på forhånd lissom...
Strenge Frk.Gerd Skrevet 21. juli 2010 #4569 Skrevet 21. juli 2010 Sats har også yoga! Når flytter du til hovedstaden? Og jeg kunne trengt en smule av din planleggningsevne!
Suzy Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #4570 Skrevet 21. juli 2010 Jeg ska'kke gå på noen sånn Sats-yoga - jeg vil fortsette å trene Iyengaryoga Veldig bestemt her altså! Flytter i slutten av august. Phu...
Supramundane Skrevet 21. juli 2010 #4571 Skrevet 21. juli 2010 Artig at det er flere som er som meg, for jeg tror mange syns jeg er litt slitsom med all organiseringen min av og til.
Sauen Shaun Skrevet 21. juli 2010 #4572 Skrevet 21. juli 2010 Som sagt når det kommer til reiser og konserter så organiserer jeg også. Og mye har blitt organisert i dag gitt. Blir en morsom høst.
Suzy Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #4573 Skrevet 21. juli 2010 Luksusfellen igjen.. Huff... Trist denne gangen - en som snart spiller seg fra gård og grunn
Suzy Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #4575 Skrevet 21. juli 2010 Sånne program klarer jeg ikke å se på. Jeg trøster meg med sånne jeg... De får meg til å føle meg så flink og rik lissom
Sauen Shaun Skrevet 21. juli 2010 #4576 Skrevet 21. juli 2010 Jeg tar det så innover meg at jeg får helt vondt jeg. Så jeg må bare beskytte meg selv mot elendigheta...
Supramundane Skrevet 21. juli 2010 #4577 Skrevet 21. juli 2010 Jeg føler meg også veldig flink når jeg ser de programmene der.. og lettet, over at jeg ikke er i deres situasjon.
Suzy Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #4578 Skrevet 22. juli 2010 Snart vært ei uke på jobb gitt... Merkelig hvor fort tiden går. Snart helg og litt dilemma... har avtalt å besøke ei venninne til helga og gleder meg veldig til det, vi har gått ut fra hele helga - fredag til søndag også skal jeg videre til kjæresten på søndag og bli til tirsdag der. MEN jeg kommer ikke til å få sett kjæresten noe særlig de neste fjorten dagene, så det er litt kjedelig å prioritere vekk ham i helga også Det er ikke så lett å spre seg utover støtt... Syklet i går (alene for det kom ingen på sykkeltimen) og innså at jeg har syklet altfor lite i det siste. Fysj så dårlig kondisen var nå! Så i dag skal jeg enten dra og sykle for meg sjøl en time eller løpe runden min (holder en knapp på syklinga). Jeg trenger virkelig å røre meg, kjenner jeg. Føler meg sløv og daff og dvask, rett og slett. Ikke bra Kanskje jeg skal gå på en annen sin time i dag og bli pushet litt skikkelig? Hm... Kaffetørst og dvask.
Suzy Skrevet 22. juli 2010 Forfatter #4579 Skrevet 22. juli 2010 Fikk akkurat vite at en 26 år gammel kollega (ikke samme arbeidssted, men samme yrke) ble drept i ei ulykke i går formiddag. Herregud så trist og meningsløst... Ble helt satt ut nå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå