Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres ut som en flott ferie! Koselig å se deg tilbake på KG. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen.

Ikke fullt så våken i dag, merkelig nok. Det er den forbannede tirsdagsgreia - alltid er det tyngre på dag to av uka.

Det ble ikke noe trening i går, men pappa kom og begynte å mure opp lyskassa rundt kjellervinduet til datterens rom i går, så når regnværet ga seg måkte jeg litt jord rundt det - og jeg fikk vasket av en håndvask som har ligget i garasjen og som jeg har lyst til å få på veggen i vaskerommet.

I dag skal jeg være kjempeflink og gi blod (om jeg får når jeg er litt snufsete da? :klø:) Har avtale klokka halv ni og er litt spent, for egentlig er jeg redd nåler og stikk :sjenert:

Men det betyr at det ikke blir noen trim i dag heller - får bruke ettermiddagen på å forøke å brenne intervallprogrammet mitt inn på en cd til i morgen.

Skjønner ikke hva jeg tenkte på da jeg tok på meg den sykkeltimen i morra, men jeg har voldsomt godt av det, så det er bare å stå på. Har ikke syklet på fjorten dager og det var en god stund før det også, så jeg kommer vel til å puste som en hval i morra... :flau:

Nå må jeg trene mer igjen altså! Slappe-Suzy :sur:

:kaffekopp: nå, så jeg kommer i gang.

Skrevet (endret)

*nesten oppdatert*

:hallo:

Endret av -Englefjes-
Skrevet

Flinke Engle :ler:

(nå må du forrsten bare forberede deg på kaffedate osv.. som du har skjønt kommer jeg innover snart ;) )

Skrevet (endret)

Kaffedate! :hoppe:

Vi håper på flytting ila høsten, men så kjapt kommer det ikke til å gå at vi ikke rekker en date før vi forsvinner ut av byen. :nigo:

Og så har jeg glemt å gratulere deg! Så herlig! :blomst: Men helt oppdatert er jeg ikke; hvilken jobb er det?

Endret av -Englefjes-
Skrevet

Fikk du gitt blod i dag da? Eller ble snufse bedt om å komme igjen når hun har blitt frisk igjen?

Skrevet

Jeg har fått gi blod ja :nigo: og har ny kopp med Mymlen på pluss supergod samvittighet (og plaster) :ler:

Skrevet

Næh! Fikk du plaster også? :fnise:

Skrevet

Næh! Fikk du plaster også? :fnise:

:jepp:

Heldig? Misunnelig?? :hoppe:

Skrevet

Du kan få ha plasteret ditt i fred for meg. Jeg har et godt utvalg av slaget i skapet. Så hvis lysten til å ha på plaster blir for stor, så kan jeg enkelt gjøre noe med det. :fnise:

Skrevet

Pfft.. det sier'em alle det.

Og jeg har rosa kopp med Mymlen på :nigo:

Skrevet

AAArrghhh!!!

Det er dag TO tilbake på jobb og jeg sliter virkelig med fokuset her. Er helt fjern i hodet og har bare lyst på helg! Litt tidlig kanskje? :roll:

Kunne gått hjem nå om jeg ikke hadde hengt så mye på KG i dag, så nå får jeg bare ta meg sammen og komme meg gjennom denne fordømte saken jeg skriver på.

Makan!!!

Skrevet
:duskedame: Kom du deg hjem til slutt? :fnise:
Skrevet

Jada - kom meg hjem i god tid og nå ser jeg på Den grønne mil og er irritert på meg selv fordi jeg har begynt - ettersom den er utrolig fin og jeg ikke på noe vis kan sitte oppe og se hele...

Også fungerer ikke cd-brenneren min skikkelig nå heller - og jeg må brenne en cd til sykkeltimen i morra :roll:

Skrevet

Det er typisk at datautstyr svikter akkurat når man virkelig trenger at det fungerer...

Skrevet

Det er typisk at datautstyr svikter akkurat når man virkelig trenger at det fungerer...

Ikke sant - og det er ikke første gangen. Brenneren på denne maskina er ubrukelig :forvirret:

Skrevet

Enda trøttere i dag faktisk... :Gjesp: Åssen er det egentlig mulig? Jeg legger meg ganske tidlig, sover godt og enda er jeg trøtt når klokka skrur seg på :klø:

På tide å se etter kaffe kanskje?

Skrevet

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Håper det hjelper. :klem:

Skrevet

Japp - det hjalp. Jeg er våken igjen nå.

Det øs-pøser ute for øyeblikket og er en ganske traurig dag, men det spiller jo ikke den helt store rollen når jeg sitter inne uansett :ler:

Sitter og grubler i det stille på hvilken rekkefølge jeg skal gjøre ting fremover. Jeg er selvsagt en planleggingsfrik, så det gjelder å ha tenkt gjennom tingene på forhånd, for å si det slik...

Jeg skal leie ut huset mitt ei uke (og det er jammen ikke langt unna), så jeg må få avtalt med leietager når de får huset (og om de skal ha en dag ekstra og om de vil leie sengetøy også) - og jeg må rydde og vaske litt så det blir hyggelig å ha det.

Så må jeg pakke saker for å ha hos mamma (skal bo der den uka de leier), og forebrede meg på å jobbe mer eller mindre døgnet rundt gjennom hele jævla perioden, for jeg har selvsagt jobb hver dag + helgevakt den helga jeg skal leie ut :roll:

Og når jeg "flytter inn igjen" så er det bare to uker til jeg skal til kjæresten og bo der :overrasket: Djeeez... jeg blir litt stressa snart, tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...