Roadrunner Skrevet 12. juli 2010 #4521 Skrevet 12. juli 2010 Ble det bra utenlandsferie? Håper dere koser dere masse!!
Suzy Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #4523 Skrevet 14. juli 2010 God formiddag damer! Tilbake hjemme i mitt hus etter tre fantastiske dager i Sverige. Jeg har virkelig opplevd sommeridyllen. Kjørte nedover i strålende solskinn og åpen bil (godt jeg hadde vett på å smøre, for jeg fikk faktisk skille av bilturen!) og vi var på en øy som er full av små sommerhus med snurredo og bøtter med vann til alt, jeg har nakenbadet i sjøen og dusjet i badstua med døra oppe mot havet, drukket øl på verandaen og spilt TP - solt meg og gått tur i gammel skog med grønn mose på trestammene og sett etter huggormer som soler seg på steiner... I det hele tatt... Ble helt forelsket i det stedet! Fantastisk flott var det. Kjørte hjem via Smögen og Grebbestad og kom hjem til naturens mest fantastiske teater utenfor - dæven som det lynte, tordnet og blåste Bare ett drawback - ble skrekkelig forkjølet på turen - men har pøst på med c-vitamin i enorme doser og saltvannsspray, så jeg er straks helt fin igjen. Bare litt snufsete og hoster opp litt tulleball som sikkert bør ut utansett. Tenker jeg er helt på plass igjen i morra Nå skal jeg hive på ei vaskemaskin og få med kjæresten til mamma som kom hjem fra en rimelig dramatisk ferietur i går. Kjæresten hennes ble alvorlig syk og ligger igjen på sykehus på vestlandet, av alle ting Kanskje rabarbrapai hadde vært noe i dag? Hm....
Supramundane Skrevet 14. juli 2010 #4525 Skrevet 14. juli 2010 Høres ut som en fantastisk tur rett og slett! Det er så herlig å finne slike magiske steder..
MarianneE Skrevet 14. juli 2010 #4526 Skrevet 14. juli 2010 Sommeridylll? Høres jaggu slik ut, kanskje med unntak av forkjølelse? Heldigvis går det over. Alt vel sånn ellers?
Sauen Shaun Skrevet 14. juli 2010 #4527 Skrevet 14. juli 2010 Så herlig med sommeridyll. Blir jo forelsket i stedet bare ved å lese om det her jeg. Men stakkars mamma'n din.
Suzy Skrevet 14. juli 2010 Forfatter #4528 Skrevet 14. juli 2010 Alt vel sånn ellers? Absolutt. Men stakkars mamma'n din. Jepp... ikke morsomt. Kan se ut som han har fått gallestein og at det er dt som har gjort det - men det virket utrolig dramatisk en stund og det drøyer veldig før de3 gjør noe med det også. Ikke bra. Hun er litt sjokket og litt lei seg nå, tror jeg. Skulle nå puste ut og vaske litt klær før hun vurderte om hun skulle reise tilbake for å hjelpe ham hjem. Og sommeridyll var herlig...
Roadrunner Skrevet 15. juli 2010 #4531 Skrevet 15. juli 2010 *prøver med en * Nope, det fungerte ikke.... *prøver mer brutalt *
Suzy Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #4532 Skrevet 15. juli 2010 Ja, ja, ja... jeg ER oppe! Litt usikker på sommerværet mitt i dag. Sol og vind og veldig varmt, men også noen merkelige skyer. Lurer på om jeg må hive på meg bikinien og klippe gresset her. Det er ikke så langt, men det er litt ujevnt og har sikkert godt av en stuss. Får se om vi reiser vekk en liten tur igjen fra i dag - eller snarere i ettermiddag og blir vekk til lørdag. Siste sommersprell for i år. Prøver å ikke tenke på at ferien er over om bare noen dager, men det er vanskelig... Syns heldigvis jeg har fri leeenge Det er deilig!
Roadrunner Skrevet 15. juli 2010 #4533 Skrevet 15. juli 2010 Godt at du er våken! *serverer mer * Høres ut som om dere koser dere skikkelig da! Deilig! Her var det torden i natt, og skikkelig regnbyger i morges. Nå er det litt lysere, men fremdeles ganske grått ute. Håper kommer fra og med i morgen jeg da (selv om jeg har hørt meteorologene snakke noe om ustabilt vær fremover, skiftende skydekke og regnbyger innimellom.... ). Kan ikke annet enn å ta det som det kommer, men en god dose hadde gjort seg altså! NYT de siste feriedagene Suzy!
Supramundane Skrevet 15. juli 2010 #4534 Skrevet 15. juli 2010 Håper du koser deg stort i de siste feriedagene!
Suzy Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #4535 Skrevet 15. juli 2010 Nå er første strøk på hagebenken malt og den er plassert i trygghet inne i garasjen (så den ikke blir ødelagt av regnet...) og jeg er klar til å hente datteren på bussen. Ferien nytes veldig - faktisk har vi akkurat passet på å nyte siste rest av barnefrihet ( = midt på dagen) og nå lurer jeg på om det blir taco til middag gitt... Hm... Var strålende sol her før i dag, men nå regner det og har blitt skummelt mørkt... Sånn ferievær har jeg ikke bestilt!
Suzy Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #4536 Skrevet 16. juli 2010 Usj.. grått i dag også - siste feriefredag på en stund og grått - det er jeg bare surr på den dumme værmeldinga Koser meg med kaffe her før jeg skal gå løs på bagpakking, dusj og tømming av oppvaskmaskin/rydding av kjøkken. Eier ikke virkelyst i det hele tatt... Får vel komme i gang.
Sauen Shaun Skrevet 16. juli 2010 #4537 Skrevet 16. juli 2010 Det er ihvertfall ikke jeg som har tatt virkelysten. Den er helt fraværende her også. Og jeg må da sannelig få gjort rent her til helga. Og det kommer nok til å skje av ren trass - bare fordi jeg MÅ...
Gjest wild bird Skrevet 16. juli 2010 #4538 Skrevet 16. juli 2010 Long time no see Kos deg de siste feriedagene dine. Ser jo at du hadde en flott tur til Sverige, i hvert fall
Strenge Frk.Gerd Skrevet 18. juli 2010 #4539 Skrevet 18. juli 2010 Høres ut som en helt herlig ferie Suzy!!! Snurredo har sin sjarm! Men håper det går bra med kjæresten til moren din!
Suzy Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #4540 Skrevet 19. juli 2010 God morgen! Da var herligheten over og jeg er tilbake på jobb - i det minste i tre uker fremover. Har ei ferieuke til fra 9. august og det kan nok komme godt med, kjennes det som akkurat nå Ikke så trøtt i dag egentlig, men litt sånn svimeslått på et vis... Som om kroppen er overrasket over å ha blitt slept ut av senga på denne tiden av døgnet. Vasket meg ut av ferietid og inn i hverdagen igjen i går. Tror det ble fem vaskemaskiner tilsammen og en herlig utetørk med sol og vind, så sengetøyet ble rent, sofatrekket og mye annet. Vasket alt jeg eier av klær omtrent og burde sikkert ha benyttet anledningen til å rydde litt i skapene, men ... ble ikke noe av. Hadde venninna mi på middag og glante på tv etterpå. Får forsøke å komme tilbake i gjenge i dag, tror jeg. Tenkte å pakke meg sammen og kanskje ta ei lita treningsøkt. Har vært skikkelig forjkjølt i ferien, så bør vel starte litt forsiktig, men det er bare bra å få varmet opp og løsnet litt på sakene, tenker jeg. Ferien har forresten vært herlig hele veien - var en tur på fjellet fra fredag til lørdag og ble skrekkelig solbrent fordi jeg glemte å smøre meg på morgenen, så i går måtte jeg ha på lange ermer og holde meg i skyggen hele dagen Nå får jeg vel begynne å jobbe kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå