Gjest Sisu Skrevet 20. november 2008 #421 Del Skrevet 20. november 2008 Nei men uffda, Suzy Ta deg treningsfri du, kos deg med en god bok og innta horisontalen! Hvis du føler at du MÅ bevege deg litt, så gå deg en lang tur da vel. Det er deilig det og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 20. november 2008 #422 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver. Det er faktisk helt jævlig når det står på. Heldigvis har vi fine, snille kjærester som stiller opp og gjør dagen bedre. Kjærester er der for mange grunner, også for å holde rundt når alt føles slitsomt, tungt og stressende. At du holdt på å dra i gang en krangel etterpå skal du ikke bry deg om, det kan skje den beste når man er så sliten og litt utenpå seg selv. Håper dagen i dag blir litt bedre! Synes du skal kutte trening og bare dulle med deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. november 2008 Forfatter #423 Del Skrevet 20. november 2008 Takk jenter - søte er dere Nå er ting litt bedre. Har vært ute og hentet inn stoff og føler meg lettere og gladere i hele meg. Snakket med en av kollegaene mine her på morgenen og hun hadde hatt det akkurat som meg i går - og idet vi står og snakker om det, så kommer sjefen og spør hvordan det har gått... Så jeg sa vil du ha sannheten eller skal vi være høflige? Og fortalte alt som det var med prøvelser og styr - felte til og med noen tårer i det hele og jeg tror hun skjønte alvoret. Jeg sa at vi kan bare ha mer enn en person borte her, for da blir det krise og hun tok det til seg. Så da får vi satse på at det blir bedre neste gang. Jeg var ganske samrt og sa ikke at det var hennes feil at det ble slik (selv om det er det) og hun klarte å hente inn det sjøl og når hun sa at det var hun som ikke hadde hatt tilstrekkelig oversikt - ja, da protesterte jeg ikke på det Jeg skal ta treningsfri i dag - æresord. Så går jeg på spin intervall i morgen og på krønsj styke på lørdag, tenker jeg Får besøk av ei venninne først og deretter av kjæresten. Trenger armen hans i dag, kjenner jeg og skal få til å ta det med ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 20. november 2008 #424 Del Skrevet 20. november 2008 Så bra dagen har fotonet seg bra! Og strålende at du sa fra til sjefen. Det er så lett å unnlate å gjøre det. Håper du får kost deg skikkelig i kveld, det fortjener du virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. november 2008 Forfatter #425 Del Skrevet 21. november 2008 God morgen! Endelig er det fredag, sier jeg bare... Herregud så sliten jeg er og det til tross for at jeg ikke gjorde en eneste fornuftig ting i går kveld. Tror jeg trenger å koble helt ut denne helga, rett og slett. Har planer om å gå på sykkeltime i kveld, så får jeg tatt helga med en god følelse i kroppen. Skal dessuten gå på det andre senteret i by'n i håp om å hente noe inspirasjon til egne timer. Det er alltid gøy å se hvordan andre løser ting nemlig. Kjæresten får datteren sin oppover i dag og i morgen kommer tre vennepar på besøk til ham, så det blir ikke mye kvalitetstid med ham denne helga. Er veldig glad de kommer og håper de kommer til å like leiligheten hans og byen - de fleste av dem kjenner ikke noe særlig til stedet - og at de får litt hygge sammen. Jeg kommer vel til å henge med jeg også, men jeg må nesten sove hos meg selv, for det er ikke plass hos kjæresten når han skal stue inn alle gjestene, så det blir vel begrenset hvor mye jeg blir med. Sikkert ålreit det også, for da får de tid med hverandre uten at jeg forstyrrer. I kveld har jeg vurdert å ta det helt superrolig og leie meg en film. Datteren skal på konsert i kveld og kommer til å være opptatt hele kvelden, så jeg får igrunnen huset for meg selv. Deilig Får vel stikke en tur bortom kjæresten og si hei, men jeg har tenkt å la dem få litt alenetid i dag ettersom de ikke får det resten av helga. Det eneste jeg er helt sikker på i dag er at jeg ikke gidder å jobbe (sjøl om jeg såklart må ) Mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 21. november 2008 #426 Del Skrevet 21. november 2008 ...så jeg får igrunnen huset for meg selv. Deilig Ahh, høres herlig ut spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 21. november 2008 #427 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) God morgen! Endelig er det fredag, sier jeg bare... Herregud så sliten jeg er og det til tross for at jeg ikke gjorde en eneste fornuftig ting i går kveld. Tror jeg trenger å koble helt ut denne helga, rett og slett. Det synes jeg du skal gjøre. Vannvittig stress sitter lenge i kroppen, så da er det ekstra viktig å bare knipse med tærne noen dager. Det eneste jeg er helt sikker på i dag er at jeg ikke gidder å jobbe (sjøl om jeg såklart må ) Samme her! Vi streiker! Det er FREDAG!!! Endret 21. november 2008 av O-Ren Ishii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 21. november 2008 #428 Del Skrevet 21. november 2008 Har du sett den reklamen for 1880 Gule sider? Den heiagjengen som er omtrent som fotballsupportere i miniatyr? Jeg blir like glad hver gang jeg ser den! Akkurat nå ser jeg for meg at det står en gjeng med sånne på pulten her og jubler for at det snart er helg, og fordi det er så mange flotte folk på KG som syns negative anti-treningsglade folk er idioter, og fordi kjærester er gode og det er helg!! Sa jeg at det snart er helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. november 2008 Forfatter #429 Del Skrevet 21. november 2008 Åh.. knipse med tærne - det er DET jeg skal gjøre i helga Hurra! (og jeg digger også den gjengen i sikringsskapet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 21. november 2008 #430 Del Skrevet 21. november 2008 Åh.. knipse med tærne - det er DET jeg skal gjøre i helga Hurra! Sånn som dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. november 2008 Forfatter #431 Del Skrevet 21. november 2008 Sånn som dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. november 2008 Forfatter #432 Del Skrevet 22. november 2008 God lørdag! Sovet til klokka ti, vært i byen og drukket kaffe med noen trivelige jenter, sparket i gnistrende vintervær og nå sitter jeg inne og ser ut på snøværet. Hatt en deilig dag så langt med andre ord Skal ut med kjæresten og tre vennepar av ham som er på besøk litt senere i dag for å ta en øl og spise. Blir sikkert hyggelig, men jeg må innrømme at jeg gruer litt. Fælt å si det, men ett av parene er jeg ikke veldig begeistra for. De er rett og slett litt ekskluderende og skal alltid bare snakke om ting som har skjedd før jeg kom inn i bildet, eller stedet der de bor (som jeg ikke har mye peil på). Jeg skjønner godt at det blir noe sånt, men opplever det igrunnen som om de ikke engang prøver å komme inn på noen generelle tema som vi kan ha til felles...Sikkert innbilning, men jeg pleier liksom ikke å ha vanskelig for å snakke med folk og disse her har jeg bare lyst til å tre ei bøtte over hodetpå etter ti minutter. Jeg syns de andre to parene er veldig ok da, så jeg får bare holde meg til dem Håper kjæresten syns det er kos å få vist frem leiligheten sin og hygger seg med besøket. Det er igrunnen det viktigste av alt. Jeg ligger heller litt lavt så lenge. Nå tror jeg at jeg skal være bittelitt husmor. Bare bittelitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 22. november 2008 #433 Del Skrevet 22. november 2008 God lørdagskveld, Suzy! God lørdag! Sovet til klokka ti, vært i byen og drukket kaffe med noen trivelige jenter, sparket i gnistrende vintervær og nå sitter jeg inne og ser ut på snøværet. Hatt en deilig dag så langt med andre ord Høres ut som en strålende lørdag! Og en sånn lørdag du virkelig trengte nå. *misunnelig på sparkføre* Fælt å si det, men ett av parene er jeg ikke veldig begeistra for. De er rett og slett litt ekskluderende og skal alltid bare snakke om ting som har skjedd før jeg kom inn i bildet, eller stedet der de bor (som jeg ikke har mye peil på). Jeg skjønner godt at det blir noe sånt, men opplever det igrunnen som om de ikke engang prøver å komme inn på noen generelle tema som vi kan ha til felles...Sikkert innbilning, men jeg pleier liksom ikke å ha vanskelig for å snakke med folk og disse her har jeg bare lyst til å tre ei bøtte over hodetpå etter ti minutter. Jeg syns de andre to parene er veldig ok da, så jeg får bare holde meg til dem Forstår deg knallgodt. Jeg kan bare ikke forstå at mennesker ønsker å være så lite inkluderende. Det er jo selvfølgelig helt naturlig å snakke om ting som har vært før, men det er måten man gjør det på som teller. Det er sjelden problematisk å være inkluderende selv om man snakker om fortiden. Her har du en bøtte, forresten. Den er både lyd- og lystett. :bøtte: Nå tror jeg at jeg skal være bittelitt husmor. Bare bittelitt. Det er tross alt helg. Da skal man slappe av! Håper du har en fin lørdagskveld til tross for dustemennesker. Jeg skal snart ut og spise med mannen, foreløpig ser det ut til at det blir burger eller sushi. Ingenting midt i mellom med andre ord. Og det kan også nevnes at da jeg var ute og bimboshoppet i går tittet jeg inn vinduer på interiørbutikker og så etter avlange, lilla puter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 23. november 2008 #434 Del Skrevet 23. november 2008 Hei Suzy!! Hvordan gikk den middagen, var det hyggelig? Ville bare ønske deg en fin søndagskveld, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. november 2008 #435 Del Skrevet 24. november 2008 Heier litt for at denne uka blir bedre enn den forrige.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. november 2008 Forfatter #436 Del Skrevet 24. november 2008 God morgen jenter! Alt tyder på at denne uka skal bli betraktelig bedre enn den forrige - virkelig. Jeg er uthvilt, blid og ustressa på en mandags morgen. Kaffen er straks klar og det eneste som er litt negativt er den stive vinden fra nord. Brrr! *pause for å hente kaffe* Lørdagens middag gikk veldig bra - over all forventning faktisk. Det hjalp voldsomt at det var tre par, for da dempet de igrunnen det ene paret jeg ikke har så sansen for. Dessuten tror jeg kanskje det hadde en god effekt at vi var på mitt hjemsted Jeg sparket inn til sentrujm og møtte dem for en øl før maten, så gikk vi for å spise og alle fikk kjempegod mat bortsett fra meg - klassisk egentlig. Jeg hadde bestilt svinefilet med peppersaus, men så hadde tydeligvis kokken laget feil og jeg gjetter på at redningsaksjonen ødela maten, for det er den tørreste svinefilet jeg har spist i mitt liv. Dessuten var peppersausen forferdelig pregløs og smakte igrunnen mer som skysaus fra pose med tre pepperkorn i... Men salaten var god og det samme var potene, så jeg spiste og holdt smella. Det var helt greit. Så gikk vi tilbake til pub'en vi var på og tok "dessert". Mannen i ett av parne ble faktisk så påseilet at han måtte hjem, så de dro tidlig, men resten av oss tuslet hjemover i halv ett tiden. Vel hjemme helte jeg opp et diiigert glass cola og satte meg litt foran tv'n og fikk sett slutten på Strictly Ballroom som er utrolig kul før jeg bikket i seng. Sov til ti og latet meg til elleve, så bakte jeg sjokoladekake og spiste frokost på en gang og inviterte hele gjengen til kaffe og kake hos meg. Var ganske lurvete i kanten på søndag... Merker godt når jeg har drukket altså. Sjøl om jeg ikke var full dagen før. Men når jeg tenker over det så var det en øl, i allefall ei halv flaske rødvin og tre Mojitos som gikk ned... og det er tross alt endel. I det minste er det endel for meg. Men vi gjorde det aller beste man kan gjøre på en fyllesjuk dag... Vi tilbrakte ettermiddagen i senga I dag er det full rulle med trening igjen da. Føler meg litt sløv fortsatt, men det går nok helt fint når jeg kommer dit, tenker jeg. Får se om jeg gidder skaffe meg noen hansker slik at jeg kan ro en dag i uka, for det er skikkelig bra trening som jeg helt klart kunne brukt mer tid på. Åja.. så har jeg endelig fått løsnet på kiloene Da er det bare å være flink som f.. fram mot jul, så jeg tåler å spise julemat uten å bli helt hysterisk. Nå får jeg vel jobbe litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 24. november 2008 #437 Del Skrevet 24. november 2008 Høres ut som en tipp-topp helg! En lett blanding av alt mulig rart! Viktig å få ladet batteriene litt.. spesielt etter så mye stress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 24. november 2008 #438 Del Skrevet 24. november 2008 Hei på deg Suzy. Flere som har kost seg i helga forstår jeg... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. november 2008 Forfatter #439 Del Skrevet 24. november 2008 Et sted i dine furete, fantastiske, trofaste, tafatte hender ligger en løs tråd fra mitt hjerte og når du er for langt unna nøster jeg den opp igjen for å se om du holder fast fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 24. november 2008 #440 Del Skrevet 24. november 2008 Et sted i dine furete, fantastiske, trofaste, tafatte hender ligger en løs tråd fra mitt hjerte og når du er for langt unna nøster jeg den opp igjen for å se om du holder fast fortsatt Forøvrig supert at helgen ble så bra! Bortsett fra maten da. Jeg undrer meg stadig over hvor vond mat det er mulig å sereve på et sted som kaller seg selv restaurant. Og forøvrig er den kuren du benyttet mot bakrus den aller beste. for at kiloene har løsnet! Flinka! Ha en fortsatt fin kveld, jeg har planer om å treffe puta langt tidligere enn i går, så jeg bør vel strengt tatt begynne å ta affære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå