Suzy Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #4281 Skrevet 25. juni 2010 Flink du er! Jeg kjører ikke særlig lavkarbo nå, men unngår de store utskeielsene. Knekkebrød, sunne middager og litt bær/frukt Jeg spiser jordbær annenhver dag jeg, men regner det inn i regnskapet og forsøker å holde meg under 50 karber om dagen - det er rom for mye bra mat innenfor det. Så flink du er!! Jeg har funnet ut at det er enklere med lavkarbo på høsten/vinteren enn på sommeren, for meg i alle fall. Men det er kanskje bare fordi motivasjonen svikter meg... Syns ikke det er noe vanskeligere om sommeren - nesten tvert i mot. Salater, grillmat og spekemat er jo som skapt for lavkarboliv. Jordbær og bringebær, som er av sommerens store gleder er det jo rom for og jeg har funnet brownies-oppskrift som er herlig og holder søtsuget i sjakk, lavkarboøl som holder sommerbehovet for øl i sjakk ... ja og ellers er det egentlig bare å innfinne seg med at man må lage mat. Det er egentlig mest snakk om å bestemme seg - samme når på året det er. I allefall er det sånn for meg. Så herlig med Thailand-tur. Kanskje det er lurt å på forhånd høre med de andre hvor mye de har tenkt at dere skal være sammen? Kan bli litt kræsj om det ikke er avtalt på forhånd (ikke i detalj selvfølgelig). Folk flest vil jo ha alenetid, men så er det alltid noen som vil at man skal gjøre alt sammen hele tiden. Så det kan jo være greit å ha det avklart på forhånd. Vi har snakket om det, så jeg er trygg på at de andre også er innstilt på å ikke henge sammen støtt - jeg er mer urolig for at det er sider ved disse folkene jeg kommer til å synes er veldig slitsomme. Det er tross alt kjærestens venner - og deres venner igjen... Men det går sikkert bra. Herlig yoga i dag - og nå er ungen kjørt på bussen, jeg har spist laks og er nesten innstilt på å jobbe en kveld til. Sukk... Har laget meg en deilig lavkarbopizza som jeg skal ha med til kveldsmat også. Yum! Har ikke arbeidslyst
Gjest wild bird Skrevet 25. juni 2010 #4282 Skrevet 25. juni 2010 Håper du får en ok jobbehelg, selv om du er lite motivert akkurat nå. Skjønner at det er kjedelig å jobb i helgene altså. Det syns jammen jeg også, da jeg jobbet turnus. Leser om Thailand her...tenker det blir kjempeherlig! Og dere finner sikkert løsninger som alle kan leve med. Alle vil vel ha en best mulig ferie Her skal samboer og jeg en uke til Italia, bare vi to på skikkelig kjærlighetsferie. Gleder meg vannvittig, for jeg har drømt om Italia i flere år nå Ha ei fin helg, Suzy
Sauen Shaun Skrevet 25. juni 2010 #4283 Skrevet 25. juni 2010 Jeg kjeder meg, og da passer det vel godt å forstyrre folk som er på jobb.
Suzy Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #4284 Skrevet 25. juni 2010 Jeg kjeder meg, og da passer det vel godt å forstyrre folk som er på jobb. Ja takk. Jeg planlegger helga mi og klør meg i huet
Sauen Shaun Skrevet 25. juni 2010 #4285 Skrevet 25. juni 2010 Klør meg litt i hodet jeg også. Men det er bare fordi jeg egentlig har lyst til å finne på noe utenfor huset i kveld. Men det regner i bøtter og spann her. Så jeg blir hjemme. Og jeg mangler motivasjon til å finne på noe konstruktivt. Det er ikke noe synd i meg egentlig altså. Egentlig tror jeg det hele forklares med tre bokstaver PMS...
Suzy Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #4286 Skrevet 25. juni 2010 Ahh... den berømte PMS'en ja... Det er nok antagelig derfor jeg syns så synd på meg selv at jeg er helt på gråten her jeg sitter også. Og det er ikke fordi jeg skal jobbe egentlig, men fordi jeg savner kjæresten min og ikke får sett ham før om minst en og en halv uke Men nå tror jeg jammen jeg har fått på plass tidsskjemaet: Avtale klokka 10, klokka 11, klokka 13 og klokka 14.30 Og en på søndag klokka 12.30 og noe som foregår mellom 10 og 16 - også en konsert i kveld klokka 19. Jah.... Og egentlig vil jeg bare hjem og tømme ei flaske hvitvin for meg selv.
Sauen Shaun Skrevet 25. juni 2010 #4287 Skrevet 25. juni 2010 Jeg har jordbær og alkoholfri rosè til i kveld jeg.
Suzy Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #4288 Skrevet 25. juni 2010 Jeg har jordbær og alkoholfri rosè til i kveld jeg. *knurrer*
Suzy Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #4290 Skrevet 26. juni 2010 På jobb igjen og trøtt Har egentlig en hel del morsomme oppdrag denne helga, men også et par skikkelige plikthelveter som ødelegger kosen litt Skal lage sak om golfturnering og om motocross blant annet... øhm... MEN var på en herlig konsert i går. Slike oppdrag gjør meg glad. I dag stråler virkelig sola her og det swer ut til å bli en skikkelig het dag. Har ikke lyst til å være inne i det hele tatt faktisk, men litt tid må jeg nok finne meg i å tilbringe her altså - men jeg satser hardt på å få løpt en liten tur i ettermiddag - etter at jobben er over. Trenger det virkelig! Savner kjæresten min... *sutre* Nei.. får samle meg sammen og komme meg ut her.
Sauen Shaun Skrevet 26. juni 2010 #4291 Skrevet 26. juni 2010 Golfturnering og motorcross er vel morsomt vel? Du får ihvertfall kommet deg et par turer ut i finværet da...
Suzy Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #4292 Skrevet 26. juni 2010 Golfturnering og motorcross er vel morsomt vel? Du får ihvertfall kommet deg et par turer ut i finværet da... Det er morsomt om du ikke må skrive noe meningsfylt om det - men det er mye kultur også heldigvis (og en ansiktsbehandling midt inne i det hele ).
Sauen Shaun Skrevet 26. juni 2010 #4293 Skrevet 26. juni 2010 Å skrive noe meningsfylt om motorcross og golf hadde jeg også sett på som et problem ja...
Suzy Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #4294 Skrevet 26. juni 2010 Å skrive noe meningsfylt om motorcross og golf hadde jeg også sett på som et problem ja... Jepp - jeg er ikke noen sportsreporter akkurat - men jeg er rimelig god til å stille teite spørsmål og finne en menneskelig vri på det, så jeg akal nok finne ut av det - håper jeg Nå har jeg vært og vekket trøtte ungdommer på festivalcamp Hysterisk!
Gjest wild bird Skrevet 26. juni 2010 #4295 Skrevet 26. juni 2010 Du har da en variert helg foran deg, ser det ut som. Spennet er stort på de sakene du skal dekke. Og når været er fint går det meste greit, syns jeg. Utrolig hva den sola og sommeren gjør med oss Ha en fin jobbelørdag
Suzy Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #4296 Skrevet 26. juni 2010 Phu... nå lurer jeg veldig på om jeg skal sette meg ned og skrive, eller om jeg skal gi faen og skrible i morgen. Har vært på jobb i straks åtte timer, så jeg kan fint gå.. men... hm...
Suzy Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #4298 Skrevet 26. juni 2010 Jeg gikk hjem - sliten i hodet og ikke i det beste humøret... Syns bare synd på meg selv, så det er ikke noen gode grunner til at jeg er litt nedpå. Jeg bare savner kjæresten min så veldig, veldig om dagen. Han sendte meg ei melding og minnnet meg på at han savner meg og i sted og det var veldig koselig, men hjalp ikke en dritt... Får komme meg opp tidlig i morra, trene og hive meg på jobb og skrive før jeg mister motet Nå drikker jeg lavkarboøl
Suzy Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #4300 Skrevet 26. juni 2010 Kjedelig å savne kjæresten da. Jepp... jobbehelgene mine havner alltid på helgene han har datteren hos seg og dermed får han ikke kommet til meg - og jeg kan ikke dra til ham fordi jeg jobber Og nå drar han på ferie i ei uke, så jeg får ikke snakket med ham på en stund heller. Og jeg har mens - antagelig bunnlinja i det hele
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå