Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

*kryper nedi kofferten og gjemmer seg godt*

Ehh... Kan være du må forberede deg på å betale for litt ekstravekt på flyet, Suzy :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*leter etter koffert med ekstrarom*

:nigo:

Du reiser selvfølgelig bort med tom koffert - for det er så billig å få sydd tøy der borte - og vips - to fluer i en smekk :lur:

Skrevet

Du reiser selvfølgelig bort med tom koffert - for det er så billig å få sydd tøy der borte - og vips - to fluer i en smekk :lur:

Kremt... jeg og veiløper'n skal være med hjem også vi... :ler: Med all vår shopping så trenger nok Suzy enda en ekstra koffert. :rulle:

Skrevet

Kremt... jeg og veiløper'n skal være med hjem også vi... :ler: Med all vår shopping så trenger nok Suzy enda en ekstra koffert. :rulle:

Nemlig! :jolie:

:skratte:

Skrevet

*trommer med fingrene*

Kanskje jeg bare skal leie meg en container med det samme?

Skrevet

*trommer med fingrene*

Kanskje jeg bare skal leie meg en container med det samme?

Greit for meg. :Nikke::nigo: Sett gjerne inn et par massasjestoler i containeren. Blir så støl av så lange reiser. :engel:

Skrevet

Tja, kanskje ikke så dumt med en container? Kunne du satt inn et par massasjestoler da tror du? :sjenert: Og kanskje et par fristende fruktfat? Er jo lang tur...

Skrevet

Greit for meg. :Nikke::nigo: Sett gjerne inn et par massasjestoler i containeren. Blir så støl av så lange reiser. :engel:

:skratte:

To sjeler en tanke!!!

Skrevet (endret)

Hjem igjen også - jammen er dere storforlangende :hakeslepp:

Endret av LilleBille
Skrevet

Hjem igjen også - jammen er dere storforlangende :hakeslepp:

Jepp! :mrgreen:

Skrevet
:ler: Her har jeg gått glipp av noe ser jeg.... Men jeg kan bli med til Thailand jeg også altså, det går greit! :ler:
Skrevet

Og om litt er kaffen klar... :digge:

Skrevet

Mornings! :)

Skrevet

God morgen damer :nigo:

Har hatt ei rimelig urolig natt, for de begynte å legge asfalt like bortenfor her sånn i 23-tida i går kveld og selv om jeg sovnet helt greit, så har jeg følelsen av å ha hørt banking, skraping og brumming av veivalser og maskineri hele natta :overrasket:

Jeg er da oppe igjen i det minste... og har kokt skikkelig kaffe i dag :kaffekopp:

Snart på vei til yogatime - en fin start på dagen - så skal jeg bare slappe av til jeg skal på jobb igjen. Litt grualt med helgevakt nå, for jeg er rett og slett sliten. Uka har vært stressende og masete på jobb og jeg skulle gjerne hatt helg nå. Dessuten får jeg ikke sett kjæresten og til uka drar han på ferie :tristbla:

Ikke sol i dag og i natt har det regnet skikkelig. Greit nok - jeg er mest glad i finvær når jeg får noe nytte av det sjøl :ler:

Forøvrig snart fullført to hele uker på lavkarbo igjen og nå begynner jeg virkelig å komme inn i det igjen. Deilig! Finner stadig flere gode alternativer som gjør det enklere å holde seg i skinnet. Nå er det ei uke igjen av opprinnelig plan, men jeg tror jeg skal satse hardt på å holde videre. Både jeg og datteren har godt av det.

Litt mer :kaffekopp:

Skrevet

Flink du er! :jepp:

Jeg kjører ikke særlig lavkarbo nå, men unngår de store utskeielsene. Knekkebrød, sunne middager og litt bær/frukt :)

Skrevet

Så flink du er!! Jeg har funnet ut at det er enklere med lavkarbo på høsten/vinteren enn på sommeren, for meg i alle fall. Men det er kanskje bare fordi motivasjonen svikter meg... :ler:

Skrevet

Så herlig med Thailand-tur. Kanskje det er lurt å på forhånd høre med de andre hvor mye de har tenkt at dere skal være sammen? Kan bli litt kræsj om det ikke er avtalt på forhånd (ikke i detalj selvfølgelig). Folk flest vil jo ha alenetid, men så er det alltid noen som vil at man skal gjøre alt sammen hele tiden. Så det kan jo være greit å ha det avklart på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...