Roadrunner Skrevet 24. juni 2010 #4261 Skrevet 24. juni 2010 *kryper nedi kofferten og gjemmer seg godt* Ehh... Kan være du må forberede deg på å betale for litt ekstravekt på flyet, Suzy
LilleBille Skrevet 24. juni 2010 #4262 Skrevet 24. juni 2010 *leter etter koffert med ekstrarom* Du reiser selvfølgelig bort med tom koffert - for det er så billig å få sydd tøy der borte - og vips - to fluer i en smekk
Skravla Skrevet 24. juni 2010 #4263 Skrevet 24. juni 2010 Du reiser selvfølgelig bort med tom koffert - for det er så billig å få sydd tøy der borte - og vips - to fluer i en smekk Kremt... jeg og veiløper'n skal være med hjem også vi... Med all vår shopping så trenger nok Suzy enda en ekstra koffert.
Roadrunner Skrevet 24. juni 2010 #4264 Skrevet 24. juni 2010 Kremt... jeg og veiløper'n skal være med hjem også vi... Med all vår shopping så trenger nok Suzy enda en ekstra koffert. Nemlig!
Suzy Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #4266 Skrevet 24. juni 2010 *trommer med fingrene* Kanskje jeg bare skal leie meg en container med det samme?
Skravla Skrevet 24. juni 2010 #4267 Skrevet 24. juni 2010 *trommer med fingrene* Kanskje jeg bare skal leie meg en container med det samme? Greit for meg. Sett gjerne inn et par massasjestoler i containeren. Blir så støl av så lange reiser.
Roadrunner Skrevet 24. juni 2010 #4268 Skrevet 24. juni 2010 Tja, kanskje ikke så dumt med en container? Kunne du satt inn et par massasjestoler da tror du? Og kanskje et par fristende fruktfat? Er jo lang tur...
Roadrunner Skrevet 24. juni 2010 #4269 Skrevet 24. juni 2010 Greit for meg. Sett gjerne inn et par massasjestoler i containeren. Blir så støl av så lange reiser. To sjeler en tanke!!!
LilleBille Skrevet 24. juni 2010 #4271 Skrevet 24. juni 2010 (endret) Kremt... jeg og veiløper'n skal være med hjem også vi... Med all vår shopping så trenger nok Suzy enda en ekstra koffert. Hjem igjen også - jammen er dere storforlangende Endret 24. juni 2010 av LilleBille
Skravla Skrevet 24. juni 2010 #4272 Skrevet 24. juni 2010 Hjem igjen også - jammen er dere storforlangende Jepp!
Supramundane Skrevet 24. juni 2010 #4273 Skrevet 24. juni 2010 Her har jeg gått glipp av noe ser jeg.... Men jeg kan bli med til Thailand jeg også altså, det går greit!
Suzy Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #4277 Skrevet 25. juni 2010 God morgen damer Har hatt ei rimelig urolig natt, for de begynte å legge asfalt like bortenfor her sånn i 23-tida i går kveld og selv om jeg sovnet helt greit, så har jeg følelsen av å ha hørt banking, skraping og brumming av veivalser og maskineri hele natta Jeg er da oppe igjen i det minste... og har kokt skikkelig kaffe i dag Snart på vei til yogatime - en fin start på dagen - så skal jeg bare slappe av til jeg skal på jobb igjen. Litt grualt med helgevakt nå, for jeg er rett og slett sliten. Uka har vært stressende og masete på jobb og jeg skulle gjerne hatt helg nå. Dessuten får jeg ikke sett kjæresten og til uka drar han på ferie Ikke sol i dag og i natt har det regnet skikkelig. Greit nok - jeg er mest glad i finvær når jeg får noe nytte av det sjøl Forøvrig snart fullført to hele uker på lavkarbo igjen og nå begynner jeg virkelig å komme inn i det igjen. Deilig! Finner stadig flere gode alternativer som gjør det enklere å holde seg i skinnet. Nå er det ei uke igjen av opprinnelig plan, men jeg tror jeg skal satse hardt på å holde videre. Både jeg og datteren har godt av det. Litt mer
Roadrunner Skrevet 25. juni 2010 #4278 Skrevet 25. juni 2010 Flink du er! Jeg kjører ikke særlig lavkarbo nå, men unngår de store utskeielsene. Knekkebrød, sunne middager og litt bær/frukt
Supramundane Skrevet 25. juni 2010 #4279 Skrevet 25. juni 2010 Så flink du er!! Jeg har funnet ut at det er enklere med lavkarbo på høsten/vinteren enn på sommeren, for meg i alle fall. Men det er kanskje bare fordi motivasjonen svikter meg...
Store My Skrevet 25. juni 2010 #4280 Skrevet 25. juni 2010 Så herlig med Thailand-tur. Kanskje det er lurt å på forhånd høre med de andre hvor mye de har tenkt at dere skal være sammen? Kan bli litt kræsj om det ikke er avtalt på forhånd (ikke i detalj selvfølgelig). Folk flest vil jo ha alenetid, men så er det alltid noen som vil at man skal gjøre alt sammen hele tiden. Så det kan jo være greit å ha det avklart på forhånd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå