Roadrunner Skrevet 24. juni 2010 #4241 Skrevet 24. juni 2010 God morgen! Hilser pent på wild bird er jo en artsfrend! Klesvask, bysleng og yoga, og det mener du er å ikke gjøre noe? :klø: Synes det var riktig så bra jeg! Trøtt fuggel i dag... Godt det er fredag i morgen!
Sauen Shaun Skrevet 24. juni 2010 #4242 Skrevet 24. juni 2010 Innom med litt koffein jeg også. Håper du får en flott dag.
Gjest wild bird Skrevet 24. juni 2010 #4243 Skrevet 24. juni 2010 God morgen! Hilser pent på wild bird er jo en artsfrend! Klesvask, bysleng og yoga, og det mener du er å ikke gjøre noe? :klø: Synes det var riktig så bra jeg! Trøtt fuggel i dag... Godt det er fredag i morgen! til Suzy og alle andre som måtte trenge det. Og Roadrunner. Tror da vi har hilst før, da vi begge hadde annet nick. Eller tar jeg feil nå? Ha en fin torsdag. Her begynte dagen bra, med en god slump skattepenger inn på konto
Roadrunner Skrevet 24. juni 2010 #4244 Skrevet 24. juni 2010 Vi har nok hilst før ja, wild bird Men er jo både uker og nick siden! Koselig å se deg her inne igjen!
Suzy Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #4245 Skrevet 24. juni 2010 På vei ut på cafe en tur - lenge siden sist og litt spent på om det er mulig å finne noe der som er spiselig og lavkarbo på en gang.. Men det ordner seg vel. Nydelig vær i allefall - sola stråler og det er nesten vondt å skulle på jobb etterpå... OG hele helga Har vært på massasje på morgenen og det er smart ettersom ettermiddagen kommer til å bli rimelig intens med skrivinga.. Sukk, det er MYE på jobb om dagen altså. Får vel surfe en runde før jeg pakker sammen her
Roadrunner Skrevet 24. juni 2010 #4247 Skrevet 24. juni 2010 Massasje høres helt himmelsk ut! *litt misunnelig* Vært mye her på jobb også, men håper det kan roe seg litt nå. Fått unna litt kritiske ting de siste dagene, og det har gjort godt! Kos deg masse på kafe!
Skravla Skrevet 24. juni 2010 #4248 Skrevet 24. juni 2010 Er det her jeg skal fortelle at jeg har bestillt en dag på spa i Tallin i sommer.
Roadrunner Skrevet 24. juni 2010 #4249 Skrevet 24. juni 2010 Da får jeg nøye meg med å leve på minnene etter Bali-turen og spa-behandlingene der da Og et lite rykte om at mora til ei venninne vil sende venninna og meg på spa-helg i løpet av høsten... *drømme*
Skravla Skrevet 24. juni 2010 #4250 Skrevet 24. juni 2010 Da får jeg nøye meg med å leve på minnene etter Bali-turen og spa-behandlingene der da Og et lite rykte om at mora til ei venninne vil sende venninna og meg på spa-helg i løpet av høsten... *drømme* Spabehandling på Bali hørtes ikke ille ut..... og heller ikke spahelg i høst.
Sauen Shaun Skrevet 24. juni 2010 #4251 Skrevet 24. juni 2010 *bælmer kaffe og overser alt snakk om spa*
Roadrunner Skrevet 24. juni 2010 #4252 Skrevet 24. juni 2010 *joiner Sauen på litt kaffe, og innser at det er ganske lenge siden Bali... *
Suzy Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #4253 Skrevet 24. juni 2010 På plass på jobben. Cafe var helt greit, mebn jeg er litt innvendig stressa på grunn av arbeidsmengden i dag, så klarte ikke helt å kose meg, må jeg innrømme. Når denne dagen er over skal jeg puste veldig mye lettere og håpe på en koselig helgevakt med festival og mye annet flott. Og apropos spa... vi har bestilt Thailandtur den 19. november og det er spa på hotellet Jeg gleder meg VELDIG! Nå gjelder det bare å legge tilside alle pengene jeg bare kan så jeg virkelig kan kose meg uten å tenke utgifter der nede. Unne meg spa og unne meg eventuell annen kos med god samvittighet.
Roadrunner Skrevet 24. juni 2010 #4254 Skrevet 24. juni 2010 Og apropos spa... vi har bestilt Thailandtur den 19. november og det er spa på hotellet Jeg gleder meg VELDIG! Nå gjelder det bare å legge tilside alle pengene jeg bare kan så jeg virkelig kan kose meg uten å tenke utgifter der nede. Unne meg spa og unne meg eventuell annen kos med god samvittighet. Herlig! Høres jo rett og slett helt fantastisk ut! Du og kjæresten?
Suzy Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #4255 Skrevet 24. juni 2010 Herlig! Høres jo rett og slett helt fantastisk ut! Du og kjæresten? Jepp, med, kjæresten og to par til - litt småspent på å reise sammen med noen jeg ikke kjenner så godt og ikke er hundre prosent sikker på at jeg kommer til å trives sammen med, men det er det samme også - bare jeg kommer til Thailand. Jeg trenger jo ikke være sammen med alle de andre hele tiden har jeg tenkt - det er tross alt snakk om to uker og alle må da ikke henge i hop støtt heller.
Skravla Skrevet 24. juni 2010 #4256 Skrevet 24. juni 2010 Om de andre har som krav at dere skal henge sammen hele tiden, så hadde jeg fått angst. Thailand høres herlig ut da... og thaimassasje skal vist være vidunderlig. *lysegrønn*
Suzy Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #4257 Skrevet 24. juni 2010 Om de andre har som krav at dere skal henge sammen hele tiden, så hadde jeg fått angst. Ikke sant! Jeg regner med at alle vil ha litt alenetid også - og jeg har i allefall lyst til å kose meg i sola noen dager og da trenger man jo ikke snakke sammen heller Thailand høres herlig ut da... og thaimassasje skal vist være vidunderlig. *lysegrønn* Jeg gleder meg sånn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå