Gjest wild bird Skrevet 22. juni 2010 #4221 Skrevet 22. juni 2010 En gammel kjenning i ny drakt titter innom for å se hvordan det står til i fargeboka. Alt bra her, ser jeg. Og du kommer sikkert til å se mer til meg Ha en fin dag
Suzy Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #4222 Skrevet 22. juni 2010 ÅÅÅ! Nå ble jeg innmari nysgjerrig - hvem er du???
MarianneE Skrevet 22. juni 2010 #4223 Skrevet 22. juni 2010 Jeg vet hvem det er.... Koselig og se deg igjen Wild Bird!! Åssen er det med SøteSuzy, da? Ser fram til ferie?
Suzy Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #4224 Skrevet 22. juni 2010 Jeg vet hvem det er.... Koselig og se deg igjen Wild Bird!! Åssen er det med SøteSuzy, da? Ser fram til ferie? Søt du gitt - nå er jeg bare irritert fordi jeg ikke vet hvem den villfuglen er... Men joa - gleder meg og teller ned - ei uke nå
Gjest wild bird Skrevet 22. juni 2010 #4225 Skrevet 22. juni 2010 Villfuggel`n er så klart Purple Haze Måtte bare innom for å si hei da vettu
Store My Skrevet 22. juni 2010 #4228 Skrevet 22. juni 2010 Hei Store My Jeg har savnet deg (og til og med etterlyst deg), så det var fint å se deg tilbake. Nå er jeg ferdig med å kapre boka di, Suzy.
Suzy Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #4229 Skrevet 22. juni 2010 Tenk at det er DEG! jeg har virkelig savnet deg, så bare okkuper boka mi så mye du gidder!
Gjest wild bird Skrevet 23. juni 2010 #4230 Skrevet 23. juni 2010 Jammen er det meg Savnet deg jeg også, og har tenkt på hvordan du har det, så jeg måtte jo inn og hilse på Mulig det blir en dagbok på meg etter hvert igjen, men inn til det skjer, så titter jeg innom hos deg (og noen flere) Ha en fiiiiin onsdag
Sauen Shaun Skrevet 23. juni 2010 #4231 Skrevet 23. juni 2010 Villfuggeln er vel et nytt bekjentskap for meg, men jeg er en høflig sau og hilser pent. Ellers ser jeg at ingen har ordnet kaffe her i dag. Så jeg setter igjen noen kopper til alle som er innom. :kaffekopp: :kaffekopp:
Suzy Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #4232 Skrevet 23. juni 2010 Kaffe ja - det trengs alltids! Sitter her med frokostkoppen nå og vurderer å kaste bort denne dagen helt... Skal på jobb til klokka 15 (dvs jeg har tenkt å komme tidlig så jeg får gått hjem til LOST) og før det har jeg egentlig ikke lyst til å gjøre en dritt merker jeg.. Jeg skal forsøke å kjøre gjennom yogaprogrammet jeg har lært, også får jeg vel vaske de siste maskinene med klær, men utover det gidder jeg ikke noe. Får ta det senere. Jeg skulle ha malt litt ute, men... uff... Lat tiger i dag.
LilleBille Skrevet 23. juni 2010 #4233 Skrevet 23. juni 2010 Sånn yoga (Måtte bare tenke på deg da jeg så den )
Suzy Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #4234 Skrevet 23. juni 2010 Sånn yoga (Måtte bare tenke på deg da jeg så den ) Den bekrefter i allefall det veldig mange tror yoga er!!!
Store My Skrevet 23. juni 2010 #4235 Skrevet 23. juni 2010 Din definisjon på å gjøre ingenting er min definisjon på å få gjort en hel del.
Suzy Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #4236 Skrevet 23. juni 2010 Din definisjon på å gjøre ingenting er min definisjon på å få gjort en hel del. Nåja - det ble ikke så mye gjort... Jeg har vasket litt klær, vært på en liten bysleng med mamma og vi har kikket på datteren som fikk sponset klipp og farge hos frisøren til mamma - av mamma. Utrolig snilt av henne, syns jeg! Og jenta ble kjempefin og fornøyd Også har jeg trent gjennom det ene yogaprogrammet på egenhånd og det var effektivt det. Trenger bare å få meg en klokka på gjesterommet slik at jeg kan se hvor lenge jeg jobber i de enkelte stillingene. Da skal det gå som smurt dette her, tenker jeg Det eneste var at det var mildest talt deprimerende å se på seg selv i speilet - det er nemlig en speilvegg på skyvedørsgarderoben i rommet. Akk... For ei feit kjærring altså Nå får jeg samle meg sammen og begynne på dagens dont. Har tenkt å komme meg hjem i tide i dag også - det er jo sesongfinale i Lost!!!
Suzy Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #4237 Skrevet 23. juni 2010 Er det ikke merkelig hvordan man nestn kan bli litt handlingslammet når man har mye på plakaten... ? I dag har jeg vært på tre st.hansfester (som skal bli til en bildesak), på et arrangement som skal bli en annen sak, og på en sportssak - og om en time skal jeg ut for å hente inn helgesaken. Alt må være ferdig så fort som råd er - så klart Sliter med å komme i gang, men må motivere meg litt nå. Jo fortere jo bedre og jo mer effektiv blir jeg.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 23. juni 2010 #4239 Skrevet 23. juni 2010 Er det ikke merkelig hvordan man nestn kan bli litt handlingslammet når man har mye på plakaten... ? I dag har jeg vært på tre st.hansfester (som skal bli til en bildesak), på et arrangement som skal bli en annen sak, og på en sportssak - og om en time skal jeg ut for å hente inn helgesaken. Alt må være ferdig så fort som råd er - så klart Sliter med å komme i gang, men må motivere meg litt nå. Jo fortere jo bedre og jo mer effektiv blir jeg. Se på det som en konkurranse med deg selv eller en slags "Lek", det er det jeg gjør når jeg sliter som verst med motivasjonen! Håper du finner den motivasjonen du trenger! Heia heia!
Supramundane Skrevet 23. juni 2010 #4240 Skrevet 23. juni 2010 Så flink du er med yogaen! Jeg venter på et sånn nybegynnerkurs på treningssenteret, fant ut at å gå på viderekommen var litt overkill..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå