Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fin start på helga med to timer yoga, ost og kjeks hos venninna og ikke minst blid og varm kjæreste hjemme i sofaen da jeg kom hjem :nigo:

Nå sitter jeg og synker frokosten og får i meg litt koffein, så braker det løs med ny yogadag. Har pakket med meg lunsj (vi får frukt, kjeks og te der, men hverken frukt eller kjeks er særlig lavkarbo :roll:) og jeg gleder meg til å dytte verden unna en hel dag og bare jobbe med kroppen! :trene:(vi mangler en yogasmiley)

Har forøvrig kjøpt lavkarboøl for første gang og drakk en til kvelds i går. Veldig godt! Og bare fem karber i en halvliter - det var en trøst for en ølelsker :sjenert:

Det blåser helt vannvittig her i dag og, men ikke høljende regn i dag. Like greit - jeg skal være inne hele dagen.

Håper alle som kommer innom har en fin lørdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frokost og koffein her også. :jepp:

Og det er nok en dag med møkkavær. :sur:

Kos deg med yoga i dag. :duskedame:

Skrevet

:kaffekopp:

Klar igjen og i dag kjenner jeg i kroppen at jeg jobbet i går. Ikke direkte støl, men øm i musklaturen liksom. Kjenner det i den ene leggen, men det var fordi jeg ble vist en øvelse på og måtte stå veldig lenge og jobbe - han gjør det med flere med jevne mellomrom, så det er helt ok, men det er en av de stillingene jeg syns er tunge, så det ble hardt!

Men det var utrolig gøy og tiden bare fløy. Syns det er ufattelig at man kan drive på fra ti til fire uten å nesten merke det. Helt utrolig, rett og slett... :klø:

Bare ti til tre i dag da.

Kjedelig å stå opp når kjæresten ligger der og sover så godt og det er fristende å krølle seg inntil ham og kose, men dette er også bra - og det er herlig å ha ham her. Skal inn til ham i kveld og bli over til i morra, for jeg har et ærend der i morgen formiddag.

Da blir det en bonusnatt til :rødme: :lur:

Nei, får vel pusse tenna og pakke sammen her.

Ha en fin søndag!

Skrevet

Heisann, innom å legger igjen en hilsen.

Skrevet

God morgen!

Høres ut til å ha vært en finfin helg, med kjærestebesøk og masse yoga! Knall!

Håper ukestarten er bra, og at det bare fortsetter slik :jepp:

Skrevet

Oppe og snart på vei ut i verden.

Har på følelsen at dette kommer til å bli en litt stressa dag - mye kjøring og mye hit og dit... Vel, ikke mye å gjøre med det.

Skal først på jobb i kveld, som sagt, så sitter hos kjæresten og drikker kaffe nå. Må få i meg ei brukerdose koffein før jeg stikker ut i verden i det minste!

Hvite bukser i sommersola og livredd for å sette meg i noe dritt 8for det gjør man jo alltid med hvite bukser :roll:)

:sukk:

Nå får jeg ikke se kjæresten min på to uker... Kjedelig...

Skrevet

hvite bukser er skummelt det. :redd:

Skrevet

OK - har klart meg så langt med hvite bukser temmelig inntakte.

Nå har jeg endelig ankommet jobb og fått logget meg på - var et kvarter for sen hit i dag på grunn av anleggsarbeid på E6 med tilhørende helstopp og kjempekø :roll: Hadde beregnet tiden min ganske så akkurat, men dengang ei.

Men nå er jeg altså her og har fått oppgavene for dagen.

Merkelig nok så er jeg ikke så veldig støl i dag. Kommer neppe til å rekke å kjøre noen egenøkt i dag med yoga (kommer hjem klokka ti i kveld), men jeg har tenkt å prøve meg litt senere i uka. I morgen kveld kommer jeg til å rekke timen jeg pleier gå på.

Så.. jeg har vært på et intervju i dag om en jobb. Ganske spennende greier og veldig tilfeldig at det har kommet i stand. Får se hvordan det går, men om det blir noe av vil det i tilfelle bety at jeg kommer til å bo hos kjæresten mye av tiden og datteren bo hjemme i huset. Det er ganske fleksibelt, så jeg kan nok være hjemme litt også, men altså en hel del jobb der inne. Får ikke vite noe mer på et par uker, så nå er det bare å vente, antar jeg.

Og ta en telefon til referansene mine og preppe dem angående min eksistens. Hm...

Jah, det var vel det.

Forresten begynner effekten av lavkarboen å komme nå. Deilig :nigo: Merker at jeg har vært flink på kroppen og det er utrolig deilig!

Skrevet

Spennede tider.......

:jepp:

Skrevet

*krysser fingrene for deg* :jepp:

Skrevet

Og om du blir i nærheten av meg over flere dager enn en helg, så slipper du ikke unna kaffekoppen altså. :ler:

Skrevet

Og om du blir i nærheten av meg over flere dager enn en helg, så slipper du ikke unna kaffekoppen altså. :ler:

Nei da vil jeg ikke slippe unna! :ler:

Skrevet

Jeg kom for sent i dag og alt, men jeg tror ikke jeg orker å sitte et sekund over uansett... hodet er helt mos :sprettoy:

OG jeg skal hit igjen i morra tidlig - så jeg kan gjøre fredig det siste da - ja.. god plan det :nigo:

Skrevet

Føles planen like god i dag? :kaffekopp:

Skrevet

Så spennende på jobbfronten!!! :duskedame: Skal virkelig krysse fingrene for deg :jepp:

Skrevet

Phu... å komme på jobb på morgenen etter å ha jobbet kveld gir en følelse av å ha sovet her på jobb. Ikke god med andre ord, men planen virker og jeg er rimelig godt i rute og på stell :)

I dag har jeg gjøreliste for å få unna meg litt ting jeg må og ikke har fått til (snakker om somlepave):

* Bestille klippetime

* Bestille EU-kontroll på bil

* Bestille hudpleietime + voks

En skulle tro det var overkommelig, men neida... det er utrolig hvor lenge man kan somle med å få gjort slikt, men nå detter snart håret av og huden er en katastrofe og om jeg ikke får tatt den jævla EU-kontrollen så får jeg ikke oblat i år :flau:

Vel, vel... yoga igjen i kveld og har omtrent ett tonn med ventende klesvaske hjemme, så jeg vet hva jeg skal i ettermiddag :ler:

:husarbeid:

Men nå :kaffekopp:

Skrevet

Kveldsjobbing og dagjobbing om hverandre? Skjønner godt at det gir følelsen av å ha sovet på jobb... Mer enn sent nok å gå fra jobb rett over kl 18 synes jeg.

Skrevet (endret)

:vinke:

Jeg er fullstendig uoppdatert, men dagene har begynt å bli litt mer forutsigbare nå, så kanskje jeg klarer å henge med igjen. :ler:

Ha en strålende dag, S! :hug: I natt drømte jeg forøvrig at du hadde spist middag med mannen. Merkelige greier. Men dere hadde virkelig fnnet tonen, og jeg syntes det var så hyggelig. Selv om det var litt rart at han hadde møtt deg, og ikke jeg. :fnise:

Endret av -Englefjes-
Skrevet

Ha en strålende dag, S! :hug: I natt drømte jeg forøvrig at du hadde spist middag med mannen. Merkelige greier. Men dere hadde virkelig fnnet tonen, og jeg syntes det var så hyggelig. Selv om det var litt rart at han hadde møtt deg, og ikke jeg. :fnise:

:hoho:

Du drømmer mye rart altså!

Utrolig koselig å se deg innom her igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...