Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Akk det husarbeidet er virkelig ikke så gøy - det er greit når man kommer igang, men det er vanskelig å komme så langt som å komme igang :ler:

Men i dag SKAL og MÅ jeg. Sånn er det bare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt et par uker der jeg har tatt litt huslig hver dag. Problemet med det er at det aldri blir skikkelig shinet... Innen jeg har fått gjort det meste, så må jeg bare begynne på'n igjen :ler: Går det ann å kastrere/sterilisere hybelkaniner? :klø:

:fnise:

Arbeidsdagen går bare i ball i dag, tida går sakte, men jeg har masse å gjøre. Underlig kombinasjon! :sukk:

Skrevet

Nå skal jeg fokusere supergodt i femten minutter til og da SKAL jeg få unna meg alt etterlep har jeg bestemt meg for. Det betyr skrive ut de siste notisene jeg har liggende og skrive en mail, før jeg stikker for å kjøpe laks og fløte :spise:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

husarbeid, hva er det? :klø: :fnise:

:ler: ja å kunne kasterere/sterilisere hybelkaninene hadde vært veldig greit!

Skrevet

God morgen!

Setter klar en solid dose :kaffekopp:

Håper fredagen har startet bra, og at det bare blir bedre og bedre inn mot helga! :danser:

Kjærestebesøk i helga? :humpe:

Skrevet

Hoi som jeg sjaua i går :overrasket:

Fikset middag og vasket/ryddet på kjøkkenet mens jeg drev på med maten - klippet plen og hekk og lukte på gårdsplassen, støvsugde hele huset, vasket trekket på den største sofaen, vasket kjøkkengulvet, skiftet på senga, tok et kvarter med sol og vasket tilslutt meg sjøl! Badet orket jeg ikke begynne på, men det er ikke så ille heller...

Men nå er det jammen shinet hjemme også :nigo:

I dag er det første del av yogaintensiven jeg har meldt meg på. Bare to timer i dag, også svinge hjem for en kattevask før jeg skal feire ei venninne. Hun har invitert til lag hos seg klokka sju (akkurat da intensiven er over...), men jeg kommer til å komme litt sent og blir ikke så lenge heller. Kommer til å kjøre ettersom jeg skal opp og på mer yoga lørdag.

Ja kjæresten kommer, men jeg vet ikke om han kommer i dag eller i morgen. Han var invitert med noen venner ut for å feire bursdag i dag han også, men han orket ikke om det ikke ble noe ok vær. Så blir det drittvær kommer han oppover - og blir det bra så kommer han i morgen :ler:

Stønn... skal være glad når det er helg...

Skrevet

:dåne:

Det der er rett og slett dårlig gjort! :jolie:

Komme her og fortelle alt det du har gjort, og skape grobunn for masse dårlig samvittighet hos oss andre :fnise: Virkelig dårlig gjort er det! Jeg har en liten leilighet, uten hekk, plen og luking, allikevel er det garantert mer shinet hos deg enn hos meg :sjenert: Hmpf!

Stemmer, det var yogaintensiv ja... For det er et par uker siden du var på denne yogafestivalen med masse forskjellige typer yoga etc? Mener å huske du fortalte om det? :klø: *må visst sjekke korttidshukommelsen litt*

:sol: her i alle fall og meldt ganske ok til kvelden (heldigvis, skal på sommerfest utendørs).

:kaffekopp: og snart er det HELG!!!

Skrevet

Har bare en liten leilighet jeg også. Og ikke noe ansvar for hagen. Og likevel ser det bombet ut her... :sukk:

Men i dag skal jeg ta et skippertak her altså. Det kommer jo fiiiint besøk i morgen. :hoppe:

Skrevet

Nordavind og nå har det jaggu begynt å regne også :roll:

Skrevet

Her også. :opplyser:

Skrevet

Jeg kunne ønske du var vaskehjelpen min. Da hadde det sett fint ut her da. :Nikke: Men jeg har på følelsen at du ikke har så lyst til å bli det. Hehe. Ikke hadde du hatt tid heller. :fnise:

Skrevet

Sauen: er det tåke hos deg? Det ser ut fra vinduet mitt som om det er tåke hos deg.

Skrevet

Sauen: er det tåke hos deg? Det ser ut fra vinduet mitt som om det er tåke hos deg.

Nå ble jeg en smule nysjerrig. Hvor i all verden bor du? Men ja, det er tåke på toppene rundt her. :fnise:

Skrevet

Ble skrekkelig fristet til å stikke innom og fortelle at det her er: :sol:

Ganske mye vind da, og skal bli nordavind og kaldere her også, men :sol:

Skrevet

EN jævla dag med sol og sommer også er det omtrent kuldegrader igjen. Man kan jo bli sur av mindre!

Skrevet

EN jævla dag med sol og sommer også er det omtrent kuldegrader igjen. Man kan jo bli sur av mindre!

:troest:

Skrevet

*puster ut*

Herregud for et styr det er her før deadline på fredager :roll: Har jobbet for minst to personer i dag og er helt tom i topplokket, men nå er det jammen straks helg også. Må bare kjøpe bursdagsgave til venninna mi (og aner ikke hva...vurderer vin) og middag for i dag, så er det definitivt slutt på arbeidsuka.

Ser på været at det ikke kommer til å være noe ost og kjeks på terassen hos venninna mi i dag i allefall... og at kjæresten neppe skal ut på noe i kveld han heller, men kommer opp til meg. Det er jo en hyggelig bonus på en drittværdag :nigo:

Nei.. skrive litt og fikse det siste, så skal jeg avgårde.

God helg!

Skrevet

God helg Suzy!

Håper du får en avslappende og revitaliserende helg! :)

Skrevet

Har vært på dine trakter i dag og der var det kaldt og plaskeregn......

Kos helg og kos deg med yogamaraton.

Skrevet

God helg til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...