Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Gjest O-Ren Ishii

God morgen Suzy! :kaffekopp:

Kjenner jeg er bittelitt stressa inni meg allerede, men jeg skal prøve å ikke være det i dag. Skal prøve å ikke bekymre meg og bare jobbe effektiv og godt. Det får nesten bare holde det.

Helt enig! Stort mer kan man egentlig ikke gjøre heller, men det er jo litt typisk jenter å føle at det heller ikke er nok. :sjenert:

Hatt ei flott helg forresten. Var på fest hos ei venninne lørdag og var hjemme i senga mi klokka halv fem etter mye rødvin og singstar :ler: Kjempegøy!

I går lå jeg stort sett på sofaen og gjorde nada og jammen var ikke det deilig også.

Herlig! Man må ha slike helger innimellom. :hoppe:

Bakte meg grønnsaksquichene fra South Beach-boka i går og spiste dem til frokost i dag. Nå skal det passes på altså. Jeg tar opp kampen mot non-responderkroppen min og skal lure den til å gi slipp på de siste fem kiloene. Skal greie det! :sur:

Treningsmengden skal ytterligere opp, styrketreningsfokuset skal bli større og jeg skal passe på alt jeg dytter i gapet *bestemt* Nå er jeg lei av meg :sur:

You can do it you can do it! :duskedame:

Jeg er litt i samme fase som deg. Jeg er lei av at jeg ikke har klart å få orden på treningen og kostholdet skikkelig i høst, og som du vet har kiloene snekety seg på. Det er jo ikke så mange, men nok til at man føler seg litt.. tja... dvask? Siden en av mine aller største syndere for tiden er øl, og siden jeg i tillegg har reagert ganske kraftig på alkohol den siste tiden (også i helgen, selv om det kom dagen derpå denne gangen), har jeg bestemt meg for å ha et par hvite uker. Tror kroppen min trenger det, spesielt i forkant av julebordsesongen. Og øl er jo ikke akkurat lavglykemisk og kalorifattig. :ler: Regner forøvrig med at det da blir ville spekulasjoner om at jeg er gravid, men det får så være. :fnise:

Nei, nå er vel :kaffekopp: ferdig også får jeg begynne på arbeidet...

Samme her. Ha en strålende dag! :hug:

Edit: Defekt hoppesmiley, det kan man ikke ha noe av. :ler:

Endret av O-Ren Ishii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du, O'Ren - jeg digger deg rått av og til.

Nå ble jeg så oppmuntret og glad av at du hadde vært innom allerede :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
Vet du, O'Ren - jeg digger deg rått av og til.

Nå ble jeg superglad! :hoppe:

Du er ikke så verst diggbar selv. :)

Nå ble jeg så oppmuntret og glad av at du hadde vært innom allerede :hug:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så greit når kiloene ikke hører etter, men det er vel bare et spørsmål om tid? Hvis man fortsetter å jobbe og gjør alt rett så MÅ de jo bare vike unna etterhvert!

Jeg har troen på deg!

:jepp::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinsæssa

God mandagsmorgen! Jeg tenkte jeg skulle spre litt energi her, siden jeg har så mye til overs - jeg har også troen på deg forresten! Det som endra mye for meg var kombinasjonen av mer proteiner - og mer lavintensitetstrening, faktisk. Har ikke helt kontroll på hvordan du trener, men selv har jeg en tendens til å mene at all trening skal være på topp og det er jo faktisk ikke så lurt alltid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke helt kontroll på hvordan du trener, men selv har jeg en tendens til å mene at all trening skal være på topp og det er jo faktisk ikke så lurt alltid :ler:

:fnise:

Kjenner litt igjen den der, men har faktisk vært ganske flink på fordelinga mellom høy og lav intensitet. Driver nå og fokuserer for fullt på lavkarbo (igjen), så får vi se om det fungerer nå.

Da jeg faktisk fikk av meg litt gjennom lavkarbokost, så trente jeg veldig lite. Nå blir jeg nesten litt deppa over at det ser ut til at vektnedgangen stopper helt når jeg trener mye. Jeg elsker jo å trene og elsker å bli sliten og jeg både ser og kjenner på meg sjøl at treninga gjør en forskjell - det er bare de forbanna fettdepotene rundt magen - og de siste jævla kiloene... Grrr :sur:

Men jeg jobber med saken. Skal følge SB så slavisk det lar seg gjøre nå og se om det fungerer bedre enn å lavkarbe på frihånd. Jeg spiser jo åpenbart for mye og det må jeg bare gi meg med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag...

I går var det sju minus når jeg våkna i dag var det fem cm bløtsnø og null grader. Sukk.... Kan det ikke bare snø et heftig skift og legge seg slik at jeg får sparkføre igjen da?? :sur:

På vei inn på badet i dag tidlig så trakk jeg med meg døra før jeg var helt gjennom den og skrapte ei tre cm renne av hud rett av så blodet rant :roll: Det er jo helt ufarlig og udramatisk, men for et sted å ha et sår. Det gjør vondt når jeg går, er vanskelig å plastre og kommer til å være et helvete når jeg skal dusje i kveld :tristbla:

Like feit i dag tidlig :fnise: Men jeg har vært flink og jeg klarte å holde meg til den maten jeg skulle i går kveld, sjøl om jeg var sliten og fornøyd med meg sjøl etter hard jobbing på treninga.

I dag er det kanskje sykkel (om jeg rekker) og helt sikkert balltime, og deretter skal jeg på møte som sikkert varer noen timer og da unngår jeg de fleste fristelser. Det er alltid lurt å ha noe å gjøre så man ikke putter noe i munnen.

I morgen spiller Espen Lind her i by'n og jeg har litt lyst til å se ham faktisk - aner ikke om det er noen billetter igjen og jeg kommer garantert til å ende med å ikke gå, men det hadde bare vært interessant å se og høre fyren. Jeg må bare innrømme at jeg ikke har så veldig sterkt forhold til ham, men likevel... Vi får se. Det er jo et sprøsmål om penger også.

Og apropos det så begynte jeg å se på lista over julagaver jeg burde kjøpe i dag.. den er ikke så kort som jeg skulle ønske gitt... Spørs om jeg må sette meg ned og tenke godt igjennom hva som skal kjøpes til hvem og om det er noen jeg bare kan gi en liten "oppmerksomhet" og ikke noen flere hundre kroners gaver. Får ikke lønn før over helga igjen uansett, så jeg får bare bruke tiden på å tenke på det.

Ikke minst vet jeg ikke hva jeg skal kjøpe til datteren... :sukk:

Nå MÅ jeg ha :kaffekopp:!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
På vei inn på badet i dag tidlig så trakk jeg med meg døra før jeg var helt gjennom den og skrapte ei tre cm renne av hud rett av så blodet rant :roll: Det er jo helt ufarlig og udramatisk, men for et sted å ha et sår. Det gjør vondt når jeg går, er vanskelig å plastre og kommer til å være et helvete når jeg skal dusje i kveld :tristbla:

Auauau!! :grine: Sånne ting er både vondt og ekkelt. Stakkars Suzy! :troest:

Like feit i dag tidlig :fnise: Men jeg har vært flink og jeg klarte å holde meg til den maten jeg skulle i går kveld, sjøl om jeg var sliten og fornøyd med meg sjøl etter hard jobbing på treninga.

Superflink! :tommelsmil:

Dette fikser du, du har klart det før og klarer det igjen.

I morgen spiller Espen Lind her i by'n og jeg har litt lyst til å se ham faktisk - aner ikke om det er noen billetter igjen og jeg kommer garantert til å ende med å ikke gå, men det hadde bare vært interessant å se og høre fyren. Jeg må bare innrømme at jeg ikke har så veldig sterkt forhold til ham, men likevel... Vi får se. Det er jo et sprøsmål om penger også.

Espen Lind er fortsatt Sway for meg, selv om det sikkert er 10 år siden han byttet bort det artistnavnet. Og When Susanna cries og You're so cool er fortsatt de eneste sangene jeg forbinder med ham. Skikkelig dårlig gjort siden han garantert har utviklet seg mye som artist siden den gang. Synes du skal sjekke ut jeg, det er ofte på konserter man oppdager artister på ny! :)

Og apropos det så begynte jeg å se på lista over julagaver jeg burde kjøpe i dag.. den er ikke så kort som jeg skulle ønske gitt... Spørs om jeg må sette meg ned og tenke godt igjennom hva som skal kjøpes til hvem og om det er noen jeg bare kan gi en liten "oppmerksomhet" og ikke noen flere hundre kroners gaver. Får ikke lønn før over helga igjen uansett, så jeg får bare bruke tiden på å tenke på det.

Ikke minst vet jeg ikke hva jeg skal kjøpe til datteren... :sukk:

Julegaver... sukk. Har ikke begynt å tenke på det en gang.. :sjenert:

Nå MÅ jeg ha :kaffekopp:!!!

Kos deg! Jeg koser meg med min kopp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå...... sånne sår er jævlige, rett og slett. Mye verre å gjøre sånt enn å slå seg skikkelig hardt. Innsiden av hendene er på topp 3 der, og under beina!

Syns Espen Lind er veldig flink til å synge, så jeg kunne gjerne tenkt meg å sett han live en gang. Hadde veldig sansen for samarbeidet hans med Kurt Nilsen og de gutta der. Men så er jeg generelt sett svak for Kurt Nilsen og da, han syns jeg er utrolig flink.

Julegaver.. tsk, tsk. Må ikke begynne å snakke om det en gang!! :ler: Jeg har gitt beskjed til de fleste om at de ikke får julegaver fra meg i år, og at de ikke skal kjøpe noe til meg heller. Jeg kjøper bare til den harde kjernen av familien. Noen andre får bare symbolske ting, rett og slett. Jeg har heller valgt å lage julekort som jeg legger sjela mi litt i! Syns julen stort sett er stress fra ende til annen, tror ikke jeg har hatt julefølelse siden jeg var 14-15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å satse på hyggelig og gjennomarbeidede kort istedet. Det er så dyrt med denne dumme jula... :roll:

Fikk akkurat en telefon fra en hyggelig dame, som virkelig made my day! Hun var innom her i forrige uke for å få meg til å sette inn noe i avisen om et arrnagement de har i kveld (dette er en forening) og jeg laget en liten sak på det, hentet opp et bilde fra akivet og fikk det på i dag. Og i dag ringte hun og var så fornøyd.

Hun hadde hørt at jeg var flink og det var jammen helt sant, sa hun. Klart det er litt i sjangeren egen navle, men det er faktisk utrolig trivelig å få sånne tilbakemeldinger av og til! WOW!

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O-Ren Ishii
:bond:

Faen, jeg er så stressa at jeg har vondt i kroppen.... Jeg orker bare ikke flere slike dager :sukk:

Huff, det er ikke noe gøy når det er sånn. Kjenner meg veldig igjen.... Har egentlig ikke så mye kloke ord å komme med. Det eneste som er sikkert er at alt ordner seg og det går over. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh.. det så deilig ut...

Nå begynenr jeg snart å få kontrollen på dagen. Ikke så stressa lenger, men akk s å sliten i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God torsdagsmorgen.

Dvs.. jeg har hatt bedre. Gårsdagen er den desidert verste dagen jeg har hatt på lenge. Jeg var så stressa på jobben at jeg har vondt i kroppen fortsatt.

I gårkveld dro jeg til kjæresten og vi skulle ha en hyggelig kveld sammen, så kikker han på meg og spør om jeg er sliten og dermed brister dammen helt og jeg grein så tårene sprutet i 20 minutter.

Stakkars mann...

Og etterpå var jeg så frynsete at jeg nesten klarte å dra igang en krangel :tristbla: - uten at det var noen god grunn til det. Uff...

En ting er sikkert - denne situasjonen kan jeg bare ikke plassere meg i en gang til. Jeg nekter.

Neste gang skal det være bedre organisert, ellers sier jeg fra meg NK-jobben helt. Jeg makter ikke å bli så ødelagt.

Jeg har sovet som en stein i natt, men jeg våknet tidlig i dag av at jeg var helt stiv i nakken og jeg er fremdeles så sliten at jeg vibrerer inni meg og jeg har vondt for å trekke pusten helt ned i magen.

Har bestemt meg for å ta treningsfri i dag (sjøl om jeg kjenner at jeg egentlig har lyst til å gå i dag og), for nå trenger jeg rett og slett å roe ned. Jeg må ha en kveld hjemme, rett og slett. Bare pusle og fyre. Kjæresten sa han kommer til meg og sover over i natt og det er absolutt noe jeg trenger. Bare ha ham der og kjenne ham nær.

Nå skal jeg finne meg litt :kaffekopp: og forsøke å finne igjen noe arbeidsglede her... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåh, Suzy da...... :klem:

Stakkars liten. Det er ikke noe kjekt i det hele tatt når det blir sånn. Du må sette ned foten slik at du ikke blir satt i en sånn situasjon igjen. Det er jo virkelig ikke noe bra!

Flott at kjæresten kommer til deg i kveld. Høres ut som at du trenger en helt rolig kose-kveld, rett og slett. Ta deg treningsfri med god samvittighet og lad batterien litt!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...