Sauen Shaun Skrevet 11. juni 2010 #4141 Skrevet 11. juni 2010 Blir rørt av å lese om datterens hjemkomst og det nye rommet og... *snufs*
Suzy Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #4142 Skrevet 11. juni 2010 Det er godt å ha henne i hus igjen altså... Fine jenta mi! Blir litt hit og dit de første dagene nå med meg til kjæresten i dag og med henne til pappa og venninne på mandag - men utover uka så får vi tid til å kose oss skikkelig sammen og bruke litt tid på hverandre igjen. Det blir godt!
Roadrunner Skrevet 11. juni 2010 #4143 Skrevet 11. juni 2010 SÅ koselig å høre om hjemkomsten og overraskelsen med rommet!
Suzy Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #4144 Skrevet 11. juni 2010 Hoi, hoi... Og dermed begynner dagen å gå mot slutten og jeg sliter litt med å holde fokus. Skal hjem for å hente datteren og ut for å kikke på ny telefon - til meg - og vurderer nytt abonnement for oss begge. Så får jeg sørge for at hun har mat og drikke så det holder mens jeg er vekk og formane litt om festlighetert osv... Det går nok fint, tenker jeg Deretter fyller jeg bilen med bagasje og reiser til kjæresten. Fikk forresten melding om at han ventet veldig på meg i dag, så i dag tror jeg det blir å løpe rett inn og rett i... Nå er jeg faktisk trøtt igjen. Gleder meg til jeg kan synke ned i senga i kveld... eventuelt sofaen
Roadrunner Skrevet 11. juni 2010 #4145 Skrevet 11. juni 2010 Høres ut som en "hektisk" start på kjærestebesøket!
Suzy Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #4146 Skrevet 14. juni 2010 Mandag igjen og nå har jeg nesten begynt å telle ned til ferien altså.... Gleder meg til noen dager med sammenhengende fri, kjenner jeg. Full fart hele helga - eller det er jug for gårsdagen var det ikke mye fart over Vi var hjemme fra fest klokka tre om natta og sto ikke opp før halv tre neste dag Snakker om fjortiser du gitt... Sov ikke hele den tiden, men nesten. Lå og småslumret i allefall. Akk ja... Morsom fest lørdag i allefall. Lørdag var vi på handletur og kikketur og jeg så etter yogamatte, men aldri i verdenom jeg hadde trodd det skulle være så innmari vanskelig å finne. På XXXL på Alnabru (vi snakker tross alt om den største sportsbutikken jeg vet om) hadde de ingen og på G-sport på samme sted var det to og begge var 3 mm tykke og jeg vil ha tykkere. Mulig det er jeg som er vanskelig, men... Har ikke sett etter her i byen enda faktisk. Skal ta en tur i dag, tror jeg. Kan kjøpe på nett, men det er så dumt med toll og dritt Er jo ingenting som koster under 200 kroner, tross alt. Fredagen ble det bare sløving. Kjæresten hadde middagen klar til meg på fredag og etterpå drakk vi vin og så på fotball på tv og ... øhm.. .. sånt... Datteren har vært hjemme alene i helga og besøkt og hatt besøk av venninner. Hadde støvsugd og hadde middag klar til mammaen sin da jeg kom fra kjæresten i går. Veldig koselig! Kjørte henne på bussen på kvelden - hun skulle til Oslo på venninnebesøk og konsert, så jeg ser henne ikke igjen før på tirsdag. Spørs når hun kommer tirsdag, men jeg har lyst til å få henne med på yogaen før sommerferien starter, så hun har et lite grunnlag og får kjent litt på det. Rekker det da torsdag uansett. I går kveld bakte jeg meg lyst lavkarbobrød og fra i dag er det virkelig ingen kjære mor lenger. Nå er det fullt fokus fremover i noen uker - skal være streng mot meg selv frem til ferien i allefall, så får vi se om det hjelper litt på tjukkebolla Yoga i kveld i allefall. Og nå er det
Roadrunner Skrevet 14. juni 2010 #4147 Skrevet 14. juni 2010 God morgen! Høres ut som en koselig helg! Godt å kunne være litt fjortiser innimellom Trening? Hva er det?
Sauen Shaun Skrevet 14. juni 2010 #4148 Skrevet 14. juni 2010 Mornings! Jeg skjønner godt at du gleder deg til ferien. Det gjør jeg også selv om jeg ikke jobber. Har du lagt planer for ferien?
Suzy Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #4149 Skrevet 14. juni 2010 Ikke noen veldig konkrete ferieplaner - har i første omgang bare to uker ferie, så det blir ikke så mye tid heller, men jeg satser på litt hjemmeinnsats (maling) og på noen småturer kanskje (Sverige eller annet småtteri) med datteren og/eller kjæresten. Får bare se.
Sauen Shaun Skrevet 14. juni 2010 #4150 Skrevet 14. juni 2010 Like konkrete planer som jeg har med andre ord.
Suzy Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #4151 Skrevet 14. juni 2010 Like konkrete planer som jeg har med andre ord. He, he - vi skal til Thailand til høsten, så jeg syns det er greit med lite konkrete planer nå
Sauen Shaun Skrevet 14. juni 2010 #4152 Skrevet 14. juni 2010 Har ikke så veldig konkrete planer til høsten heller jeg. Bortsett fra at jeg hååååååper jeg får med meg mange konserter i august og september. Også skal jeg besøke Skravla igjen i slutten av september.
Roadrunner Skrevet 14. juni 2010 #4153 Skrevet 14. juni 2010 Ferieplanene her er lite konkrete de også gitt... Men litt deilig å ha en udefinert feriesky hengende der i fremtida!
Suzy Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #4154 Skrevet 14. juni 2010 jeg liker de udefinerte ferieskyene godt Nå har jeg forøvrig meldt meg som blodgiver og har verdens aller beste samvittighet
Roadrunner Skrevet 14. juni 2010 #4157 Skrevet 14. juni 2010 Jeg er klar for å avslutte mandagen her altså...
Suzy Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #4158 Skrevet 14. juni 2010 Phu... Jeg skulle vaske klær i dag jeg, men det ble det liksom ikke noe av, merkelig nok... Har bare spist og vært på yoga og ikke engang forsøkt å få mer unna meg enn det. Er sløve-Suzy tilbake?? Men jeg kan stolt melde at jeg har vært flink kostholdsmessig i dag - veldig flink One down, 20 to go (i første omgang).
Suzy Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #4159 Skrevet 15. juni 2010 God morgen! I dag skinner faktisk sola, men det er kaldt likevel altså... brrr... Nå håper jeg at det snart slutter å komme kald vind fra nord. Det var kuldegrader lengre oppe i dalen i dag tidlig! Ja, ja... Dagens plan: Jobb, mat, ekstraordinært møte i fotoklubb og yoga (forhåpentligvis med datteren også i dag). Det hadde vært gøy I dag har jeg forresten veldig lyst til å prøve fløtegratinerte jordskokker til middag. Kan bli et godt alternativ til potetene, om det viser seg å smake bra *krysser fingrene* Phu... nå må vel være klar vel..?
Roadrunner Skrevet 15. juni 2010 #4160 Skrevet 15. juni 2010 God morgen! 20 to go, what? Dager? Kilo? (sistnevnte nekter jeg å tro!) Karber? :klø: Flinke-Suzy er tilbake! Slappe-Suzy tror jeg ikke noe på! Bare vent og se... Fuggel'n satser på en tur på trening i ettermiddag, nå MÅ jeg komme igang igjen. Får ta en litt rolig økt og se hvordan det går, rett og slett. Hoster mindre, så krysser fingrene for at det skal gå bra! Så gøy om dattera blir med på yoga da! er servert!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå