Chica Skrevet 9. juni 2010 #4121 Skrevet 9. juni 2010 Og der kom jeg på at jeg hadde glemt å ta stoffskiftemedisinen min idag
Suzy Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #4122 Skrevet 9. juni 2010 Skjønner at dette er kjedelig Suzy. Man vil jo aller helst ikke behøve medisiner overhodet. Det er nettopp det... Men som min herlige kollega bak skilleveggen her sa: Du er ikke 30 lenger, vet du Og det er jo sant. Man må vel regne med litt krøll i systemet. Jeg håper jo på at det er verdt det og at jeg merker forskjell i form av mer overskudd, mindre frysing, vektnedgang...og gjerne andre mirakler med det samme Da er det såklart verdt det, mener jeg. Uff som jeg surver.. det er jo andre som har det så mye verre enn meg
Suzy Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #4123 Skrevet 9. juni 2010 Og der kom jeg på at jeg hadde glemt å ta stoffskiftemedisinen min idag
Store My Skrevet 9. juni 2010 #4124 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har tatt stoffskiftemedisin i to år nå. Jeg skjønner hva du mener når du føler det som et nederlag og at det er litt skummelt å tenke på at man skal ta medisinen resten av livet. Men heldigvis venner man seg fort til det. Nå tar jeg lille pillen min sammen med vitaminer hver morgen uten å tenke over det. Og sannsynligheten for at du kommer til å fryse mindre er veldig stor. Jeg fryser i alle falll mindre, men det hadde jeg ikke tenkt over før nå. Hehe.
Suzy Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #4125 Skrevet 9. juni 2010 Ja jeg tar jo kosttilskudd om morran uansett og da er det faktisk håp om bedring på enkelte ting
Roadrunner Skrevet 9. juni 2010 #4126 Skrevet 9. juni 2010 Blir nok bra skal du se! Kroppen kommer i vater, og pillene blir bare endel av kosttilskuddet som du tar av gammel vane. Det er jo ikke snakk om en tung og farlig medisinering, men å hjelpe kroppen litt på vei. Lader opp til ettermiddagens race?
Suzy Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #4127 Skrevet 9. juni 2010 Lader og lader... jeg skriver som en skrulling her for jeg må bli ferdig med denne saken i dag - ettersom jeg er borte hele dagen i morgen. Litt stress, men koselig sak altså. Jeg skal være med og veilede noen elever som er med på en øvelse i morgen, før jeg setter kursen til flyplassen for å hente snuppa, nemlig, så da blir det ikke noe tid på jobb. Gruer litt til å løpe nå for akka meg så støl jeg er etter yogaen de siste to dagene. Jeg har virkelig jobbet hardt de siste par gangene og følt meg sterk, myk og fleksibel også, så jeg har vært inspirert. Deilig følelse! Datteren vil også være med på yoga forresten - spent på om hun vil like det....
Skravla Skrevet 9. juni 2010 #4128 Skrevet 9. juni 2010 Jeg håper jo på at det er verdt det og at jeg merker forskjell i form av mer overskudd, mindre frysing, vektnedgang...og gjerne andre mirakler med det samme Da er det såklart verdt det, mener jeg. Allting blir en vane, sa reven da han ble flådd..... Jeg merket ikke noen vektnedgang, men frysing og overskudd merket jeg. Og jeg merker det godt når jeg har feil dosering nå - da daler overskuddet og jeg blir frossen.
Suzy Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #4129 Skrevet 9. juni 2010 Da er jeg ferdig med skriblinga og skal avgårde for å løpe - har handlet innimellom i løpet av dagen og trenger ikke stikke innom noe sted heller. I farta!!!
fairygirl Skrevet 9. juni 2010 #4132 Skrevet 9. juni 2010 (endret) EDIT: måtte få duskedamene til å danse ordentlig Endret 9. juni 2010 av fairygirl
Suzy Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #4134 Skrevet 9. juni 2010 For en heiagjeng! Da er ostekaka satt til kjøling i et rent kjøleskap - søppel er tømt, hus er rent, rullegardin er hengt opp, klær vasket og snart hengt opp. Alt under kontroll - trodde jeg For da jeg satte meg ved middagsbordet oppdaget jeg at jeg hadde glemt massasje i dag! Krise! Men det var jo alt, altfor sent og jeg måtte bare sende melding og får sette opp en ny time. Flaut altså Vel, vel... nå venter jeg på Lost.
Roadrunner Skrevet 10. juni 2010 #4135 Skrevet 10. juni 2010 God morgen! Så surt å glemme massasjen i går! Vil tro det hadde vært en fiiin ting å gjøre på en hektisk onsdag. Men nå er det blitt torsdag, og dagen da dattera kommer hjem! Håper du ikke er heeeelt Lost i dag, og at det blir en helt suveren dag! Koooose dere!!
Suzy Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #4136 Skrevet 10. juni 2010 Jeg er ikke helt lost (forresten var det en kjempespennende episode i går!!) i dag - ganske trøtt på morran, men er ikke så verst i dag faktisk. Jeg går vel på adrenalin muligens? Det kribler i magen i dag Jeg gleder meg sånn til å se henne igjen - vesla mi, som ikke er så lita lenger Åh... helt rar i meg nå Ut på veiledningsjobb først og deretter er det full fart innover til ungen!
fairygirl Skrevet 10. juni 2010 #4139 Skrevet 10. juni 2010 (endret) Ha en suuuper dag!! Endret 10. juni 2010 av fairygirl
Suzy Skrevet 11. juni 2010 Forfatter #4140 Skrevet 11. juni 2010 God morgen! Å så godt å ha ungen sin hjemme igjen!! Det var så koselig å få hentet henne og klemme på henne - og ikke minst vise frem rommet. Det var veldig gøy! Lot som ingenting helt til hun hadde kommet inn av døra og da ble hun helt spørsmålstegn og "dette er ikke rommet mitt?!" "hvor er rommet mitt??" - og hun ble nesten litt sinna før jeg rakk å geleide henne ned Men da var det ikke mye sint mer nei - veldig, veldig lykkelig jente som sover på det nye rommet sitt nå Mye annet enn henting av barn ble det ikke plass til i gårsdagen. Var ganske gåen da jeg la meg og tror jeg sovnet på to minutter maks. I dag skal jeg inn til kjæresten igjen og datteren skal ha venninnebesøk og middag, og mulig grill med venner hos oss i morgen. Hunble helt forbløffet over at jeg syntes det var greit, men det er det såklart - så lenge det ikke blir hundre stykker og så lenge huset står etterpå og naboene ikke er sinte Phu... nå må jeg ha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå