Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

:sjenert:

Jeg får da ikke unna meg så mye mer enn alle andre vel....

Jeg vet ikke om du får unna så mye mer enn alle andre, men du får i alle fall unna mye mer enn meg. Og det er flere i boka di som uttrykker at de er imponerte over alt du får gjort. Så jeg tror jeg trygt kan konkludere med at du er flink. :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Enig med Store My* :jepp:

Vi synes du er flink!

Skrevet

Jeg er også enig. Jeg er ikke halvparten så flink - og jeg er hjemme hele dagen! :ler:

Skrevet

Jeg er flinkest av alle jeg...

til å sitte på rævva og drikke kaffe ihvertfall. :ler:

Skrevet

:ler:

Ålreit - da gir jeg meg og konkluderer med at jeg er flink som bare det.

Nå skal jeg straks til legen - litt spent på hva dette skal bli.

Skrevet

Lykke til! :klem:

Skrevet

Lykke til hos legen!

Skrevet (endret)

Jeg har for lavt stoffskifte - dvs T4 nivået er akkurat på grensen, men jeg har sterkt forhøyet anti-stoff i skjoldbruskkjertelen og dermed anbefalte hun meg å begynne på medisiner, så da gjør jeg det.

Spent på å kjenne om det gjør noen forskjell - jeg aner ikke om jeg faktisk har noe symptomer i det hele tatt...

Endret av Suzy
Skrevet

Blir spennende å se om du merker noen effekt av medisinene. Har du fått de i dag,og skal begynne umiddelbart?

Skrevet

Blir spennende å se om du merker noen effekt av medisinene. Har du fått de i dag,og skal begynne umiddelbart?

Japp - har fått resept og skal hente de ut etter jobben - og begynen umiddelbart. Så skal jeg inn til sjekk om fire uker for å se om jeg får rett styrke på dosen og evt øke eller senke den.

Skrevet

Blir spennende å se om du merker noen effekt av medisinene da. :jepp:

Skrevet

Blir spennende å se om du merker noen effekt av medisinene da. :jepp:

Ja, veldig spennende - hun spurte om jeg hadde noen symptomer og jeg følte meg litt dum for jeg måtte bare si at jeg ikke visste om jeg hadde det.

Hun sa at jeg kanskje kom til å kjenne det når medisinen fungerte, for da ville jeg ha en annen følelse i kroppen enn uten medisiner.

Skrevet

Hmm, så .. kjedelig. Men hvis medisinene kan hjelpe og du føler en eller annen forbedring er jo det supert!

Skrevet

God morgen!

I dag var det tungt å komme seg ut av senga igjen, men det gikk da... :roll:

Har mye på plakaten i dag og skjønner nesten ikke hvordan jeg skal ha tid til å jobbe :ler:

Rett etter jobbs skal jeg innom og handle de siste indrediensene til ostekake, så skal jeg løpe meg ei økt (har med treningstøy så jeg ikke trenger dra hjemom), hjem for å spise og deretter bake kae - og tilslutt vaske og rydde litt (ikke så mye for datteren som for at vi får gjester også faktsk... :sjenert: ).

Også er det jo Lost på tv, så jeg kommer til å være lost i morgen tidlig :sukk:

Ja Supra, litt kjedelig med medisiner. Og på toppen av det hele må jeg ok regne med å gå på dem resten av livet (og det virker jo litt drastisk akkurat nå). Jeg håper i allefall at det kommer en slags effekt.

:kaffekopp:

Skrevet

God morgen!

Du har planene klare for dagen ser jeg! :ler: Duracell-Suzy er tilbake! Tviler ikke på at du rekker det du har planlagt, går som en drøm!

Skjønner godt at medisiner som trolig må tas resten av livet kan være litt tøft å svelge... Men hvis stoffskiftet stabiliserer seg, og du får andre positive effekter, så er det nok vel verdt det! Krysser fingrene

:klem:

Skrevet

Klart det er ekkelt å tenke på at du kanskje må gå på medisiner resten av livet. Men jeg kan trøste deg med at det fort blir en vane. Når du bare har fått regulert dem skikkelig, så tenker du nok ikke stort på det. Det blir slik at man bare tar medisinene når man skal, også er det liksom bare en naturlig del av hverdagen...

Skrevet

Så sant Sauen - det er jo naturlig stoffer som allerede finnes i kroppen, så det skal ikke være farlig å gå på medisinene, men det er litt surt på en måte. Jeg har liksom aldri gått på medisiner før. Litt nederlag... :sjenert:

Vel, vel...

Skrevet

Du må nok gjennom noen tanker i forbindelse med dette. Og at det er surt og føles som et nederlag er vel helt vanlige tanker og følelser når man får vite at det er noe som ikke fungerer som det skal i kroppen. Du har lov til å være både sur, sint og lei... :troest:

Skrevet

:hug:

Takk.. det er bare rart å bli kroniker fra det ene øyeblikket til det andre. Klart jeg er glad jeg får god hjelp og oppfølging av legen min, men det er litt kjedelig å føle at min ellers så friske og sterke kropp liksom "svikter" meg litt.

Skrevet

Skjønner at dette er kjedelig Suzy. :tristbla:

Man vil jo aller helst ikke behøve medisiner overhodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...