Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet datteren noe som helst om det nye rommet?

Niks - ikke en døyt :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må stå klar med videokamera når hun får se det da. :jepp:

Skrevet

Utrolig spent på reaksjonen til dattera altså!! :jepp:

Høres forresten ut som en helt knallhelg, Suzy! Godt dere har kosa dere skikkelig!

Skrevet

Du må stå klar med videokamera når hun får se det da. :jepp:

Har ikke dessverre, men skal ha kamera klart ja!

Gleder meg veldig til det!

Skrevet

Du har ikke videofunksjon på kameraet da?

Skrevet

Du har ikke videofunksjon på kameraet da?

Nix - det er for gammelt, men jeg er nå ikke journalist for ingenting - skal alltids få fanget reaksjonen :ler:

Skrevet

Høres ut som du og kjæresten har hatt en virkelig romantisk og deilig helg! :nigo:

Noen slike er overhodet ikke å forakte! :)

Skrevet

Høres ut som du og kjæresten har hatt en virkelig romantisk og deilig helg! :nigo:

Noen slike er overhodet ikke å forakte! :)

Det er godt med sånne helger - påfyll i hodet og hjertet.

Skrevet

Superspennende med reaksjonen til datteren, jeg elsker sånne overraskelser - tenker hun blir kjempeglad! Artig! :jepp:

Skrevet

Superspennende med reaksjonen til datteren, jeg elsker sånne overraskelser - tenker hun blir kjempeglad! Artig! :jepp:

Jeg er så spent og gira sjøl at jeg nesten ikke har ord! Jeg gleder meg sånn og jeg digger å gi sånne overraskelser - syns det er så godt å glede de som er nær meg.

Spent :hoppe:

Forøvrig er det fortsatt oppholdsvær :nigo:

Skrevet

Oppholdsvær her også så langt! :hoppe:

Skrevet

God morgen!

Været hold til jeg la meg i går - da begynte det så smått å regne gitt, men det betyr at jeg klatret opp og tok flekken på mønet, at jeg fikk tatt andre støk på den ene siden av trappa og første på den andre siden - at jeg fikk malt en hagestol og dørstopperen med det samme. Støvsugde hagemøblene og putene og terassen (jævla pollenstøv! :sur:), støvsugde inne og dro på yoga :nigo:

I dag regner det, så da blir det vel vinduskarmer inne på terassen og yoga på meg, tenker jeg, også tar jeg en skikkelig løpeøkt etter jobb i morgen :jepp:

Onsdag skal jeg bake og satser på en stekt ostekake til datteren kommer. Har bedt tanter og besteforeldre og slikt hjem til oss for å ønske henne velkommen :hoppe:

Ikke helt i koma i dag :klø: Jøsses?

Skrevet

Det ser ut til at late Suzy bare var på kort besøk og at hun har dratt igjen.

Koselig med velkomstkomite da. :hoppe:

Skrevet

Det ser ut til at late Suzy bare var på kort besøk og at hun har dratt igjen.

Koselig med velkomstkomite da. :hoppe:

:hoho: Ja det kan du si!

Overskuddet virker som det er tilbake - eller så er det ganske enkelt det at jeg har en deadline å jobbe mot (mest mulig ferdig før datteren er her igjen) som gjør at jeg blir ekstra energisk?

Skal forresten til legen i dag og snakke med henne om hva den siste prøven viser og om jeg skal medisineres osv. Spent på det.

Og veldig koselig med velkomstkomite!

Skrevet

Finnes late-Suzy? Det har jeg ikke noe tro på... Tigern er jo supereffektiv!

Så moro med velkomstkomite! Er det på onsdagen hun kommer? :hoppe:

Blir spennende å høre hva legen sier, og om du må medisineres eller evt hva som skjer videre. Krysser fingrene :jepp:

Skrevet

Torsdag kommer hun - så derfor kakebaking i morgen og forbredelser slik at alt er på plass til hun ankommer :)

Joa - late Suzy var her i forrige uke og ikke minst uka før det. Har ikke akkurat vært noen hvit tornado i det siste... :sjenert:

Skrevet

:danse:

Synes du er riktig så effektiv, selv når du har en lat periode... Hos meg stopper alt opp når jeg har en lat periode, og jeg eksisterer bare frem til jeg kan finne senga igjen. Litt det samme nå, men nå er jeg egentlig ikke lat, bare forkjøla :ler:

Skrevet

Forkjølelse er i allefall ikke å være lat!

Skrevet

Kunne ønske jeg var halvparten så effektiv som late-Suzy. Da hadde jeg jammen fått mye gjort, da. :Nikke:

Skrevet

Kunne ønske jeg var halvparten så effektiv som late-Suzy. Da hadde jeg jammen fått mye gjort, da. :Nikke:

:sjenert:

Jeg får da ikke unna meg så mye mer enn alle andre vel....

Har tenkt å lage denne ostekaka forresten.. selv om den smaker litt julete og er fra Nigellas Christmas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...