Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

:jepp:

Og ettersom hun ikke vet om rommet så blir det enda mer spennende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg eier ikke et eneste skopar med høy hæl. Jeg har da jammen nok med å holde balansen med flate sko... :fnise:

Skrevet

RR: Jeg elsker å gå i høye hæler og er nesten allergisk mot fornuftige flate sko, så jeg lider all verdens kvaler når jeg må ned på bakken :ler:

:ler:

Wish it was me!!

Jeg vil gjerne gå med litt hæl, men 85% av skoa får jeg ikke på foten, og de gjenværende 15% gjør meg halvt invalid etter 20 minutter. Hjelper liksom ikke med litt hæler når man halter og vralter som ei skadeskutt gås fordi det er vondt fra ryggen og ned. :sjenert: Men jeg prøver å ta det med godt mot, og har innsett at joggesko er min beste venn.

NYT høyden og fleksibiliteten! :jepp:

*bare bittelitt misunnelig*

Skrevet

Nå er jeg ikke mer enn 167 cm høy heller, så de hælene kommer godt med.

Nå er jeg en natural born puddel så inni hodet mitt er jeg mye høyere enn jeg er i virkeligheten, så jeg klarer meg på flate sko goså, men jeg digger hæåler. Syns det er sexy også og jeg er flink til å gå på dem - det har jeg alltid vært.

Merkelig egenskap..

Skrevet

Nå er jeg ikke mer enn 167 cm høy heller, så de hælene kommer godt med.

Nå er jeg en natural born puddel så inni hodet mitt er jeg mye høyere enn jeg er i virkeligheten, så jeg klarer meg på flate sko goså, men jeg digger hæåler. Syns det er sexy også og jeg er flink til å gå på dem - det har jeg alltid vært.

Merkelig egenskap..

Natural born beauty! :jepp:

Her er det mer: Natural born disaster! :fnise:

Skrevet

:hoho: Mer natural born urealistisk innstilt - men samma det!

Skrevet

:5:

Skrevet

Og akkurat derr var min konsentrasjon, mitt fokus og min interesse for jobben brukt opp for i dag :roll:

Helt klar for å ta helg nå gitt.

Vurderer forresten yogaintensiv helga om to uker. Det er senteret der jeg går som tilbyr et helgekurs for å lære oss noen enkle programmet som vi kan bruke hjemme i sommer og jeg kan tenke meg at det vil bli skikkelig godt å få ei hel helg med fokus.

Problemet er jo at det som vanlig kolliderer med kjærestetid - han har mulighet til å komme hit den helga, men det spørs jo om han gidder det om jeg bruker masse timer på yoga. Hm, hm... :klø:

Sukk.. får vel fokusere litt igjen kanskje? Om jeg klarer....

Skrevet

Veldig klar for å gå jeg også....

Men bør vel kanskje holde ut litt til? :ler:

Spørs om det blir så mye effektivt ut av det da...

Skrevet

Jeg er bare til pynt jeg nå :roll:

Skrevet

Jeg er bare til pynt jeg nå :roll:

Bør passe bra for en Natural Born Beauty :fnise:

Skrevet

:fnise:

Dere to altså..

Jeg har aldri gått med høye heler, dels fordi jeg ikke får det til, men også fordi jeg er 173 og aldri har hatt behov for å være høyere.

Håper du får en fin helg med kjæresten!

Skrevet

God helg! :)

Jeg har viiin! vin gjør fin! :nigo:

Skrevet

Jeg har flate sko, og ingen vin, men jeg er da fin for det. :sjarmor:

Skrevet

Jeg har flate sko, og ingen vin, men jeg er da fin for det. :sjarmor:

Jeg har og bare flate sko.

Men jeg har vin, da!

Tre flasker!

Hva gjør det da meg?

:fnise:

Skrevet

God morgen!

Fin helg? Fått kosa deg skikkelig med kjæresten?

Sauen: klart flate sko og ingen vin er fiiiin! :ler: Hva skulle vi ellers gjort?

MarianneE: 3 flasker vin (forutsatt at du drikker alle alene) vil kanskje gjøre deg BeautiFULL? :fnise:

:kaffekopp: står klar til trøtt tigerpus og gjestene! :ler:

Skrevet

:ler: Her har det som vanlig foregått litt av hvert i mitt fravær ser jeg.

Har hatt en utrolig god helg og stiller glad, litt solbrent og fornøyd tilbake på jobb i dag.

Kjæresten ble over til i dag (han dro klokka fem i dag med andre ord) og det var deilig. Søndagskvelden føles alltid så ensom og denne gangen ble den ikke det, men tvert i mot hyggelig og tosom ;)

Fredag var vi ute og spiste og stoppet på en bar og tok et par drinker før vi sveivet hjem i solskinnet. Lørdag sov vi kjempelenge som vanlig (vi snakker ti og tolvtimersnatt her...), men fant ut at vi ville på tur og kjørte fjellet over Vinjeveien i solskinnet, stoppet og lunsjet på en trivelig utsiktsplass og besøkte slekt på Ringebu, før vi kjørte Gudbrandsdalen ned igjen. Flott tur og jeg ble ganske solkysset - varm i ansiktet og kjente jeg hadde fått både sol og vind på kvelden.

Det ble egentlig ikke så sent på kveld, tok et par glass vin og dinglet i seng halv to.

I går klippet kjæresten plenen for meg og vasket bilene, mens jeg ryddet det siste inn på gjesterommet (tidligere datterrommet), vasket klær og ryddet inn i skapet hennes (det nye altså) - og tok andrestrøket på verandaen på innsiden. Det ble nydelig!

Nå mangler bare karmene og eventuelt takbjelker og tak, men jeg orker bare ikke ta fatt på det, for da må alt ryddes vekk og dekkes til :roll: En ting av gangen.

I dag er det visst meldt regn, så da får jeg vel ikke gjort stort :forvirret: Usj! Skulle ha fått ferdig den trappa altså - så det ikke ser så sabla halvferdig ut overalt. Jeg krysser fingrene for vedvarende oppholdsvær og en innsats på trappa i ettermiddag.

Slutt på sykkeltimene mine også for sommeren - strøket av kartet på grunn av for få deltagere tenker jeg. Det betyr nå at jeg får gått på yoga i dag, men kanskje skal jeg ta en løpetur først så jeg ikke forsømmer kondisjonen helt? Evt tar jeg bare yoga i dag og rekker å gjøre noe skikkelig hjemme - og løper en skikkelig tur i morgen. Det haster med å få hengt opp gardin på rommet til datteren for eksempel.

Bare fire dager nå :overrasket:

Og nå: :kaffekopp:

Skrevet

Vet datteren noe som helst om det nye rommet?

Skrevet

God morgen!

Fin helg? Fått kosa deg skikkelig med kjæresten?

Sauen: klart flate sko og ingen vin er fiiiin! :ler: Hva skulle vi ellers gjort?

MarianneE: 3 flasker vin (forutsatt at du drikker alle alene) vil kanskje gjøre deg BeautiFULL? :fnise:

:kaffekopp: står klar til trøtt tigerpus og gjestene! :ler:

*forsyner meg med en :kaffekopp: *

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...