Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

:pls:

Synes du er skikkelig dyktig jeg! Håper du har masse god samvittighet og føler deg flink!

Serverer :kaffekopp: til dagen derpå Lost-trøtte tigern :fnise:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:Gjesp:

Lost-trøtt er bare fornavnet.. Jeg føler det som jeg er helt i koma i dag.. Kjære vene... Akkurat nå gleder jeg meg bare til jeg kan legge meg i senga mi igjen. Fælt, men sant :Gjesp:

Mer maling i dag har jeg tenkt - hadde vært greit å fått ferdig grunningen inne på terassen, så det er prio - dessuten må jeg maskere andre halvdelen av trappa og ta den ferdig første strøk - også burde jeg vært på mønet på nordsiden og tatt flekken som har stått igjen der siden i fjor (rakk ikke opp).

Men i dag har jeg veldig lyst til å komme meg på yoga også, og om jeg går dit klokka seks så er det ganske begrensa hva jeg rekker først... Sukk..

Får bare gjøre det jeg rekker og ta resten etterhvert. Det går da fremover selv om det går litt sakte. Et helt hus er en stor malejobb det!

Så har jeg bestemt meg for å ta fatt på maten igjen fulltid fra mandag. Jeg er lei av dette her!

Magen er boblete og oppblåst, og jeg føler meg som dritt - vekta er en tragedie og alt blir bare tull, så nå må jeg bare komme meg tilbake på rett spor. Jeg vil ned igjen det jeg har fått på i løpet av null tid også vil jeg videre. Dette er bare for dumt :forvirret:

Jammen bra det er torsdag...

Skrevet

:klem:

Høres ut som en litt tung start på dagen, men håper det har gått seg til!

Her har det gått i ett før lunsj, men håper det roer seg litt nå. Har litt jeg MÅ få gjort i dag, og ellers tar jeg det som det kommer. Gleder meg stort til fredag!! Helg :danse: Jobbehelg (baderomsbelegg), men sosialt og koselig i alle fall!

Vil uuuut!!! :sol:

Skrevet

Trøndersauen er tilbake etter en ukes ferie. :nigo:

Skrevet

Viktig å ikke ta det for tungt om man har sluntret litt unna på kostholdet i en periode, og bare plukke seg opp igjen og fortsette! Er lett å bli lei!

Jeg hadde skikkelig problemer med vekta da jeg var rundt 21-23 år (p-sprøyte, røykeslutt og hele den regla, jeg trodde at det var greit å erstatte røyk med sjokolade!!! At det går ann å være så teit haha) .. Men tok av bortimot 40 kg iløpet av en to års tid. Helt sykt at det gikk. Men det som gjorde forskjellen var bare å legge opp rutiner og hjernevaske seg selv til å mislike alt av søtt og usunnt.. :ler: Så gikk det av seg selv. :)

Skrevet

Du har helt rett - jeg har vært ganske motivert og "på" i snart ett år (dvs ett skoleår er vel riktigere å si), men nå har det sklidd helt ut.

Får bare samle meg igjen og ta fatt på nytt :sukk:

Nå har jeg bakt lavkarbo krydderkake som står og kjøler seg på benken. Spent på den der altså...

Det begynte selvsagt å regne da jeg kom hjem i dag, men jeg malte nå ferdig første strøk inne på terassen, der er det tak og regnet spiller ingen rolle - det er da noe. Og dro på yoga. Kjente jeg var sliten i kroppen og ikke klarte å yte helt maks, men det va godt likevel.

Fredag alt i morgen. Og nedtelling. En uke til datteren kommer hjem i dag.

Skrevet

Legg ut oppskriten om kaka ble god. Håper ikke det er den samme som jeg prøvde, den ble utrolig tørr.

Skrevet

Denne her, men jeg brukte to egg :)

Spiste den lunken (uten glasur) og den var god!

Skrevet

Takk for link. Så litt komplisert ut for meg som har kjøkkenskrekk, men skal ikke se bort i fra at jeg tar fram linken en dag jeg føler meg tøffere ;)

Skrevet

Jeg syns du er helt rå på oppussingsfronten altså, jeg skjønner ikke hvor du tar overskuddet fra! Dørstokkmila er så laaang!

Skrevet

Denne her, men jeg brukte to egg :)

Spiste den lunken (uten glasur) og den var god!

Oi nå lærte jeg noe nytt! Sukrin!

Skrevet

:hallo:

God morgen tigerpus!

Håper det er en fin start på fredagen, og at den bare blir bedre og bedre!

Signerer Supra, du er rå!

:kaffekopp:

Skrevet

Takk for link. Så litt komplisert ut for meg som har kjøkkenskrekk, men skal ikke se bort i fra at jeg tar fram linken en dag jeg føler meg tøffere ;)

Ikke vanskelig på en flekk - mandelmelet er veldig bra, faktisk. Det gjør ting saftige og gode og har ikke noen bismak :)

Oi nå lærte jeg noe nytt! Sukrin!

Nok en smart matvare - smaker godt og kan brukes stort sett som vanlig sukker.

Jeg syns du er helt rå på oppussingsfronten altså, jeg skjønner ikke hvor du tar overskuddet fra! Dørstokkmila er så laaang!

Takk.. :sjenert: Jeg forsøker å bare bestemme meg for det og gå på. Det gjør seg jo ikke selv og når det bare må gjøres....

:hallo:

God morgen tigerpus!

Håper det er en fin start på fredagen, og at den bare blir bedre og bedre!

Signerer Supra, du er rå!

God morgen!

Kattekreket er litt mer våken i dag av en eller annen grunn. Våknet fra en vill drøm i tretiden i natt og slet litt med å sovne igjen (aner ikke hva det var jeg drømte nå), men har det ikke så verst nå...

I dag hadde brødet mugnet på benken og jeg hadde ikke en døyt å spise, så jeg har spist frokost ved pulten her. På ett vis mindre stressende enn å spise hjemme, men litt stusselig likevel.

I dag har jeg tatt frem piratbuksene, så værmeldinga bør være korrekt i dag :rope:

I dag er kjæresten min hjemme hos meg når jeg kommer hjem :hjerte: og datteren er hjemme om seks dager.

Skrevet

Piratbukse er bra!! :hoppe:

Jeg har gått i piratbukse og t-skjorte/singlet/tunika hele uka. Og i dag kom sandalene frem også gitt! :sol: Deilig!

:strix: Så koselig med kjærestebesøk i helga! :strix:

Skrevet

Jeg er så frossen av meg at jeg holder meg til langbukser inntil det er ettertrykkelig bevist at det er gør-varmt :ler:

Men har tatt steget i dag altså.

Det verste med piratbukser er skoproblemet, syns jeg. Jeg liker egentlig ikke å gå barfot i sko, og er ikke veldig glad i sånne "småsokker" heller, men når jeg skal være på jobb en hel dag så kan jeg fort måtte gå litt ulendte steder og da er det dumt med sandaler med hæl (som jeg syns ser finest ut med pirat...). Ja, ja - har man ikke problemer kan man alltids konstruere noen :nigo:

Skrevet

Kjæresten... :rødme:

Skrevet

Kan jeg spørre hvor dattera di har vært? Evnt hvor lenge hun har vært borte?

Hurra for kjærestebesøk :hoppe:

Skrevet

:ler:

Skoproblem vet jeg alt om.. Her har jeg gått i sorte "joggesko" med småsokker i hele uka, og i dag er det lave, trauste standard-sandaler. Har føtter som nesten er allergiske mot sko med hæl, så det blir enkelt og komfortabelt. Trasker endel i løpet av dagen, så godt med noe jeg kan gå på.

Varmt her inne idag.. Og jenta er überklar for helg!! :ler:

Skrevet

Kan jeg spørre hvor dattera di har vært? Evnt hvor lenge hun har vært borte?

Hun har vært i Skottland siden august som utvekslingsstudent - derfor det blir ganske stort og rart og alt mulig å få henne i hus igjen :)

RR: Jeg elsker å gå i høye hæler og er nesten allergisk mot fornuftige flate sko, så jeg lider all verdens kvaler når jeg må ned på bakken :ler:

Skrevet

Hun har vært i Skottland siden august som utvekslingsstudent - derfor det blir ganske stort og rart og alt mulig å få henne i hus igjen :)

Skjønner jeg godt. :) Blir godt å få henne hjem, da. Og ikke minst artig å vise henne det nye rommet hennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...