Suzy Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #4001 Skrevet 27. mai 2010 Hvordan går det med stølheten? Henger skrotten med? Jeg er så sjukt støl.. fy fader så vondt jeg har i kroppen. Tydelig at jeg ikke har trent yoga på ei uke gitt... Nå har jeg vært ute og tat bilder i et mylder - gøy Bare en time igjen på jobb
Suzy Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #4002 Skrevet 27. mai 2010 Jeg rakk ingen maling i dag - rett og slett. Er bare stolt av å ha kommet meg på yoga, for det greide jeg utrolig nok å anspore meg selv til å gjøre. Men jeg er litt sur på banken... Fader altså. For et par uker siden ringte jeg å ba om å få slippe avdragene mine denne måneden - for å komme ajour med alle regninger og å få lagt tilside litt penger igjen, slik at jeg ikke er helt på hekta. Jada, det var helt greit og jeg skulle få papirer i posten osv. På tirsdag kom lønna og alle trekkene har gått akkurat som vanlig, så her sitter jeg med i nesten sju tusen kroner mindre å rutte med enn jeg hadde regnet med. Og det som er så jævlig irriterende er at det ikke er første gangen det skjer Jeg kan jo ikke stole på dem og det er ganske så vanskelig for meg når jeg forsøker å komme i forkant og være smart. Og så vanskelig som jeg syns det er å ringe og be om et avdragfritak sånn - og så lettet som jeg ble når det var ok - og så jævlig irritert jeg er nå. Fader altså! Svar fra legen i dag etter alle prøvene også. Jeg har lavt stoffskifte ser det ut til - vet ikke helt om det har noe med saken å gjøre men det skal visst være enkelt å regulere så da så. Uff jeg er sur...
Store My Skrevet 27. mai 2010 #4003 Skrevet 27. mai 2010 Når man har lavt stoffskifte kan det være lett å legge på seg, kanskje derfor du ikke har klart å gå ned de siste kiloene? Men når du får tabletter blir jo stoffskifte normalt igjen.
Suzy Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #4004 Skrevet 27. mai 2010 Når man har lavt stoffskifte kan det være lett å legge på seg, kanskje derfor du ikke har klart å gå ned de siste kiloene? Men når du får tabletter blir jo stoffskifte normalt igjen. Ja det tenkte jeg også. Kanskje det er det som er årsaken til at alt har sittet fast etter jul? :klø:
Store My Skrevet 27. mai 2010 #4005 Skrevet 27. mai 2010 Ja det tenkte jeg også. Kanskje det er det som er årsaken til at alt har sittet fast etter jul? :klø: Det kan hende. (Eller så kan kroppen din ha bestemt seg for at den trives der den er nå).
Suzy Skrevet 27. mai 2010 Forfatter #4006 Skrevet 27. mai 2010 (endret) Det kan hende. (Eller så kan kroppen din ha bestemt seg for at den trives der den er nå). Ja... det er ikke usannsynlig det heller - men jeg skal nok knekke den (kroppen altså) Endret 27. mai 2010 av Suzy
Chica Skrevet 27. mai 2010 #4007 Skrevet 27. mai 2010 Godt mulig kiloene løsner når du får regulert stoffskiftet. Et av symptomene på lavt stoffskifte er vektøkning. Men jeg merket ingenting på vekta når jeg fikk medisin for lavt stoffskifte, så trenger ikke nødvendigvis å skje noe heller
Store My Skrevet 27. mai 2010 #4008 Skrevet 27. mai 2010 Godt mulig kiloene løsner når du får regulert stoffskiftet. Et av symptomene på lavt stoffskifte er vektøkning. Men jeg merket ingenting på vekta når jeg fikk medisin for lavt stoffskifte, så trenger ikke nødvendigvis å skje noe heller Ikke jeg heller..
Suzy Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #4009 Skrevet 28. mai 2010 God morgen! Nok en morgen der kroppen bare ikke ville ut av senga. Herregud så glad jeg er at det er fredag i dag.... Jeg kommer sikkert ikke til å merke det på vekta om jeg får medisinert stoffskiftet. Har bare hørt om et par som faktisk har merket forskjell og jeg kan aldri tenke meg at jeg er unntaket (så heldig er jeg bare ikke). Men kanskje jeg blir mindre tørr i huden og mindre frossen - det hadde vært en bonus bare det I dag skal jeg på yogafestival I dag og i morgen, faktisk. Blir spennende å få sett og prøvd litt andre ting enn det jeg alltid går på (selv om jeg tror jeg skal legge inn en time med den vanlige instruktøren min i morgen tidlig - bare for å kose meg). Litt mindre desperat støl akkurat i dag og kanskje det kommer til å hjelpe å bevege seg i dag i tillegg. Nå er vel banken åpen snar, så jeg får ringt og kjeftet på dem - eller i allefall uttrykket min skuffelse. Først: x 3
Roadrunner Skrevet 28. mai 2010 #4010 Skrevet 28. mai 2010 God morgen! Yogafestival? :klø: Hva innebærer det? Høres ut som en bra mulighet til MYE yoga i alle fall! Nice Intreressant med stoffskiftet ditt da! Skal du i gang med medisinering ganske kjapt? Spent vettu Bidrar gjerne med mer
Suzy Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #4011 Skrevet 28. mai 2010 Bidrar gjerne med mer Gudene skal vite at det trengs! Yogafestival er rett og slett yoga hele dagen i tre dager - det er alt mulig rart og det foregår i flere saler på en gang, så man må rett og slett velge. Jeg har lyst til å se kjæresten min litt også, så jeg blir med i dag og i morgen også drar jeg inn til ham, men jeg bør rekke litt forskjellig i løpet av den tiden! Jeg må bestille time hos legen for yttterligere en blodprøve for å sjekke en gang til at stoffskiftet faktisk er lavt - så skal jeg bestille time til ei til to uker etter det slik at prøveresultatet er klart og da skal vi se på eventuell medisinering.
Gjest *Twinklestar* Skrevet 28. mai 2010 #4012 Skrevet 28. mai 2010 yogafestival høres gøy ut godt du får god oppfølging av legen da, sånn at dere finner ut av det en gang for alle
Suzy Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #4013 Skrevet 28. mai 2010 Legen min er topp - jeg er skikkelig fornøyd med henne må jeg si. Stoffskiftet forklarer dog ikke besvimelsesepisoden, så det må jeg bare regne med ër noe allergi-greier jeg aldri får svar på antar jeg. Blodprøvetime på mandag og legetime ei drøy uke etter det, så nå er det i orden
Suzy Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #4014 Skrevet 28. mai 2010 Nei nå skal jeg pakke sammen sakene mine og komme meg på festival altså! Later
Roadrunner Skrevet 28. mai 2010 #4015 Skrevet 28. mai 2010 God helg, Suzy! En time til, så pakker jeg sammen jeg også
Supramundane Skrevet 30. mai 2010 #4016 Skrevet 30. mai 2010 Håper du har hatt en flott helg på festival! Utrolig irriterende når banken roter sånn... særlig når man har planlagt rundt at de skal klare å holde avtaler. Håper du satte de på plass! Fortsatt god søndag!
Roadrunner Skrevet 31. mai 2010 #4017 Skrevet 31. mai 2010 God morgen! Håper du hadde det knall på yogafestival, og sammen med kjæresten! Klar for ny uke? Også en mandag da gitt... Trodde uka begynte på tirsdag jeg? :klø: Kos deg!
Suzy Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #4018 Skrevet 31. mai 2010 Akkurat når jeg hadde blitt vant til at man hadde bare firedagersuker, så kommer det kjammen en full uke! Dårlig gjort!! På plass med ømme muskler overalt Yogafestival var kjempegøy og skikkelig mye rart, men det er jo poenget med noe slikt også - å få prøvd mye ulikt. Alt fra de mest sprø greiene med meditasjon og lalling til skikkelig fysiske saker. Bra! Har vært øm og støl i hele meg både på slutten av lørdagen og i går - kjenner det litt fortsatt faktisk. Har prøvd virya, hatha, kundilini og ashtanga - og er helt overbevist om at den typen jeg går fra før (iyngar) er den aller beste Det er jo en god konklusjon. Til kjæresten en tur fra lørdagskvelden til i går - kort, men greit når jeg var innstilt på det. Fikk reist innom IKEA og kjøt hylle til jenterommet også, som jeg monterte med mye banning i går (fyttefaen for en jobb!). Får ta ei økt med rydding av ting igjen i dag, så jeg får alt hun skal ha der nede på plass der. Må male også, men tror det blir litt mer kinkig i dag, for jeg skal ha sykketime klokka seks - får se hva jeg rekker. Ellers - tung i kroppen og ganske trøtt Gleder meg til det er kvelden i dag jeg...
Roadrunner Skrevet 31. mai 2010 #4019 Skrevet 31. mai 2010 Trodde yoga i stor grad var yoga jeg... Skal la være å spørre om forskjellen på de ulike, selv om jeg lurer litt Støl er bra da! Gleder meg også til kvelden Savner senga!
Suzy Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #4020 Skrevet 31. mai 2010 Lunsjen unnagjort og jeg har begynt å tenke på at jeg ikke gleder meg til sykketime i dag (snakker om å være positiv - not!). Det er strålende solskinn og sommervær ute og jeg kan ikke med min beste vilje tenke meg at det kommer mange i dag... Jeg vet om ei - og det er det Sannheten er jo at jeg ikke har så veldig lyst jeg heller akkurat. Jeg vil mye heller være ute og male hus - og gå på yoga etterpå, for eksempel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå