Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke være dyret fra nord..... 1. jeg er ikke noe dyr og 2. jeg er ikke fra nord. :nigo:

Du er mer planta fra Øst ja.. *notert*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

200!!!!!!

:duskedame: Gratulerer!!! :duskedame:

Skrevet

Grattis! :)

Skrevet

Jaggu :ler:

Det skal jeg sannelig feire med å gå på butikken etter litt salmalaks (jeg har så lyst på sashimi i dag!), dekkepapp, utepensel og rull - ny ringeklokke også forresten. Det må jeg jammen huske nå!

Skrevet

Jaggu :ler:

Det skal jeg sannelig feire med å gå på butikken etter litt salmalaks (jeg har så lyst på sashimi i dag!), dekkepapp, utepensel og rull - ny ringeklokke også forresten. Det må jeg jammen huske nå!

:hoho:

Høres ut som en skikkelig feiring! :skratte:

Ikke glem stigen...

Skrevet (endret)

Jeg har et dyr fra nord i min dagbok. En and. Og siden jeg er her inne, så kan jeg være anda fra nord by association?

Endret av Store My
Skrevet

Takk My - da var det løst og jeg oppsummerer at vi har fuggel'n fra sør, tiger'n (og planta) fra øst, pinnsvinet fra vest, sauen fra trøndelag og anda fra nord.

Jeez for en dyrehage! :overrasket::hoho:

Også god morgen!

Såvidt jeg klarte å bende meg ut av senga i dag - så utrolig trøtt i trynet :Gjesp: At det går an.

I tillegg er det fremdeles kaldt (til tross for luresol) og i dag er jeg ekstra frossen etter å ha tatt et kvarter med sol i går kveld i et solarium som sannsynligvis burde merkes "NB: Over fem minutters soling vil gjøre deg til bacon" - og dermed ble solbrent. Brr.. altså. Hutrer her jeg sitter med fleece utenpå og venter på at kaffen skal bli klar.

Men jeg ble ferdig med døra i går og fikk malt ferdig det som har stått igjen på sørsiden av huset (der varmepumpa satt). Ikke noen megainsats, men det hjalp da litt. Skal se om jeg rekker en liten bit til i dag. Har funnet ut at jeg bare må jobbe etter alle monner drar prinsippet fra nå og ta unna den jævla husmalingen ved hver ledige anledning. Må vel regne med å drive på til dommedag, men... :roll:

I kveld blir det yoga igjen og det er sikkert veldig bra, for akk og ve så støl jeg ble utover dagen i går (og er fortsatt). Vondt!!!

Og kanskje prøve å få lagt meg tidligere i dag kanskje? Lost på onsdag tar helt knekken på meg... :sove:

Skrevet

God morgen!

Ingen dårlig dyrehage det der! :hoho: Må bare krysse fingrene for at tigern er snill... Anda, fuggel'n, pinnsvinet og sauen klarer nok å leve i harmoni, så da står det på tigern :ler: Heldigvis ser tigern ut til å være en skikkelig snill pus, så da går det nok bra!

Godt gjort med malingen igår! Litt her og litt der, og plutselig er du ferdig! *heier på Suzy* :duskedame:

Skjønner godt du er kaputt av Lost... Jeg hadde ikke våknet før uti helga tror jeg... Begynne å se på noe som starter 2230? Galskap...

Pøser på med :kaffekopp:

Skrevet

Bille :goodbye: fra "sentrale strøk" - melder seg til dyrehagen :fnise:

Skrevet

Bille :goodbye: fra "sentrale strøk" - melder seg til dyrehagen :fnise:

:5: Fab!

Skrevet

Du er ikke den eneste som er trøtt i dag. Jeg er ekstremt trøtt. Ikke at det hjelper deg noe. :ler:

Skrevet

Du er ikke den eneste som er trøtt i dag. Jeg er ekstremt trøtt. Ikke at det hjelper deg noe. :ler:

Jo litt, felles skjebne er faktisk litt trøst. Er du solbrent også?

Skrevet

Jo litt, felles skjebne er faktisk litt trøst. Er du solbrent også?

Nei, jeg bor i Trondheim. :ler: Har ikke råd til solarium akkurat nå, så nei er ikke solbrent. Men jeg kommer til å bli det i august. :fnise:

Jeg hadde laget lavkarbo kaffe mocha i går, men var litt kvalm så orket ikke å drikke den opp. Satte den i kjøleskapet for å varme den opp i dag. Sist gang jeg varmet den opp ble den bare lunka, så i dag kjørte jeg på.. Så da kokte den over. Halvparten av innholdet havnet i mikroen. Så jeg tror mikrobølgeovnen blir mer våken enn meg. Heldigvis er jeg for trøtt til å bli irritert. Hehe.

Skrevet

:hoho:

Huff, sånt skjer jo alltid når man er supertrøtt og utenfor. Typisk.

Skrevet

Hvilken start på en torsdag, Store My...

Minner meg om en episode fra det gamle kjøkkenet mitt. Hadde et høyskap med litt skrale hyller. Dette hadde jeg tatt hensyn til da jeg fylte skapet, så der var det for det meste plastboller, hermetikk etc. Og godt var det... En dag skulle jeg sette inn noe i skapet, og der røk den midterste hylla. Tok med seg de to hyllene under, og alt landet i en haug i bunnen av skapet. Jeg lukket stille og rolig skapdøra, og ruslet avsted (husker ikke helt om det var trening, jobb eller noe annet). Måtte jo ta det senere, men orket ikke der og da :ler:

Håper microen kom seg etter sjokket, og at du fikk en smak av Moccaen!

Skrevet

Hvilken start på en torsdag, Store My...

Minner meg om en episode fra det gamle kjøkkenet mitt. Hadde et høyskap med litt skrale hyller. Dette hadde jeg tatt hensyn til da jeg fylte skapet, så der var det for det meste plastboller, hermetikk etc. Og godt var det... En dag skulle jeg sette inn noe i skapet, og der røk den midterste hylla. Tok med seg de to hyllene under, og alt landet i en haug i bunnen av skapet. Jeg lukket stille og rolig skapdøra, og ruslet avsted (husker ikke helt om det var trening, jobb eller noe annet). Måtte jo ta det senere, men orket ikke der og da :ler:

Håper microen kom seg etter sjokket, og at du fikk en smak av Moccaen!

Haha. Det synes jeg var lurt. Av og til må bare lukke døren og ta seg av det senere.

Jada, fikk en smak av moccaen, men det var ikke nok. Så jeg vil ha mer. Men jeg har ikke drukket nok kaffe til å orke å lage ny kaffe. Haha. Dette blir en lang dag.

Skrevet

Apropos skapkatastrofer - vi hadde hund en gang i tiden, omtrent da jeg var 12-13 år gammel. Etter skolen kom jeg alltid først hjem og var hjemme alene en stund før mamma og pappa kom.

Hunden var stengt inne på kjøkkenet til å begynne med og kjedet seg åpenbart, for hun gikk løs på benkehjørner osv - og hun fikk opp døra på matskapet og en gang på kjøleskapet.. Tredje gangen jeg kom hjem til et kjøkken i full oppløsning med mel og saus overalt (og en ganske skamfull hund) så var det nok og jeg ringte mamma og sa: "Nå orker jeg ikke rydde opp etter den bikkja!"

Litt samme følelsen som da hylla ramlet tenker jeg...

Skrevet

:ler:

Hvordan går det med stølheten? Henger skrotten med?

Her blir det møte etterhvert, kan ikke si jeg er superklar for sånt altså... Jaja, dagen går nå i det minste!

Skrevet

Kjøkkenkatastrofer er utrolig kjedelig der og da, og litt artig i ettertid. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...