Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men det er ikke lov å veie seg hver dag, for det blir bare tullevekt!!! Gjør det hver mandags morgen før frokost men etter du har vært på do! :biggrin::fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*putter fingrene i ørene*

Veid meg i dag og - like feit som i går, men nå tenker jeg at det er greit. Jeg må bare få sporet over på andre tanker og skjerpe meg. Rett og slett :sukk:

Fant en artikkel i Iform i går om non-respondere - altså folk som ikke går ned som forventet når de trener. Kroppene deres fungerer på en annen måte og de kompenserer ubevisst for treninga slik at de ikke går ned i vekt. Veldig interessant, for om noen er en nonresponder så er det vel meg!

Det ble anbefalt å passe på kostholdet selvsagt og å trene mye styrke :nigo:

Laaang jobbdag i går.

Først vanlig på jobb og deretter hadde vi et miniseminar og middag på kvelden. Hyggelig, men det blir jo sent før man er hjemme og dermed er jeg litt sliten i dag. Godt det er fredag i dag.

Har ambisjoner om å gå på senteret og trene rett etter jobben. Gidder ikke gå på noen time i dag, tror jeg, men heller løpe en tur og kjøre litt styrke. Det er jo nødvendig det og.

I morgen skal jeg på jentefest og gleder meg veldig! Aner ikke hva jeg skal ha på meg, men skal nok finne på noe. Det blir i allefall morsomt - det er jeg helt sikker på! Litt lyst til å ha på kjole faktisk... hm... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O-Ren Ishii

Og hei Suzy!

Har lovt meg selv å være flittig Lise siden jeg kom så seint på jobb i dag, så jeg kommer sterkere tilbake siden. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det er deilig å føle at man har gjort noe. Jeg skulle ønske jeg hadde den følelsen nå istedet for å føle meg i trekvart fredagskoma. Har stoff på blokka som jeg kan begynne med, men jeg får ikke fokusert.

Lurer på om jeg skal ofre kjæresten helt i dag og være sammen med tenåringen.. ? Hun skal bort i morgen og kjæresten får dessuten besøk av sønnen i dag. De to får masse kvalitetstid i morgen, for jeg skal på fest og har ikke tenkt å henge med dem, men jeg tror datteren trenger litt mammatid også - har det liksom på følelsen uten at jeg kan sette fingeren på noe.

Er litt i "bare sitte inne og fyre" modus også.

Det har snødd slaps i natt og det er virkelig guffent føre. Jeg er våt på beina og litt lei hele greia!

Burde egentlig gjøre litt i huset også.... Hmmmm.. Nei vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er viktig å få mammatid når man trenger det. Min mamma kunne alltid "merke" det når jeg trengte litt tid.. Det var litt greit egentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å få mammatid når man trenger det. Min mamma kunne alltid "merke" det når jeg trengte litt tid.. Det var litt greit egentlig. :)

Ja jeg har litt den følelsen i dag...

Kanskje jeg skal dra henne med på trening først, også kan vi fyre og kose oss etterpå... *fundere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
Ja jeg har litt den følelsen i dag...

Kanskje jeg skal dra henne med på trening først, også kan vi fyre og kose oss etterpå... *fundere*

Jeg synes det høres både fornuftig og veldig koselig ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å det var en god tanke, men nå kom det: Jeg drar på ungdomsklubben i kveld jeg - kan vi ikke ta middag sammen? :ler:

Og trening gad hun ikke før hun skulle dit nei.

Så mye for gode tanker om å være snill mamma *kniser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O-Ren Ishii
Å det var en god tanke, men nå kom det: Jeg drar på ungdomsklubben i kveld jeg - kan vi ikke ta middag sammen? :ler:

Og trening gad hun ikke før hun skulle dit nei.

Så mye for gode tanker om å være snill mamma *kniser*

Men da er jo saken grei! :tommelsmil:

Føler på mange måter at det er bedre når det er den veien det går enn hvis det var tenåringen som spurte om å kose seg hjemme med mamma i kveld, men mamma har bestemt seg for å dra på fest istedenfor. På den annen side, jeg har ikke barn, og har ikke akkurat peiling. *uvitende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er jo saken grei! :tommelsmil:

Føler på mange måter at det er bedre når det er den veien det går enn hvis det var tenåringen som spurte om å kose seg hjemme med mamma i kveld, men mamma har bestemt seg for å dra på fest istedenfor. På den annen side, jeg har ikke barn, og har ikke akkurat peiling. *uvitende*

Det er jeg igrunnen helt enig i!

Jeg får alltid helt superdårlig samvittighet når jeg har planlagt en haug med ting fordi jeg vet at hun har øving eller noe - også blir det avlyst og hun sitter hjemme likevel. Hun greier seg jo fint, men jeg vil ikek at hun skal tro jeg prioriterer henne vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandagsmorgen!

Oppe tidlig i dag, for kjæresten sov over og han må dra på jobb tidligere enn meg. Og når han står opp så gjør jo likegodt jeg det også - og får god tid. Ganske deilig egentlig.

Dessuten er sjefen på kurs i noen dager, så da sitter jeg her med ansvaret for sjappa igjen og da er det i allefall bra å være tidlig på plass.

Kjenner jeg er bittelitt stressa inni meg allerede, men jeg skal prøve å ikke være det i dag. Skal prøve å ikke bekymre meg og bare jobbe effektiv og godt. Det får nesten bare holde det.

Hatt ei flott helg forresten. Var på fest hos ei venninne lørdag og var hjemme i senga mi klokka halv fem etter mye rødvin og singstar :ler: Kjempegøy!

I går lå jeg stort sett på sofaen og gjorde nada og jammen var ikke det deilig også.

Bakte meg grønnsaksquichene fra South Beach-boka i går og spiste dem til frokost i dag. Nå skal det passes på altså. Jeg tar opp kampen mot non-responderkroppen min og skal lure den til å gi slipp på de siste fem kiloene. Skal greie det! :sur:

Treningsmengden skal ytterligere opp, styrketreningsfokuset skal bli større og jeg skal passe på alt jeg dytter i gapet *bestemt* Nå er jeg lei av meg :sur:

Nei, nå er vel :kaffekopp: ferdig også får jeg begynne på arbeidet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...