Suzy Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3961 Skrevet 26. mai 2010 God morgen! Fornøyd med meg selv for endelig hadde jeg en effektiv dag igjen i går. Dro fra jobb, handlet dørhåndtak og litt mat, hjem til kjapt oppvarmet middag og maling av ytterdøra. Mens den tørket klippet jeg plenen (og det var MYE gress ) Lurer på om det virkelig er full klippesesong fra nå, for det syns jeg er tidlig må jeg innrømme Innen plenen var jevnhøy så var døra tørr og dermed tok jeg ett strøk til, men enda må jeg ta ett til i dag. Må pusse over en runde så det blir helt jevnt og pent og da tror jeg at jeg skal være i boks altså. Forøvrig tørket den malinga med en gang - den var helt genial! Og dermed rakk jeg yoga for første gang på ukevis og jeg kom opp i hodestående igjen - egentlig lett som bare det etter en liten smule veiledning og du verden som jeg jobbet! Hurra! Kjenner ikke så mye i kroppen foreløpig, men det kommer nok I dag vurderer jeg å male litt utendørs om det ikke blir regn utover dagen. Jeg skal selvsagt ta siste strøk på døra og få den ferdig med nytt håndtak, men lurer på om jeg skal forsøke å dekke til på verandaen og ta siste biten på veggen der og siste strøk på utsiden der... Hm... burde helt klart løpt en tur i dag også, men vet ikke helt hvordan jeg skal prioritere. Det er viktig å få unna denne malinga også. Vi får se hva jeg føler for når arbeidsdagen er over Nå: Masse
Roadrunner Skrevet 26. mai 2010 #3962 Skrevet 26. mai 2010 :dåne: Himmel så effektiv du er! Blir helt matt jeg... Men må være SÅ godt for alt som er gjort! Nå er ikke jeg den som kanskje skal snakke høyest her, men hadde det vært meg så tror jeg at jeg hadde prioritert malingen nå som det er vær til det. Så slipper du at det henger over deg i lange tider, og du kan trene og kose deg med verdens beste samvittighet etterpå. Kjenner selv på følelsen av hvor deilig det er å være ferdigmalt! Klarer vi å runde 200 sider i dag tro??
Suzy Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3963 Skrevet 26. mai 2010 Åhoi! Er vi på side 199??? Det la jeg ikke engang merke til - vel... jeg tipper vi kan klare det ja - kanskje veldig enkelt faktisk Jeg heller mot maling sjøl. Det har hengt over meg veldig lenge allerde og det går jo ikke vekk av seg selv. Drev på både i fjot og i forfjor og da regnet det så mye at jeg aldri ble ferdig, så kanskje det er smart å utnytte det været som er akkurat nå? Så kanskje jeg kommer i mål en gang :klø: Dessuten har jeg mulighet til å gjøre andre ting også. Klippe enda mer hekk (å jeg har så mye av den!), laste hageavfall på hengeren for kjøring luking av ugress fra gårdsplassen... Kanskje jeg burde sette stige på handlelista i dag, så trår jeg til først som sist?
Roadrunner Skrevet 26. mai 2010 #3964 Skrevet 26. mai 2010 Det høres ut som en bra plan! Er godt å få gjort slike ting som bare henger over en. Jeg må bli flinkere til det jeg også... Ikke skyve ting foran meg til de blir et stort problem, men heller ta det litt etterhvert. Skikkelig knallvær her i dag, og jeg har ikke lyst til å sitte inne!!!
Suzy Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3965 Skrevet 26. mai 2010 Det ser fint ut, med vakker sol, men det blåser en kald nordavind her i allefall. Det er igrunnen ikke så hyggelig å være ute som det kan se ut innenfra. Men det er greit arbeidsvær da
Roadrunner Skrevet 26. mai 2010 #3966 Skrevet 26. mai 2010 Her var det ganske solid vind i går, men idag er det helt stille... Ikke veldig varmt (ca 8-9 grader nå), men ser fristende ut da! Flagget utenfor henger rett ned. Men har fått lasset på med arbeidsoppgaver her, så får nok bare hive meg rundt! Hvordan går det med dattera forresten? Lenge siden nytt fra den kanten nå... Når kommer hun hjemover?
Sauen Shaun Skrevet 26. mai 2010 #3967 Skrevet 26. mai 2010 Jeg håper de værmeldingene deres gjelder for Oslo også (jeg vet ikke hvor du bor RR). For jeg lengter etter sommervær nå.
Skravla Skrevet 26. mai 2010 #3968 Skrevet 26. mai 2010 Det er skyet her i dag, og meldt regn med fare for torden....(jippi - ) Men jeg har bestilt fint vær til helgen.
Sauen Shaun Skrevet 26. mai 2010 #3969 Skrevet 26. mai 2010 Jeg har pakket ned sandalene, så jeg håper det blir varmt nok til å bruke dem.
Suzy Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3971 Skrevet 26. mai 2010 Hvordan går det med dattera forresten? Lenge siden nytt fra den kanten nå... Når kommer hun hjemover? Hun kommer hjem 10. juni, så nå er det virkelig ikke lenge igjen! Helt sprøtt så fort som det har gått altså! Jeg må få kjøpt hylla til rommet hennes nå til helga faktisk, for ellers rekker jeg ikke å få riommet helt ferdig til hun er her igjen. Sprøtt Har akkurat vært ute og sola varmer helt herlig! Men lufta er kald altså.
Suzy Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3972 Skrevet 26. mai 2010 (endret) Sørlandsfugl jeg, Sauen Sørlandsfugler og Østlandtiger - og Trøndersau Endret 26. mai 2010 av Suzy
Sauen Shaun Skrevet 26. mai 2010 #3973 Skrevet 26. mai 2010 Sørlandsfugler og Østlandtiger - og Trøndersau Snakk om dyrehage!
Roadrunner Skrevet 26. mai 2010 #3974 Skrevet 26. mai 2010 Snakk om dyrehage! En fantastisk kombinasjon spør du meg!
Suzy Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3975 Skrevet 26. mai 2010 Et utvalg av dyr uten sidestykke - vi mangler et vestlands og nordnorsk et da.. Hm...
Roadrunner Skrevet 26. mai 2010 #3976 Skrevet 26. mai 2010 Har vi ikke et vestlandspinnsvin i Supra? Men hun er skrekklig fraværende om dagen da... Og enn så lenge får vel kanskje Trøndersauen være det nordnorske alibiet Aldri vært lengre nord jeg, så skal fint holde for meg... Huff, vasehumør her, og prøver å sparke igang de siste 3 timene Mett, trøtt og litt lei...
Suzy Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3977 Skrevet 26. mai 2010 Vel Supra kan være et vestlandspinnsvin - tilstede eller ikke. Da mangler vi bare et dyr i nord
Roadrunner Skrevet 26. mai 2010 #3978 Skrevet 26. mai 2010 Ingenting i veien med kreativiteten og humoren her i alle fall! Og er nok ikke så mye som skal til før vi bikker 200 sider nå... *begynner å nærme seg tomprat-stadiet*
Suzy Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #3979 Skrevet 26. mai 2010 (endret) Har vel egentlig gått tom for lengst - og i tillegg har jeg fått et skikkelig ille tilfelle av "post-lunsj" syndromet, som i korthet går ut på at jeg føler meg vanvittig trøtt og døsen Endret 26. mai 2010 av Suzy
Skravla Skrevet 26. mai 2010 #3980 Skrevet 26. mai 2010 Jeg kan ikke være dyret fra nord..... 1. jeg er ikke noe dyr og 2. jeg er ikke fra nord.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå