Roadrunner Skrevet 25. mai 2010 #3941 Skrevet 25. mai 2010 God morgen! Håper du har hatt en fiiiin langhelg, og at du er i finfin form igjen! 4-dagers uke!
Suzy Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3942 Skrevet 25. mai 2010 (endret) God tirsdagsmorgen! Jeg har hatt ei veldig god langhelg med en skikkelig morsomt bursdagsfest for kjæresten og med litt praktiske gjøremål også. Har meldt meg helt av nettet et par dager - ettervirkninger etter forrige uke tror jeg - og har ikke sjekket mail eller noe siden lørdag formiddag. Dæven så godt! Er helt ute og kjøre med trening og mat om dagen. Kjære vene... men i dag skal jeg på yoga igjen har jeg tenkt. Det blir godt og sikkert horribelt vondt også... Skikkelig kløe i øyne og nese om dagen - det merkes av bjørka slår ut i full blomst gitt. Fikk klippet noen meter til med hekk i går og malt et strøk på utgangsdøra. Så i dag skal jeg ut og kjøpe nytt dørhåndtak til den og hjem for å male siste strøk, som forhåpentligvis tørker ganske kjapt - slik at jeg får gått på yoga. I går kunne jeg ikke gå noe sted, nemlig, for jeg måtte grunne med oljemaling og det tørker jo ikke akkurat fort... Så der satt jeg med utgangsdøra åpen og ruget Kanskje rekker jeg å klippe plenen i dag også? Det trengs faktisk Det er visst ca sommer. Men nå skal jeg ha masse Endret 25. mai 2010 av Suzy
Sauen Shaun Skrevet 25. mai 2010 #3943 Skrevet 25. mai 2010 Noen dager med nettfri er godt det - når man har valgt det selv (når det er tvungen nettfri pga nettproblemer er det kjipt). Ellers synes jeg at jeg ser deg der du sitter i gyngestolen og ser på at malinga tørker...
Suzy Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3944 Skrevet 25. mai 2010 Ellers synes jeg at jeg ser deg der du sitter i gyngestolen og ser på at malinga tørker... Det blir vel nesten sånn i dag og tenker jeg!
Roadrunner Skrevet 25. mai 2010 #3945 Skrevet 25. mai 2010 Har Suzy ro nok til å se maling tørke? Tviler jeg på... Blir vel yoga, plenklipping og full fart tenker jeg!
Suzy Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3946 Skrevet 25. mai 2010 Har Suzy ro nok til å se maling tørke? Tviler jeg på... Blir vel yoga, plenklipping og full fart tenker jeg! He, he, men jeg har ikke noe valg tror jeg. Jeg har ikke noe annet valg gitt, for jeg kan jo ikke dra fra huset med åpen dør heller. Rekker jeg ikke yoga så rekker jeg plenklipp og litt annet hagearbeid, tenker jeg. Det er jo litt trim i det også. Får se om jeg rekker innom Plantasjen for å kjøpe litt hagejord også. Jeg har nemlig lyst til å anlegge bed foran verandaen og da må jeg nesten bytte ut jorda der. Ja, ja.. vi får se hvor langt jeg kommer.
Roadrunner Skrevet 25. mai 2010 #3947 Skrevet 25. mai 2010 Yoga er nok litt dumt når døra må stå på vidt gap ja... *snakker først, tenker etterpå* Men høres ut som om du har nok av ting du kan ta tak i allikevel gitt! Flinke Suzy! *bøyer meg i støvet* Har en plan om intervallspinning, handling og rydding jeg... Kanskje skriveren har kommet tilbake også (har vært en tur på reparasjon..)? Hmmm... Går det ann å kjøre repeat på sånne dager man liker ekstra godt? Som himmelspretten og 2.pinsedag?
Sauen Shaun Skrevet 25. mai 2010 #3948 Skrevet 25. mai 2010 Her er planen å pakke kofferten i dag. Men jeg har en følelse av at jeg bruker mer tid på å drikke kaffe enn på å pakke.
Suzy Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3949 Skrevet 25. mai 2010 (endret) Repeat på ekstra gode dager burde være obligatorisk - særlig fordi dette var den siste fridagen (sånn helligdag/fellesfridag) før første juledag... Burde kanskje ikke si sånt? :klø: Ja det er mer enn nok å ta tak i om jeg skulle ønske det. Har igjen endel maling av huset og lurer på om jeg skal forsøke å starte på det i morgen (om det ikke er fryktelig dårlig vær), så kanskje kanskje jeg får det gjort dette året. Skulle kjøpt meg stige, og terassebeis, og maling i kontrastfargen til vannbrett og vinduer.. og flere pensler... Herregud - jeg har egentlig ikke tid til å være på jobb i det hele tatt. Kaffe er da verdt litt tid Shaun Endret 25. mai 2010 av Suzy
Sauen Shaun Skrevet 25. mai 2010 #3950 Skrevet 25. mai 2010 Ja, jeg nyter kaffen min i god ro jeg. Gidder ikke stresse med pakkinga. Det er jo et helt døgn til jeg skal reise.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 25. mai 2010 #3951 Skrevet 25. mai 2010 Åå repeat knapp på gode dager hadde virkelig vært noe! :)Hvorfor har ikke teknologien kommet såpass langt ennå? :klø:
Suzy Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3952 Skrevet 25. mai 2010 Ja, jeg nyter kaffen min i god ro jeg. Gidder ikke stresse med pakkinga. Det er jo et helt døgn til jeg skal reise. Ah! Evigheter med tid - og alle vet at man jobber bedre når man virkelig har dårlig tid uansett. Åå repeat knapp på gode dager hadde virkelig vært noe! :)Hvorfor har ikke teknologien kommet såpass langt ennå? :klø: Dårlig altså! Blir det i det hele tatt gjort noe seriøs forskning på dette?
Roadrunner Skrevet 25. mai 2010 #3953 Skrevet 25. mai 2010 For ikke å snakke om sånne dager som vi "mistet" i år... 1.mai på en lørdag? Hva slags spetakkel er det?? Og til jul er det jo katastrofe... Julaften på en fredag, 1. og 2. juledag på lørdag/søndag. HALLO??? Det er jo latterlig! JA til repeat av herlige helligdager! (kunne en FB-gruppe hjelpe tro?? De fikk jo Grandis uten paprika...)
Suzy Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3954 Skrevet 25. mai 2010 JA til repeat av herlige helligdager! (kunne en FB-gruppe hjelpe tro?? De fikk jo Grandis uten paprika...) God ide - dette er tross alt viktig (i forhold til grandis!
fairygirl Skrevet 25. mai 2010 #3955 Skrevet 25. mai 2010 God ide - dette er tross alt viktig (i forhold til grandis! Her er det tydeligvis to som fortsatt er i langhelgmodus / i ny helgemodus allerede Når det er sagt: JA til fri når vi vil!
Suzy Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #3956 Skrevet 25. mai 2010 Man blir litt ødelagt av å ha for mye langhelg tyder det på
Strenge Frk.Gerd Skrevet 25. mai 2010 #3957 Skrevet 25. mai 2010 Men gud så deilig det er å bli ødelagt av og til!
Roadrunner Skrevet 25. mai 2010 #3958 Skrevet 25. mai 2010 Her er det tydeligvis to som fortsatt er i langhelgmodus / i ny helgemodus allerede Når det er sagt: JA til fri når vi vil! Er vi bare TO???
Roadrunner Skrevet 25. mai 2010 #3959 Skrevet 25. mai 2010 Man blir litt ødelagt av å ha for mye langhelg tyder det på Man blir mer ødelagt av all jobbingen mellom langhelgene....
fairygirl Skrevet 25. mai 2010 #3960 Skrevet 25. mai 2010 Hånei, RR, Du skal se det blir en Folkeaksjon ut av dette All den jobbingen kommer definitivt i veien for [ sett inn det som passer ]
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå