Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjære søte Suzy. Dette høres slett ikke bra ut. :kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Enda et stort hakk bedre i formen i dag - men fremdeles ikke på topp. Merkelig som dette skulle henge i altså :klø:

Men jeg spiser pent og forsiktig og har bare måtte ta det helt med ro de siste dagene og da blir det helt sikkert bedre etterhvert.

Det ga en liten støkk i livet dette her. Greit nok om det er noe jeg ikke tåler og dermed fikk en reaksjon på, men jeg skulle gjerne ha visst om det var noe jeg måtte forberede meg på å oppleve mer. For det er ikke så veldig lystbetont altså.

Det hjelper definitivt ikke at jeg stresser voldsomt på jobb. Vi har altfor mye å gjøre på for få folk og for liten tid, og jeg fatter ikke hvordan vi skal komme i mål i tide. Rett og slett.

Neten så jeg i mitt stille sinn håper litt på strek - bare en bitteliten en - sånn fra fredag til onsdag eller noe sånt?

Inntil videre får vi bare jobbe som gale og satse på at vi klarer å komme i mål.

Tror ikke det blir noen trening i dag heller. Kjennes som jeg må konserverer de kreft4ene jeg har på det jeg må mest og det er å jobbe og å få kjørt vekk kvist og kvast og søppel i kveld.

Godt å få det unne i allefall, selv om jeg ikke har fått gjort noe annet denne uka :sukk:

tar meg en :kaffekopp: og skal fortsette å jobbe. Var her før sju i dag.

Skrevet

Det kan jo være en kombinasjon av forskjellige ting. Du skal ikke se bort fra at stresset på jobben hadde en innvirkning.

:klem:

Skrevet

Det kan jo være en kombinasjon av forskjellige ting. Du skal ikke se bort fra at stresset på jobben hadde en innvirkning.

I så fall er det litt rart at jeg ikke hadde noe høyt blodtrykk. jeg var jo hos legen midt på dagen i går - midt i det aller verste stresset og hadde 120/80 i trykk.

Skrevet

Kjære søteSuzy!

Det der må ha vært en utrolig skremmende opplevelse for deg!

Men jeg må jo bare spørre; Hvorfor ringte du ikke en lege/din mor/en venn/kjæresten...Noen som kunne være hos deg?

Ikke bra og være alene når slikt skjer. :nei:

Også du... etter en slik opplevelse- skal du virkelig hjelpe din mor med bortkjøring av søppel og hageavfall?

Kan det virkelig ikke vente et par dager?

Må du sette alle andre forran deg selv?

:klem: fra meg, i det ærlige og kanskje litt kritiske hjørnet idag!

Skrevet

Kan godt streike litt for deg jeg, hvis det hjelper? :sjenert:

Du får bare ta dagene litt som de kommer, og slappe godt av. Kroppen trenger nok litt tid på å hente seg inn igjen, og den tida må du nok bare gi. Det kommer flere hverdager med trening etc etterhvert!

Skrevet (endret)

Kjære søteSuzy!

Det der må ha vært en utrolig skremmende opplevelse for deg!

Men jeg må jo bare spørre; Hvorfor ringte du ikke en lege/din mor/en venn/kjæresten...Noen som kunne være hos deg?

Ikke bra og være alene når slikt skjer. :nei:

Også du... etter en slik opplevelse- skal du virkelig hjelpe din mor med bortkjøring av søppel og hageavfall?

Kan det virkelig ikke vente et par dager?

Må du sette alle andre forran deg selv?

:klem: fra meg, i det ærlige og kanskje litt kritiske hjørnet idag!

Søta! :kose:

Mamma skjønner det om jeg ikke orker altfor mye i dag - da utsetter vi det såklart, men foreløpig føler jeg at det skal gå fint altså. Hadde det vært i går hadde det ikke gått.

Og det med å ringe:

Jeg hadde helt sikkert ringt en eller annen om jeg hadde kunnet akkurat da det skjedde, men jeg hadde ikke telefonen på meg og jeg klarte ikke røre meg, så da kunne faktisk jeg ikke ringe noen heller.

Og når jeg kom til meg selv innså jeg rimelig fort at det ikke var så mye noen kunne gjøre (og jeg har opplevd lignende ting før, så jeg visste jeg ikke var i direkte livsfare) så da hvilte jeg istedet. Det var like greit. Snakket jo med kjæresten på kvelden og gikk til legen i går. Syns jeg har vært flink jeg :sjenert:

Men ja - det var skummelt - og ja jeg skal ta det med ro altså. Derfor jeg innstiller meg på å ikke trene i det hele tatt denne uka her. Det er like greit.

Endret av Suzy
Skrevet
:klem: Kjempeskummelt rett og slett! Håper du finner ut hva som er årsaken til dette så du slipper det flere ganger!
Skrevet

Jeg synes det høres ganske logisk ut at reaksjonen ble kraftigere enn før jeg. Det med tanke på at du har trent mye, jobbet mye med jenterommet og hagen og i tillegg har det veldig hektisk på jobb. Min erfaring er ihvertfall at sykdom slår mye kraftigere ut hvis kroppen er sliten fra før.

Skrevet

Det er sant det Shaun - men jeg har jo ikke følt meg sliten i det hele tatt - det er egentlig det rareste...

Har i allefall blitt veldig avvent av hvitløkspølser :roll:

Skrevet

Søta! :kose:

Mamma skjønner det om jeg ikke orker altfor mye i dag - da utsetter vi det såklart, men foreløpig føler jeg at det skal gå fint altså. Hadde det vært i går hadde det ikke gått.

Og det med å ringe:

Jeg hadde helt sikkert ringt en eller annen om jeg hadde kunnet akkurat da det skjedde, men jeg hadde ikke telefonen på meg og jeg klarte ikke røre meg, så da kunne faktisk jeg ikke ringe noen heller.

Og når jeg kom til meg selv innså jeg rimelig fort at det ikke var så mye noen kunne gjøre (og jeg har opplevd lignende ting før, så jeg visste jeg ikke var i direkte livsfare) så da hvilte jeg istedet. Det var like greit. Snakket jo med kjæresten på kvelden og gikk til legen i går. Syns jeg har vært flink jeg :sjenert:

Men ja - det var skummelt - og ja jeg skal ta det med ro altså. Derfor jeg innstiller meg på å ikke trene i det hele tatt denne uka her. Det er like greit.

Godtatt under tvil....

:)

Skrevet

:hallo:

Bare innom og hilser på!

Håper formen er bedre, og at tigern har det bra!

Skrevet

Tiger'n har det veldig bra!

Har kjørt vekk søppel og hageavfall med mamma, puslet bittelitt i hagen for meg selv og har vært en sving innom forhandlingsvaken (det er forhandlinger og kan bli streik fra i morgen) og nå er jeg hjemme og formen er veldig fin.

Deilig!

Kommer til å være i fin-fin form til i morgen. Godt å føle at kroppen spiller på lag igjen.

Skrevet

Jeg er stressa :bond:

Det ble heldigvis ikke streik og det er jeg glad for, samtidig har jeg helt hetta for å ikke få på plass det som skal på plass i løpet av dagen. Jeg er sliten før jeg har begynt og nesten litt på gråten her jeg sitter.

Jeg er så lei av at det er slik når jeg skal ha ansvar! :sur:

komemr sterkere tilbake etterhvert. Må få unna meg litt mer her...

Skrevet
:troest: Håper du begynner å få kontroll nå.
Skrevet

Kontroll og kontroll... jeg vet ikke helt jeg.

Jeg liker ikke å stresse så følt som jeg gjør nå. Det gjør meg uvel og lei meg - og veldig lite morsom å ha med å gjøre.

Jeg jobebr nå så fort jeg bare kan og forsøker å ligge foran alle andre så vi skal være forberedt på det meste, men jeg tror ikke jeg har oversikt før etter lunsj - tidligst.

Møkkadag... :sur:

Heldigvis kommer kjæresten i dag og om jeg kommer i mål i dag så har jeg tre fridager å se frem til sammenmed ham. Det hjelper litt det.

Også har jeg kjøpt en bursdagsgave jeg er skikelig fornøyd med til ham og skal feire ham i morra med grill og gode venner - jeg er egentlig litt glad altså.

Skrevet

:kose:

Huff, sånne stressedager er ikke noe tess! Håper virkelig du får hodet over vannet og kan gå inn i helga med god følelse og senkede skuldre!

Jeg har vært en tur på seminar, og nå er det hjemmekontor som gjelder. Fantastisk deilig! :danse: Fått unna ganske mye allerede, og har troen på at det skal gå greit dettane.

Skrevet

Blæh stress er aldri morro! Håper du kommer i mål og får fridagene sammen med kjærsten!

Skrevet

Huff, så ekkelt! Håper du finner ut av det, slikt må være skremmende å oppleve. Slapp av og kos deg, og som andre sier; treningen kommer senere. Det er ingen krise å ikke få trent på en liten stund, det er trenden over tid som teller. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...