Skravla Skrevet 11. mai 2010 #3861 Skrevet 11. mai 2010 Aner ikke hvor RR bor, men her er det i massevis. Og minus en grad.
Suzy Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #3862 Skrevet 11. mai 2010 Hmmm.. hvorfor er ikke sola her? :klø:
LilleBille Skrevet 11. mai 2010 #3863 Skrevet 11. mai 2010 Hmmm.. hvorfor er ikke sola her? :klø: Fordi den akkurat nå er her - så lenge det varer
Suzy Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #3864 Skrevet 11. mai 2010 Fordi den akkurat nå er her - så lenge det varer Jeg vil også ha!
Roadrunner Skrevet 11. mai 2010 #3865 Skrevet 11. mai 2010 *sender litt mer til Suzy* Ikke for det, ser ut til at sola skal ta seg en tur bort her når vi går inn i langhelga...
Supramundane Skrevet 11. mai 2010 #3866 Skrevet 11. mai 2010 Må bare tenke litt høyt her inne... Var på middag hos ei god venninne i går og hun hadde invitert ei venninne av seg igjen , som jeg kjenner men ikke veldig godt. Denne damen (som jeg forøvrig har veldig sansen for) har akkurat solgt leiligehten sin - nærmere bestemt skrev hun under kontakten sist torsdag for hun skulel flytte sammen med kjæresten sin. De har planlagt flytingen et halvt års tid, og torsdag da hun kom opp til ham etter å ha signert kontakten så sier han: Ehhhh... jeg tror ikke jeg er klar for å flytte sammen jeg... Så nå står hun uten noe sted å bo fra 1. juni med en sønn som må på skolen og med hjertet knust samtidig. Jeg blir helt oppgitt - at det i det hele tatt går an å være så jævla SLEM mot et annet menneske!? Også var det eksen til venninna, som har tatt haugevis av halvnakne bilder av div damer i ly av sin hobby som fotograf og ikke fortalt det til henne... og Supra sin opplevelse av "øhm, jeg vet ike eom jeg vil gifte meg" - tre uker før bryllupet (nå endte det godt, men likevel). Jeg blir litt redd jeg.... Hvordan kan man noen gang finne lykke og stole på noen egentlig? Jeg føler meg trygg nå, men kjenner at når jeg hører om slike ting så blir jeg helt tom innvendig og redd for å satse på nytt. Hvor mye dritt skal man oppleve? Når er det min tur neste gang? Bare tanker jeg får av og til... Måtte bare kommentere denne, selv om det er noen dager siden. Synet mitt på hvor trygt et forhold egentlig er har forandret seg radikalt, logisk nok. Nå er jo sannheten ute i det åpne her og jeg vet fortsatt ikke om det kommer til å gå bra. Om vi to klarer å holde sammen har jeg en jobb å gjøre med meg selv, for jeg har det virkelig ikke bra. Samtidig klarer jeg ikke å ikke tro at det finnes en bunnløs og ektefølt kjærlighet "der ute". Det er jo det jeg føler for mannen min nå, så er jeg kanskje heldig nok til at han føler det samme en dag. Hvis ikke får jeg bruke tid på å "bli bra igjen", men så kommer det en dag der en god mann banker på døra. Da må man bare satse, for å være alene .. det er i alle fall ikke noe godt alternativ på sikt.
Suzy Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #3867 Skrevet 11. mai 2010 Måtte bare kommentere denne, selv om det er noen dager siden. Synet mitt på hvor trygt et forhold egentlig er har forandret seg radikalt, logisk nok. Nå er jo sannheten ute i det åpne her og jeg vet fortsatt ikke om det kommer til å gå bra. Om vi to klarer å holde sammen har jeg en jobb å gjøre med meg selv, for jeg har det virkelig ikke bra. Samtidig klarer jeg ikke å ikke tro at det finnes en bunnløs og ektefølt kjærlighet "der ute". Det er jo det jeg føler for mannen min nå, så er jeg kanskje heldig nok til at han føler det samme en dag. Hvis ikke får jeg bruke tid på å "bli bra igjen", men så kommer det en dag der en god mann banker på døra. Da må man bare satse, for å være alene .. det er i alle fall ikke noe godt alternativ på sikt. Gode poenger Supra - jeg lider vel litt under at jeg allerede har fått støvelen i trynet på den måten du beskriver mange ganger i livet mitt. Jeg er 38 år og har enda ikke klart å velge meg en sunn mann (muligens nå - og det må jeg jo bare tro på!)og når jeg hører om slike ting så kommer jo minner og tvil opp igjen til overflaten for full styrke. Jeg vil heller ikke være alene - det er jo derfor jeg satser på nytt og på nytt.
Suzy Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #3869 Skrevet 12. mai 2010 God morgen. Skjønt god? Tja.. veldig sliten i dag. Syns tempoet de siste dagene har vært litt vel høyt og har nok merket det ved at jeg har sovet ekstremt urolig i natt. Har vært våken et uttall ganger og trodd jeg skulle stå opp - også er det fremdeles natta. Haaater sånt Dagens plan: Jobb, massasje (åh jeg gleder meg... ), ei økt på tredemølle, handling og middag. Blir tv-kveld igjen også drar jeg inn til kjæresten i morgen tidlig for å slippe stresset. Blir mange dager sammen likevel og han snakket om å dra ut og golfe uansett i dag - så da er alle fornøyde. Må ha mye kaffe i dag. Mye.
Suzy Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #3871 Skrevet 12. mai 2010 Også har jeg surret meg inn i en debatt om mange partnere igjen.. farken altså... Jeg blir bare så gira av at folk er så fordømmende
Pingting Skrevet 12. mai 2010 #3872 Skrevet 12. mai 2010 *tømmer en hel bøtte med kaffe på dagboka di* Jaja, folk forstår verden best ut fra egne erfaringer, noen evner bare ikke å se at det finnes andre måter å leve på som kan være like gode. Må være kjedelig å være så snever, tenker jeg...
Suzy Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #3873 Skrevet 12. mai 2010 *tømmer en hel bøtte med kaffe på dagboka di* Jaja, folk forstår verden best ut fra egne erfaringer, noen evner bare ikke å se at det finnes andre måter å leve på som kan være like gode. Må være kjedelig å være så snever, tenker jeg... Takk for kaffen! Ja det er akkurat det. Jeg sier jo ikke at det ikke er greit å luke vekk en patner som du selv syns har hatt for mange partnere, men å kalle noen for kvalme, eller hevde at fordi man har hatt 20 sexpartnere så sier det noe om hvem du er som person - moralsk og etisk - ja det syns jeg er helt bak mål. Nuvel... nå er jeg sulten. Sabla sulten faktisk
Sauen Shaun Skrevet 12. mai 2010 #3874 Skrevet 12. mai 2010 Det er dessverre enkelte som synes det er lettere å dømme andre enn å feie for egen dør...
Suzy Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #3875 Skrevet 12. mai 2010 Ja, er det ikke rart - jeg har alltid syntes det har vært lettere å stå for meg og mitt lissom... :klø:
-Englefjes- Skrevet 12. mai 2010 #3876 Skrevet 12. mai 2010 Innom med en og en på en fredag. Jeg er sørgelig lite oppdatert om dagen, jeg kommer sterkere tilbake! Supra:
Suzy Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #3877 Skrevet 12. mai 2010 Engle!!! Koselig at du svinger innnom - jeg leser hos deg, men skriver ikek så mye jeg heller Så der er vi like gode og du har mye bedre grunner enn meg
Suzy Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #3878 Skrevet 12. mai 2010 Snart helg - faktisk Jeg har forlengst mistet all inspirasjon og effektivitet. Det er bare så vidt jeg greier å holde såpass til fokus at jeg får surfet på KG Det skal bli så godt med noen fridager nå altså! Reiser ikke før i morra, så det blir vel litt surfings i kveld også , tenker jeg.
Roadrunner Skrevet 12. mai 2010 #3879 Skrevet 12. mai 2010 God helg Suzy! Her blir det rusletur på et par timer nå, og sosialt lag med gode kollegaer. Koselig! Laaaaaaaangheeeeelg!!!!
Gjest *Twinklestar* Skrevet 12. mai 2010 #3880 Skrevet 12. mai 2010 Det er dessverre enkelte som synes det er lettere å dømme andre enn å feie for egen dør... alt for mange, kjenner jeg blir sliten av sånne folk jeg. kan de ikke bare holde seg til seg og sitt. er det så vanskelig? :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå