Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja da var det søndag igjen da...

Bare tre små arbeidsdager i uka som kommer heldigvis - det hjelper å tenke på det på en søndagskveld ;)

Rolig søndag - har fått klippet resten av hekken og er lettet over å ha fått det ut av veien før 17. mai og har hatt et par gode venninner på middagsbesøk. Veldig, veldig koselig har det vært - rett og slett.

Syns denne helga har gått forbløffende fort selv til å være tre dager lang... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hallo:

Innom og hilser på :jepp:

Høres ut som om du har hatt en kjempefin helg! Så deilig! Og helt fantastisk at det bare er 3 dager denne uka! Jeg er SÅ klar for langhelg :danse:

Skrevet

God morgen.

Her sitter verdens tjukkeste Suzy og er sur på seg selv. Jeg må skjerpe meg. Aner ikke hva det er som foregår i kroppen, men på to uker har jeg blitt to kilo tyngre og I am not amused, for å si det sånn.

Logikken tilsier selvsagt at jeg ikke har lagt på meg to kilo fett på to uker, men jeg føler meg vassen i kroppen og liker det dårlig. Og jeg som hadde den beste treningsuka sist uke - åpenbart til ingen nytte. Og ironisk nok hadde jeg som mål å komme under nullen til 17. mai - og det stikk motsatte skjer :roll:

Dermed er det bare å ta seg sammen - får bli tre strenge dager nå før jeg drar til kjæresten for langhelga også får jeg forsøke å holde meg mest mulig på den smale sti gjennom den også - og stå på igjen fra neste mandag. Fader altså! Dette irriterer meg, for det er jo bare min egen feil :sur:

På jobb litt over sju i dag. Våknet av at det regnet i dag tidlig - grått, vått og kaldt igjen etter den solhelga. Litt kjedelig, men der har vi våren i et nøtteskall egentlig.

Dette blir en lang dag, tror jeg.

:kaffekopp:

Skrevet

:klem:

Huff, høres ut som en skikkelig blåmandag så langt! Det ligger ikke noen hormoner i bunn som kan ødelegge litt for deg? På den annen side kan det jo veldig godt være vann/væske du har gått opp, dersom karboinntaket eller saltinntaket har vært høyere enn du pleier i flinke perioder. Her gikk det opp litt lørdag og søndag, primært på grunn av saltinntak på fredag- og lørdagskvelden. Men skjønner deg inderlig godt, det er superfrustrerende (been there...). Håper virkelig du kan klare å kjøre fullt fokus, og se noen hyggelige resultater!

Her er det :sol: men ganske mye vind. Og ikke de helt store temperaturene i skyggen...

Skrevet

Jeg lurer litt på om det kan være allergien som spiller inn her. Jeg har nemlig måtte ta medisiner de siste to ukene omtrent og kjenner jeg reagerer på pollen i lufta. Kanskje er det derfor jeg holder på vann og gørr?

Uansett skader det ikke med en innskjerping av dimensjoner heller ;)

Skrevet

Innskjerping pleier å gjøre sitt av og til det. Hos meg var det et tvingende nødvendig behov nå... Men da er det godt å se at det hjelper også!

Og allergimedisinene kan jo absolutt spille en rolle i dette.

Kjenner jeg er veldig glad for at jeg ikke er pollenplaget altså!

:klem:

Skrevet

Innskjerping ja... Jeg vet om noen som har vært i konfirmasjon i helga. Og den personen har spist altfor mye kake og dessert. Ja, og for sikkerhets skyld fikk jeg med meg masse kake hjem også... :sukk:

Skrevet

Innskjerping er åpenbart tvingende nødvendig for meg og - men det er ganske surt å gå opp to kilo når jeg har hatt mine to beste treningsuker på år og dag - kjenner jeg blir en tanke furten.

Og det rare er at jeg har ikke noen tjukkasfølelse heller - bare litt sånn vassen, som om det ligge vann under huden lissom.

Øff...

Skrevet

Her SNØR det forørig.... :snø:

Skrevet

Glad jeg ikke fikk plantet ut noe i helgen. :ler:

Skrevet

For en MØRK dag altså!

Her har det faktisk ikke vært skikkelig dagslys i det hele tatt i dag. Stusseligstuen.

Det har i det minste sluttet å snø... :roll:

Skrevet

:kose:

Sender oppover litt :sol: jeg!

Skrevet

:kose:

Sender oppover litt :sol: jeg!

Det hjalp! :overrasket:

Det kom litt sol for litt siden - men nå har den gått igjen altså. Jeg lurer på om jeg skal gidde å gjøre noe i dag jeg (annet enn trening og slikt altså).... Føler meg litt lat :sjenert:

Skrevet

Da var syklinga unnagjort for i dag - seks stykker faktisk, så nå ser det ut som drittværet liksom taler til min fordel nå :ler:

Grei økt, men slet litt med vondt i magen og det er virkelig ikke rart, for jeg har stappet i meg to poser med Läkerol igjen (jeg må slutte å kjøpe det for jeg greier jo ikke å stoppe når jeg først har begynt!) og er skrekkelig oppblåst. Å ha ballongmage hjelper skikkelig på følelsen av å være verdens feiteste dame også gitt - not :roll:

Vel, vel - nå håper jeg intervjuobjektet mitt (kveldens ekstrajobb) gidder komme hit for en snakk. Da sparer jeg meg en ny tur inn i sentrum og kan få gjort det jeg må likevel.

Har ikke hørt fra ham enda og han foreslo at vi skulle forsøke å ta intervjuet halv ni.. så vi får se.

Baker brød fra Bodyfitnessbloggen. Hadde ikke alt som skulle til, men har improvisert så får vi se hva det blir. Er det godt når det er varmt er det verdt det, tenker nå jeg :)

Skrevet

Har snødd her idag og. Og vi som har ambisjoner om å spise utendørs på 17. mai - er ikke mange dager til det ennå, og hittil har det ikke vært vær til å olje møblene ute...

Skrevet

Våknet til hvit plen jeg også. Og resten av dagen har det vekslet mellom snø, regn og hagl. :sukk:

Men-men, Sauen er optimist. Og tror det blir fint vær 17.mai. For da skal jeg gå i tog. :jepp:

Skrevet

Her har faktisk sola gløttet gjennom et par ganger i dag og jeg ser at all fukten tross alt gjør plenen glad, for den begynner å grønnes så smått.

Jeg satser også på finvær 17 mai for jeg er bedt på grilling :)

Skrevet

Er det bare her det er :sol: ??

Dog ikke særlig varmt (0 grader for øyeblikket), men :sol: er :sol: !

God morgen forresten!

Tirsdag, men allikevel litt torsdag. Deilig!

Serverer :kaffekopp: og ønsker en finfin dag!

Skrevet

Her er det i allefall ikke sol - gjennomgående grått, null grader og tilløp til is på bilen. Våren altså :roll:

Det er i allefall tirsdags-torsdag og det er et pluss i seg selv.

Denne uka er altfor fullbooket, kjenner jeg. Liker ikke dager hvor det skjer for mye hele tiden. Jeg kommer ikke til å rekke yoga, for i dag er det medlemsmøte i fotoklubben og jeg har ikke møtt på de to første, så jeg MÅ i dag.

Også har Pappa operert menisken, så jeg MÅ innom for å se hvordan han har det i dag. Ikke fordi han trenger noe (han har garantert naboer som har ordnet det meste), men fordi jeg bør være såpass omsorgsfull.

Så MÅ jeg får trent på et eller annet vis i dag. Aner ikke hvor jeg skal skvise det inn. Det er nemlig en sykkeltime klokka 17, som jeg kan rekke. Om jeg drar hjem etter jobb og putter i meg noe før jeg drar til Pappa, så kan jeg dra innom ham i treningsklærne og dra rett på sykkel - hjem og dusje - kaste i meg mer mat og rekke fototreff klokka 19. Tror jeg...

Sukk - det er slit med denne treninga man må rekke støtt :fnise:

Men nå er det i allefall jobbing.

Trøtt i dag! :Gjesp:

Skrevet

Ahh!

Såpass hektiske dager blir gjerne bare noe styr... Og en følelse av at man egentlig ikke rekker alt skikkelig, det blir mest halvveis. Får håpe du kommer deg gjennom dagen med hodet i behold!

Her er musklene litt mos ennå (etter karbo-innskjerping), så blir litt rolige treningsøkter. Tror svømmehallen kan være et bra alternativ i dag! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...