Skravla Skrevet 6. mai 2010 #3821 Skrevet 6. mai 2010 (endret) Bare man legger vekk strikketøyet og slår av tv og pc? Jeg har lagt sammen en klesvask, vasket en klesvask og hengt opp, vasket opp, ryddet sammen aviser og papir til retur, ordnet litt i garnet mitt og pakket. Drar oppover i helgen. Og så har jeg nesten strikket ferdig en trøye. Endret 6. mai 2010 av Skravla
Suzy Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #3824 Skrevet 6. mai 2010 Ehhhh ja... for du har i tillegg trent. Åja - men det gjør jeg jo støtt - no big deal
Skravla Skrevet 6. mai 2010 #3825 Skrevet 6. mai 2010 Og i tillegg har jeg vært på biblioteket. *effektiv*
Suzy Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #3826 Skrevet 6. mai 2010 Ja der ser du *gir seg over* Men nå skal jeg sove .. phu.. Kanskje jeg skal gå på yoga i morgen formiddag også - da har jeg vært flink denne uka. Har trent hver dag siden søndag. Fornøyd med meg selv Det er jo bra uansett om jeg går i morgen eller ikke det. Natta
Sauen Shaun Skrevet 6. mai 2010 #3827 Skrevet 6. mai 2010 Jeg har bare sittet på ræva etter at jeg kom hjem i kveld.
Skravla Skrevet 6. mai 2010 #3828 Skrevet 6. mai 2010 God helg Suzy min...... Du får ta deg en Oslotur helgen etter pinse
Roadrunner Skrevet 7. mai 2010 #3829 Skrevet 7. mai 2010 God morgen! Og GOD HELG!!! Nyt frifredagen og kos deg inderlig masse!
Suzy Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #3831 Skrevet 7. mai 2010 God morgen! Har sovet åtte timer rett gjennom og det kjentes som omtrent tre da klokka slo seg på i dag. Nå er jeg sliten gitt... Men her sitter jeg med frokost i magen og kaffekopp i hånda, klar for å dra på yoga klokka 10. Da har jeg jaggu fullført litt av ei treningsuke, syns jeg sjøl Merker jammen godt pollensesongen om dagen forøvrig. Akkurat som å være fyllesjuk hver morgen Klesvask, skifte på senga... før eller etter yoga? Etter - jeg må ha kaffedosa først.
Roadrunner Skrevet 7. mai 2010 #3832 Skrevet 7. mai 2010 Virkelig imponerende treningsuke, Suzy! Wish it was me... Nyt godfølelsen og kos deg videre!
Sauen Shaun Skrevet 7. mai 2010 #3833 Skrevet 7. mai 2010 Kaffedosa er viktig. Dagen blir liksom ikke den samme uten.
Suzy Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #3834 Skrevet 7. mai 2010 Da var ukas sjette trening (om vi er litt generøse og regner med søndag) på rad unnagjort og jeg er så skrekkelig stolt av meg selv at jeg knapt har ord Nå skal jeg ikke gjøre en dritt hele helga altså! Har hengt ut sengetøy til tørk i vind og sol. Vet det ikke er så veldig lurt når jeg faktisk er litt plaget av pollen, men det er bare så deilig med soltørket sengetøy... Har satt på maskin med mørke klær og skal straks ned og henge opp og brette - også blir det en med lyst og vips er det ikke noe mer å ta igjen der heller. Venter kjæresten ganske snart også :rødme:
Roadrunner Skrevet 7. mai 2010 #3835 Skrevet 7. mai 2010 Du har all grunn til å være stolt av deg selv! Snakk om treningsuke!! Selvfølgelig teller søndagen med! Soltørka sengetøy er helt fantastisk! Heldigvis ikke pollenplaget selv, men har heller ikke de store utetørkemulighetene. Men trosser vedtektene i borettslaget, og setter stativet ut på terrassen av og til (bare ikke midt i malinga ). Ikke fått advarsel ennå, så satser på at det går bra ei stund til Kos dere masse i helga!
Strenge Frk.Gerd Skrevet 7. mai 2010 #3836 Skrevet 7. mai 2010 Oh, merker jeg fikk dårlig samvittighet nå! Jeg har overhodet ikke vært like flink til å trene denne uka. Men det tar jeg igjen! Du har vært veldig flink! Enig i at det er herlig med soltørket sengetøy! :D
-Englefjes- Skrevet 7. mai 2010 #3837 Skrevet 7. mai 2010 Lett uoppdatert og innom med en helgeklem. Og kudos for knall treningsuke! Din fristerinne, jeg er helt syk etter å starte med treningen igjen.
Store My Skrevet 7. mai 2010 #3838 Skrevet 7. mai 2010 I mange land er søndag første dagen i uka, så selvfølgelig kan du regne 6 treninger denne uka.
Suzy Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #3839 Skrevet 8. mai 2010 Oppe tidlig i dag! Kjæresten hadde våknet midt på natta - natt til fredag ogvar klar for legging halv elleve i går. Jeg ble sittende oppe til 12 (som tross alt heller ikke er veldig sent) og da jeg hadde vært oppe på do klokka åtte og gnuret meg fornøyd nedigjen i senga så var kjæresten veldig våken og lurte på når jeg ville ha frokost - og sto opp. Så i dag var jeg oppe til ferdig frokost klokka ni Skal ut på tur snart - bilen hans er så kul. Wow... Vi tar oss dit vi føler for å dra i dag, tror jeg. Ingen mål og ikke noe stress. Herlig God lørdag!
MarianneE Skrevet 9. mai 2010 #3840 Skrevet 9. mai 2010 Å, høres ut som en super-lørdag det der. Kos deg resten av helga og!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå