Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk takk..... :)

Også i MIN bok da gitt :)

Skrevet

Må bare tenke litt høyt her inne...

Var på middag hos ei god venninne i går og hun hadde invitert ei venninne av seg igjen , som jeg kjenner men ikke veldig godt. Denne damen (som jeg forøvrig har veldig sansen for) har akkurat solgt leiligehten sin - nærmere bestemt skrev hun under kontakten sist torsdag for hun skulel flytte sammen med kjæresten sin. De har planlagt flytingen et halvt års tid, og torsdag da hun kom opp til ham etter å ha signert kontakten så sier han: Ehhhh... jeg tror ikke jeg er klar for å flytte sammen jeg...

Så nå står hun uten noe sted å bo fra 1. juni med en sønn som må på skolen og med hjertet knust samtidig. Jeg blir helt oppgitt - at det i det hele tatt går an å være så jævla SLEM mot et annet menneske!? :overrasket:

Også var det eksen til venninna, som har tatt haugevis av halvnakne bilder av div damer i ly av sin hobby som fotograf og ikke fortalt det til henne... og Supra sin opplevelse av "øhm, jeg vet ike eom jeg vil gifte meg" - tre uker før bryllupet (nå endte det godt, men likevel).

Jeg blir litt redd jeg....

Hvordan kan man noen gang finne lykke og stole på noen egentlig? Jeg føler meg trygg nå, men kjenner at når jeg hører om slike ting så blir jeg helt tom innvendig og redd for å satse på nytt. Hvor mye dritt skal man oppleve?

Når er det min tur neste gang?

:sukk:

Bare tanker jeg får av og til...

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i tankene, Suzy...

Og som singel så kjenner jeg ganske mye på den følelsen innimellom. Er det noen vits i å aktivt date/jakte? Tør jeg satse på noen? Hvor lang tid og hva skal til før jeg eventuelt tør stole på noen?

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i tankene, Suzy...

Og som singel så kjenner jeg ganske mye på den følelsen innimellom. Er det noen vits i å aktivt date/jakte? Tør jeg satse på noen? Hvor lang tid og hva skal til før jeg eventuelt tør stole på noen?

Ja for det man ønsker seg er selvsagt noen å dele alt med, men hvordan skal man i det hele tatt tørre å satse nok til at det skjer? Jeg vet ikke om jeg klarer å forestille meg å ta de sjansene jeg må ta en gang til jeg... Jeg har vært så uredd så langt, men sånt som dette før meg til å bli helt matt.

Det er virkelig ikke lett.

Skrevet

Kjenner igjen mange av de tankene der ja. Selv om jeg har kommet veldig greit ut av tidligere forhold. Så er jeg skeptisk med tanke på å gå inn i noe nytt. Noe i meg sier meg at jeg kommer til å forbli singel...

Skrevet

Kjenner igjen mange av de tankene der ja. Selv om jeg har kommet veldig greit ut av tidligere forhold. Så er jeg skeptisk med tanke på å gå inn i noe nytt. Noe i meg sier meg at jeg kommer til å forbli singel...

Jeg syns liksom ikke det er noe alternativ heller jeg da... Jeg vil så gjerne få det til liksom og jeg drømmer om å føle seg trygg sammen med et annet menneske - og å ha noen å dele alderdom og utfordringer med. Det hadde vært godt altså.

Skrevet

Jeg syns liksom ikke det er noe alternativ heller jeg da... Jeg vil så gjerne få det til liksom og jeg drømmer om å føle seg trygg sammen med et annet menneske - og å ha noen å dele alderdom og utfordringer med. Det hadde vært godt altså.

Ja, det hadde vært veldig godt. Men jeg ser det vel i grunnen som ganske urealistisk for min del. Jeg blir jo bare sjekket opp av metal-elskende bodybuildere med oppblåst ego... :sukk:

Skrevet

Ja, det hadde vært veldig godt. Men jeg ser det vel i grunnen som ganske urealistisk for min del. Jeg blir jo bare sjekket opp av metal-elskende bodybuildere med oppblåst ego... :sukk:

:hoho:

Unnskyld men dette var festlig!!!

Jeg vet bare at den følelsen jeg har av og til (ganske ofte egentlig) når jeg står med armene til kjæresten rundt meg og han kikker på meg med varme i blikket og sier "jeg elsker deg da vet du" og deretter holder meg ganske så lenge.. da alt liksom faller til ro inni meg. Den har jeg lyst til å ha tilgang på ofte - men jeg er så redd for å miste meg selv i spranget jeg må ta for å komme nær nok... Det ble litt rart uttrykt, men du skjønenr kanskje?

Uff nei, nå ble jeg litt for seriøs!

Skrevet

Savner den følelsen jeg også... Har ikke kjent den så veldig mye, men de gangene man virker slapper av og alt føles godt.. :sukk:

Skrevet

Savner den følelsen jeg også... Har ikke kjent den så veldig mye, men de gangene man virker slapper av og alt føles godt.. :sukk:

Nettopp - og sånn er det når jeg er sammen med ham.

Skrevet

:hoho:

Unnskyld men dette var festlig!!!

Jeg vet bare at den følelsen jeg har av og til (ganske ofte egentlig) når jeg står med armene til kjæresten rundt meg og han kikker på meg med varme i blikket og sier "jeg elsker deg da vet du" og deretter holder meg ganske så lenge.. da alt liksom faller til ro inni meg. Den har jeg lyst til å ha tilgang på ofte - men jeg er så redd for å miste meg selv i spranget jeg må ta for å komme nær nok... Det ble litt rart uttrykt, men du skjønenr kanskje?

Uff nei, nå ble jeg litt for seriøs!

Jeg skal love deg at jeg har ledd godt av den sjekkinga selv også de siste dagene. Du finner mer om den historien i kulturtråden i bloggen min... :fnise:

Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Både i forhold til frykten for å miste seg selv, og i lengselen etter den gode og trygge følelsen.

Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Både i forhold til frykten for å miste seg selv, og i lengselen etter den gode og trygge følelsen.

Det er liksom skjæringspunktet mellom alle disse følelsene man må finne - og det er vanskelig!

Skrevet

Og så må man tørre å satse, tørre å ta sjansen og tørre og feile... Egentlig mer enn skummelt nok! :sjenert:

Skrevet

Og så må man tørre å satse, tørre å ta sjansen og tørre og feile... Egentlig mer enn skummelt nok! :sjenert:

Ja.. og når man alt har gjort det noen ganger og gått så til de grader solid på trynet, ja da begynner man å tvile på at man noen gang skal få det til.... :sjenert:

Skrevet

Ja.. og når man alt har gjort det noen ganger og gått så til de grader solid på trynet, ja da begynner man å tvile på at man noen gang skal få det til.... :sjenert:

Jepp... Og om det egentlig er verdt det i det hele tatt... :sjenert:

Skrevet

Det skal liksom ikke være lett altså.... :sukk:

Skrevet

Og dermed var det helg... *puster ut*

Herlig yoga i dag. Vi var bare to stykker på timen og dermed ble det masse veiledning på oss og veldig herlig time med masse flyt og mange øvelser. Veldig moro.

Nå er jeg deilig sliten og veldig lettet over at jeg ikke skal på jobb i morra.

Snakket med lykkelig kjæreste som har hentet den nye bilden sin og som er i sjuende himmel over den. Søte mannen :hjerte:

Hatt besøk av en god gammel venn i dag også. Trivelig prat og kikk på husfiksinga mi. Fint.

Har flyttet ned masse klær til skapet til datteren i dag også, vasket badet, de fleste gulvene og ryddet opp litt her. Så nå er det bare å skifte på senga, så er huset skinnende rent og helgeklart :nigo:

Snart seng kanskje? :Gjesp:

Skrevet

Herregud.... du har virkelig energioverskudd altså. :ler:

God helg til deg Suzy. Skal du hit eller være der?

Skrevet

Herregud.... du har virkelig energioverskudd altså. :ler:

God helg til deg Suzy. Skal du hit eller være der?

Her denne helga - vi krysser fingrene for godvær og satser på å teste nybilen på en langtur :)

Det er utrolig hva man rekker på en kveldsstund bare man vil, vet du :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...