Sauen Shaun Skrevet 5. mai 2010 #3781 Skrevet 5. mai 2010 Skjønner at jeg slipper enkelte problemer når jeg knapt ser tv i det hele tatt.
Suzy Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3782 Skrevet 5. mai 2010 Skjønner at jeg slipper enkelte problemer når jeg knapt ser tv i det hele tatt. Høres jo ut som den tv-slaven her, men det gjør faktisk ikke jeg heller - bare på onsdager jo
Sauen Shaun Skrevet 5. mai 2010 #3783 Skrevet 5. mai 2010 Høres jo ut som den tv-slaven her, men det gjør faktisk ikke jeg heller - bare på onsdager jo Var ikke sånn ment. Jeg har aldri hatt inntrykk av at du er noen tv-slave. Med alt du rekker på kveldstid skjønner jeg at det ikke er tid til mye tv. Så at du blir irritert når de flytter den ene serien du følger med på er fullt ut forståelig. Jeg tenkte mer på enkelte andre som legger opp omtrent hele uka etter tv-programmet. Jeg kjenner folk det ikke går an å ringe til når hotel Cæsar går. Og jeg glemmer ikke det styret som var da Drømmehagen ble flyttet... Og da blir jeg oppmerksom på hvor godt jeg har det som ikke er avhengig av noen tv-serie.
Suzy Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3784 Skrevet 5. mai 2010 Jeg skjønte hva du mente altså Shaun Og du har helt rett - det er mange som er veldig avhengige av den boksen. Det er mange som følger med på noe nesten hver eneste dag og da blir det litt mye - jeg velger stort sett alltid bort tv'n for å få gjort noe nyttig eller få trent - eller få ha det sosialt.
Roadrunner Skrevet 5. mai 2010 #3785 Skrevet 5. mai 2010 Jeg skjønte hva du mente altså Shaun Og du har helt rett - det er mange som er veldig avhengige av den boksen. Det er mange som følger med på noe nesten hver eneste dag og da blir det litt mye - jeg velger stort sett alltid bort tv'n for å få gjort noe nyttig eller få trent - eller få ha det sosialt. Samme her! Veldig lite jeg følger med på på fast basis (nå har jeg vel egentlig ingenting jeg MÅ se). Er mye bedre å få gjort litt eller få en tur på trening. Men så hender det at det blir sløve kvelder med sløvt blikk på boksen også da
Supramundane Skrevet 5. mai 2010 #3786 Skrevet 5. mai 2010 Åhhh, jeg er supertv-slave. Men det problemet løste jeg ved å laste ned en haug med serier, så kan jeg se når det passer.
Suzy Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3787 Skrevet 5. mai 2010 Jeg ønsker meg sånn HD-boks jeg - for jeg skulle gjerne sett noen serier og programmer når det passer meg - etter trening og besøk av venner og maling osv. Og helst før leggetid men det er så himla dyrt at jeg ikke syns jeg kan foreløpig. Får ta det på sikt.
Skravla Skrevet 5. mai 2010 #3788 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har sånn boks fra Get. Den boksen er genial.
Suzy Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3789 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har sånn boks fra Get. Den boksen er genial. Jepp - jeg mistenker det. Jeg må ha fra Canal digital, men syns fremdeles det er dyrt...
Roadrunner Skrevet 5. mai 2010 #3790 Skrevet 5. mai 2010 Har tenkt på HD PVR-dekoder jeg også... Men så vet jeg egentlig ikke om behovet er så veldig stort, og i alle fall ikke stort nok til å forsvare prisen. Hender jeg har bedt paps ta opp noe om det er noe spesielt jeg vil se, men ender jo bare med at jeg glemmer det og aldri får sett det allikevel Da skal det være noe superspesielt! Men hadde jo vært kjekt å ha
Skravla Skrevet 5. mai 2010 #3791 Skrevet 5. mai 2010 Den fra Canal digital må vel kjøpes, mens den fra Get leies. Og da blir det dyrt fra Canal ja.
Suzy Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3792 Skrevet 5. mai 2010 Den fra Canal digital må vel kjøpes, mens den fra Get leies. Og da blir det dyrt fra Canal ja. Stemmer det - vet ikke om man kan bytte over sånn uten videre?
Store My Skrevet 5. mai 2010 #3793 Skrevet 5. mai 2010 Jeg har sått HD-boks fra Get. Det er genialt. Og så slipper jeg å se på reklame. it.
Suzy Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3794 Skrevet 5. mai 2010 God kveld i stua! Ja her sitter jeg og ser på Luksusfellen og later meg. Ble bedt på middag hos ei venninne i dag og takket ja til det, men på betingelse av at jeg kunne få komme litt sent så jeg rakk å spinne først. På spinninga var det bare jeg som kom , men vi sykla vi og moro var det når det bare var instruktøren og meg. Vi kjørte knallhardt og jeg fikk virkelig varmet opp igjen møre lår. Herlig! Fikk selvsagt servert pasta til middag, men kunne jo ikke takk nei heller, så det ble litt utskeing midt i uka dessverre. Men det går vel. Lurer på hva jeg skal finne på mens jeg venter på Lost... :klø:
Supramundane Skrevet 5. mai 2010 #3795 Skrevet 5. mai 2010 Jeg fikk ikke sett luksusfellen i dag, men jeg tipper jeg kan tenke meg til hva det gikk i.
Roadrunner Skrevet 6. mai 2010 #3796 Skrevet 6. mai 2010 Hvordan kan du ha en anelse om hva det gikk i i går Supra? Kan jeg ikke skjønne :klø: Jaja, 21 år og har hatt 44 biler... Det blir vel skakkjørt økonomi av sånt? Torsdag, snart fredag (og helg), og jenta er litt trøtt gitt. Håper det går seg til! Alt bra med Suzy? Og de besøkende? er servert!
Suzy Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #3797 Skrevet 6. mai 2010 Jeg er så trøtt.... Herregud.... Men dette er den siste morran jeg må opp så tidlig også - denne uka vel og merke. Begynner virkelig å merke at kroppen er sliten. Dette er min 11 dag på jobb på rad faktisk. Yoga igjen i dag. Har også planer om å vaske og rydde litt rundt. Hadde vært veldig deilig å ha det gjort til i morra og kanskje kunne ta ei yogaøkt på formiddagen i morra, eller klippe ferdig hekken - eller begge deler. Skulle lånt bilen til mamma og kjørt bort søppel og hekk også, for jeg har ikke tilhengerfeste på min. Upraktisk! Får vel begynne å gjøre noe her kanskje?
Skravla Skrevet 6. mai 2010 #3798 Skrevet 6. mai 2010 God morgen. Jeg legger mitt innlegg nr 19 000 her jeg.
Suzy Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #3799 Skrevet 6. mai 2010 Jeg legger mitt innlegg nr 19 000 her jeg. Tøft!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå