Gjest Prinsæssa Skrevet 9. november 2008 #361 Del Skrevet 9. november 2008 Håper du koooser deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. november 2008 Forfatter #362 Del Skrevet 10. november 2008 God mandagsmorgen! Har hatt fri - inkludert KG-fri - i tre dager til ende gitt Deilig! Fredag dro jeg til Oslo, shoppet, kikket, spiste middag med Glamourgirl og dro hjem. Var hjemme klokka ti, for det som var regnvær i Oslo var selvsagt snøvær lenger øst og bussen var forsinket. Dro til kjæresten og hadde resten av kvelden der i vater på sofaen. Noen ganger er det så got å være lat og særlig etter å ha bakset byen rundt i regnet.. Brr.. Sov leeenge på lørdag. Tuslet litt i butikker og dro på besøk til ei venninne og mannen hennes som har flyttet en time unna nytt hus - og der ble vi nvitert på middag og ble sittende til halv ett på natta. Hjemme halv to og bare datt i seng, supertrøtte. Søndag sov vi lenge igjen, men jeg måtte dra meg ut av senga halv tolv så jeg skulle rekke å få i meg mat, for dagen før sa jeg i et svakt øyeblikk ja til å ha langkjøringstime på sykkel klokka ett. Ble improvisering hele veien (i 90 minutter), for jeg har ikke noen ferdiglaget time til en slik langkjøring, men jeg tror jeg klarte å "pull it off" Så laget jeg middag til kjæresten og datteren (som kom hjem fra langtur, sint, sur og småsjuk) og tilbrakte en deilig kveld på sofaen med å se på James Bond og klemme litt på go-mannen. I dag har jeg turnusfri, men våknet så lett når kjæresten måtte opp at jeg rett og slett bestemte meg for å stå opp jeg også. Like greit, for jda er jeg tilbake i hverdagsrutinen med en gang. Vurderer å bake noen muffins, for jeg får ei venninne på besøk i ti-tida... men først må jeg jo oppdatere meg på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 10. november 2008 #363 Del Skrevet 10. november 2008 Hei Suzyyyyy! Jeg fant ingen god juble-smiley, så du får denne: Høres ut som at du har hatt en fantastisk flott helg sammen med kjæresten, det unner jeg deg virkelig. JA til flere slike helger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 10. november 2008 #364 Del Skrevet 10. november 2008 Høres ut som om du har hatt ei strålende helg. Håper du får en strålende uke også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 10. november 2008 #365 Del Skrevet 10. november 2008 Fin helg! Slike helger er så gode. Og jeg er imponert over instruksjon på en søndag. Og så 90 minutter da. Jeg hadde omkommet halvveis bare av å være på timen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. november 2008 Forfatter #366 Del Skrevet 10. november 2008 Fin helg! Slike helger er så gode. Og jeg er imponert over instruksjon på en søndag. Og så 90 minutter da. Jeg hadde omkommet halvveis bare av å være på timen. Neida - når det er langkjøring så skal man kjøre jevnt på mellom 75 og 80 %, så svetten siler. Det greier alle, men man blir sliten på en annen måte enn på en vanlig time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. november 2008 Forfatter #367 Del Skrevet 11. november 2008 Goood morning! Litt småtrøtt i dag etter ei litt forvirra natt Vet ikke helt hva hodet mitt har drevet med, men jeg var oppe alt klokka ett i natt på do - og var helt overbevist om at klokka var mye mer... så bråvåkna jeg og var sikker på at jeg skulle stå opp straks, skrudde på lyset og kikket på klokka: 03.41.... Eh... Så var det å gå på do og legge seg til å sove igjen. Det gikk fint det, men kjenner at jeg har vært våken flere ganger. Skikkelig treningsopplegg i går. Var disiplinert og tok styrkeøkta mi etter de to sykkeltimene i går. Var egentlig skikkelig sliten når jeg var ferdig med syklinga, men har nå liksom bestemt meg for å ta denne økta tre ganger i uka. I dag blir det sykkel og balltime - tror jeg. Regner med at jeg kommer til å være tung i beina på sykling, men det gjelder å få gjort mest mulig de dagene jeg har til rådighet. På jobb igjen i dag etter fire dager fri og jeg føler meg som en alien! Masse e-post å gå gjennom og null oversikt på hav som har skjedd og ikke skjedd... Vel, vel.. jeg lander vel igjen snart. Det har vært utrolig deilig med fri - høyst påkrevd, kjenner jeg. Faktisk kunne jeg godt ha hatt mer fri jeg Litt mer nå, så får jeg begynne å virke for alvor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 11. november 2008 #368 Del Skrevet 11. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. november 2008 Forfatter #369 Del Skrevet 11. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. november 2008 #370 Del Skrevet 11. november 2008 Syns godt du skulle fått litt mer fri jeg, ja! Ingenting som er så deilig som det! Men noen ganger er det godt å komme tilbake til den vanlige rutinen igjen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. november 2008 Forfatter #371 Del Skrevet 11. november 2008 Syns godt du skulle fått litt mer fri jeg, ja! Ingenting som er så deilig som det! Men noen ganger er det godt å komme tilbake til den vanlige rutinen igjen også! Jeg har vel strengt tatt bare godt av rutinen, men jeg har faktisk to uker ferie igjen... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem, for egentlig har jeg veldig lyst til å få overført den ene til neste år og bruke den andre i jula, men... Vi får nå se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 11. november 2008 #372 Del Skrevet 11. november 2008 Har dere lov til å overføre ferie da? Vi får i utgangspunktet ikke lov til det hvis det ikke er noen spesiell grunn til det.. Men neste år blir faktisk det første året der jeg har feriedager å ta av! Det skal bli deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. november 2008 #373 Del Skrevet 12. november 2008 SøteSuzy! To uker ferie til gode? Hmm.... Juleshopping i København kanskje? Åja... man må vist ha en del penger til slikt. Har bare så lyst til å reise dit selv.... Ha en fin dag SøteSuzy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prinsæssa Skrevet 12. november 2008 #374 Del Skrevet 12. november 2008 To ukers ferie hørtes da rimelig overlevelig ut! Men jeg skjønner godt om du synes det holder med den ene - og heller spare den andre til neste år, siden det jo er ganske mange passende fridager i jula i år uansett. Shit. Det er jul snart...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. november 2008 Forfatter #375 Del Skrevet 12. november 2008 Her har det sannelig vært en morgenfugl allerede Juleshopp i Køben hadde jammen vært noe, men da må man visst ha penger ja... det blir mao ikke det året. Kanskje ikke engang dette ti-året Vel, vel... god morgen til alle som måtte finne på å kikke innom. Sitter med den første kaffekoppen og tenker på inngangen til saken jeg skal skrive. Har alt snakket med to stykekr og skal avgårde midt på dagen for å snakke med en annen. Dette blir nok bra. Jeg gjør selvsagt kardinaltabben og veier meg hver eneste morgen Det går opp og ned en halvkilo, men det er det. Jeg står i bunn og grunn alldeles stille igjen. Kunne nok ha levd strengere, men jeg passer igrunnen godt på. Spiser sunt og variert og prøver å holde karboene på et minimum, men det føles som treninga stopper vektnedgangen. Mulig at det er noe jeg innbiller meg, men vekta gikk ned når jeg ikke trente og bare passet på maten og nå som jeg gjør begge deler er jeg på stedet hvil. Jeg syns det er rart. Mulig jeg bare må skjerpe ytterligere - jeg skulle så gjerne ha hatt fart på det hele igjen før jula setter inn.. Får gå i tenkeboksen :klø: I dag har jeg nå tenkt å gå på corebar. Var med på en halvtimes demonstrasjon av det og det var tøft, så jeg tenkte jeg skulle gjøre et forsøk. Dessuten er det alltid gøy å variere litt. Forrige gang kjente jeg det virkelig i kroppen etterpå - regner med å være helt ødelagt i morgen Deilig! Nei, litt mer og jobb igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. november 2008 Forfatter #376 Del Skrevet 12. november 2008 Og ang ferie, så får jeg ikke lov å overføre, så da blir det ferie enten i uke 49 eller 50 og noen dager i jula. Ja, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 12. november 2008 #377 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Innom med et sånn på tidligettermiddagen og med for veiing hver dag. Selv om jeg selvfølgelig fort gjør det samme selv. Endret 12. november 2008 av O-Ren Ishii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. november 2008 Forfatter #378 Del Skrevet 12. november 2008 *mumler* Vet det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. november 2008 Forfatter #379 Del Skrevet 13. november 2008 Åhoi... var på corebar for første gang i går og det tok altså. I dag er jeg begynnende støl i ryggen og i sidene/midjen. Veldig bra altså! Den timen skal jeg mao gå på oftere Men så fikk jeg litt dilla i går kveld og gaflet i meg seks knekkebrød til kvelds - jeg som ikke skal spise brød i det hele tatt Det må man vel rett og slett kalle en skikkelig sprekk! Og i dag har jeg gått opp nesten en kilo og er verdens tjukkeste Suzy. Faderrullan altså! Nå MÅ jeg bare ta meg sammen og kutte ut alle karber i hele jævla verden så jeg får fart på denne helvetes kroppen igjen Jeg er så innmari lei av at kroppen min er så treig og ikke vil kvitte seg med det fettet jeg vil ha av den! Åhhrr! Vel, vel.. det var dagens utblåsning... Trøtt er jeg også og var bare en liten sving hos kjæresten min i går, for han hadde malt inne med oljemaling og det luktet så ille - også hadde han ikke fyrt fordi han drev og jobbet så det var så kaldt der at jeg rett og slett ikke orket å være der mer enn en time Jeg tror jeg er litt sur i dag jeg gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 13. november 2008 #380 Del Skrevet 13. november 2008 Kanskje det hjelper med en ? "Feitdager" er utrolig kjedelig. Det trenger ikke være annet enn at man har gått opp i vannvekt. Jeg varierer lett 2 kg i ren vannvekt, også avhengig av hvor jeg er i syklusen. Jeg er sikker på at du tar deg inn igjen kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå