Roadrunner Skrevet 4. mai 2010 #3761 Skrevet 4. mai 2010 Etter 9 jobbdager på rad, så skjønner jeg godt at ånden er litt fraværende. Skulle da bare mangle! Synes du er flink jeg Og veldig koselig å lese om Hæppi-Suzy og kjæresten! Håper litt mer kan lokke ånden til å svinge innom hos deg igjen!
Sauen Shaun Skrevet 4. mai 2010 #3762 Skrevet 4. mai 2010 Puh! Selvsagt finner du ut at du skal runde 25000 innlegg akkurat mens jeg er uten nett. Ble litt oppdatering på meg det. Men nå er jeg oppdatert og på nett igjen.
Suzy Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3763 Skrevet 4. mai 2010 Puh! Selvsagt finner du ut at du skal runde 25000 innlegg akkurat mens jeg er uten nett. Ble litt oppdatering på meg det. Men nå er jeg oppdatert og på nett igjen. Stakkars Shaun!
Sauen Shaun Skrevet 4. mai 2010 #3764 Skrevet 4. mai 2010 Ja, jeg fikk ikke vært med og feiret at du rundet 25000 innlegg heller.
Suzy Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3765 Skrevet 4. mai 2010 Men du kan få være med når jeg feirer de neste tusen
Roadrunner Skrevet 4. mai 2010 #3766 Skrevet 4. mai 2010 Vi får planlegge en heidundranes feiring på 30.000! Og med tempoet til Suzy er det sikkert ikke allverdens lenge til...
Suzy Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3768 Skrevet 4. mai 2010 Titusen til er jaggu mye altså.... Jeg er søvnig jeg og. Har ikke fått gjort noe særlig heller, for det viste seg at garderobestanda jeg kjøpte i går er akkurat en cm for lang og jeg dermed må kappe en bit - men jeg har ikke baufil. Fanken altså. Og yogaen er ikke før kvart på åtte i dag... puh..
Supramundane Skrevet 4. mai 2010 #3769 Skrevet 4. mai 2010 Så herlig med overraskelsesbesøk fra kjæresten - og ikke minst gratulerer med 25.000. Det er jo bare helt absurd mange innlegg! Skjønner godt du ble skuffet over den avlyste turen, da var det ekstra fint at han kom en tur tenker jeg!
Roadrunner Skrevet 4. mai 2010 #3770 Skrevet 4. mai 2010 *låner Suzy baufil* Utrolig nok noe av det jeg har liggende her...
Suzy Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3771 Skrevet 4. mai 2010 Så herlig med overraskelsesbesøk fra kjæresten - og ikke minst gratulerer med 25.000. Det er jo bare helt absurd mange innlegg! Skjønner godt du ble skuffet over den avlyste turen, da var det ekstra fint at han kom en tur tenker jeg! Ja det var et bra plaster på såret
Suzy Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3772 Skrevet 4. mai 2010 I dag har jeg hatt et yogamoment, eller no... Mens vi lå i avspenning på slutten i "savasana" så klarte jeg et øyeblikk å tømme hodet helt og plutselig ble jeg vqrm i håndflatene og det kjentes som det gikk en varm bue fra den ene håndflaten til den andre og det var så deilig. Wow.. Kanskje jeg faktisk hadde ro der ett øyeblikk... Ro kan jeg trenge. Jeg blir så sinna på Steinar40 som herjer på singelforumet. Han uttaler seg om psykopati på en måte som får det til å koke i meg.. han mer enn antyder at folk som hevder de har levd med psykopater ikke har det - de bare overdriver og det vekker minner og følelser i meg som jeg virkelig ikke liker. Jeg gidder ikke blottstille meg heller - det jeg har opplevd har han ikke noe med, men jeg vet at det handlet om en psykopat. Det vet jeg faktisk best selv... Blir så sint av å bli mistrodd av en idiot som knapt kan stave navnet sitt I morra kommer jeg forøvrig til å være dødsstøl.... Djeez...
Suzy Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3774 Skrevet 4. mai 2010 Steinar40 er ikke helt i vater. Det er så sant som det er sagt.
Sauen Shaun Skrevet 4. mai 2010 #3775 Skrevet 4. mai 2010 Har funnet ut at jeg har det best så lenge jeg ikke leser det Steinar40 skriver. Det er ikke godt for blodtrykket å bevege seg i nærheten av innleggene hans...
*appifany* Skrevet 4. mai 2010 #3776 Skrevet 4. mai 2010 Jeg må bare innrømme at jeg styrer så hardt unna de innleggene han kommer med. Meeeen han klarer jo det han prøver å oppnå da, og det er å provosere. Og slike mennesker er avhengig av oppmerksomhet, å så lenge vi overser han så fjerner han seg herfra. Synd ikke alle på KG forstår det helt :dåne:
Roadrunner Skrevet 5. mai 2010 #3777 Skrevet 5. mai 2010 God morgen! Hvordan har skrotten det etter gårsdagens yogaøkt? Rimelig mos? Vil anta at det uansett føles helt suverent! Godt med sliten og støl skrott
Suzy Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3778 Skrevet 5. mai 2010 God morgen. Det begynner å bli tyngre og tyngre å stå opp nå altså... phu.... Men bare i morgen så kanjeg ligge lenger og det er helg. Steinar ja - jeg skulle ønske vi kunen klare å mobilisere en felles ignorering av ham. jeg sliter med å overse ham selv, men det hadde vært utrolig godt å gjøre det. Da kunen han jo sitte der med tullet sitt Herlig yogaøkt i går. Han kjørte oss knallhardt gitt og introduserte til og med en ny øvelse som virkelig tok. Likevel er jeg foreløpig mindre stiv i skrotten enn jeg var i går, men det er sikkert fordi det fremdeles er tidlig på dagen Intervallspinn klokka 16 i dag har jeg tenkt - får se om det er noe fart i lårene mine i det hele tatt etter uttallige stående øvelser i går. Og jeg registrerer med en viss irritasjon at de har flyttet sendetidspunktet for Lost en time senere på kvelden. Hvem f.. kan sitte oppe til halv tolv nesten på en vanlig onsdag da? Jeg hater at de tuller med sendetidene på ting jeg ser på! Jobbe nå vel...
Roadrunner Skrevet 5. mai 2010 #3779 Skrevet 5. mai 2010 Hater endringer i sendeskjemaet jeg også... Blir bare rot, og ofte fører det til at jeg må kutte ut midt i en serie etc (som du skriver, hvem orker å sitte oppe halve natta??). Men jeg har ikke skapt noe tilsvarende Drømmehagen-hysteri ennå da
Suzy Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3780 Skrevet 5. mai 2010 Hater endringer i sendeskjemaet jeg også... Blir bare rot, og ofte fører det til at jeg må kutte ut midt i en serie etc (som du skriver, hvem orker å sitte oppe halve natta??). Men jeg har ikke skapt noe tilsvarende Drømmehagen-hysteri ennå da Nei jeg sliter med å få engasjert mange jeg og... det er liksom ikek så mange som er avhegig av å legge seg tidlig som meg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå