Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen!

Ganske forbløffende våken i dag. Var klar til å stå opp før klokka ringte og er litt overrasket sjøl faktisk... :klø: Er dette en ny mandagstrend? Jeg har ikke akkurat hvilt denne helga heller...

Ja, ja.. vi har blitt enige om å forsøke å få reist bort helga etter 17. mai nå da - det er jo en ekstra fridag der også og da kan vi feire bursdagen hans med det samme. Han var fryktelig lei seg han og, for han hadde jo gledet seg like mye som meg til å reise bort. Får se på eventuelle reisemål tl helga og booke oss inn.

Trøstespiste nesten en hel frossenpizza i går og gikk til sengs forspist og misfornøyd med meg sjøl. Skylder på at jeg venter mens og hadde ventet for lenge med å spise middag, så jeg var helt ukontrollert sulten. Tullete likevel... :roll: Men det er bare å gå videre.

Kjenner begynnelsen på en hel verden av stølhet - gårsdagens to-timersyoga har tatt både her og der. Armer, rumpe, korsrygg og festene der beina er hektet på er alle ganske så au... Godt jeg skal sykle i kveld, så jeg får varmet opp igjen hele helvetet :ler:

Bare fire dager til helg nå - inkludert i dag. Nå teller jeg seriøst ned!

Ah... :kaffekopp: klar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Får håpe dere kan få en fin tur i pinsehelga i stedet da! Komme bort litt og bare kose dere :jepp:

Mandagsvåken? Hvordan føles det? :dåne:

:kaffekopp:

Skrevet

Mandagsvåken? Hvordan føles det? :dåne:

Veldig rart... :overrasket:

Skrevet

Veldig rart... :overrasket:

Det kan jeg tro! :klø:

Nei, synes det høres rent skummelt ut jeg...

Snart lunsj her! Blir alltid sulten på denne tid, så skal bli godt med mat nå.

Psyker meg opp til maling i ettermiddag...

Skrevet

Jeg er så sulten!!!

Bør igrunnen vente en halvtimes tid så jeg får med meg noen andre - hater å spise alene.

Vært ute i sola en tur og der ute er det kjølig altså :fryser:

Skrevet

:bolledeig: Kjæresten min kommer på overraskelsesbesøk i dag!!! :strix:

Åh nå ble jeg så GLAD!!!! :yvonne::hoppe:

Skrevet

Så gøy! :strix:

Bare sånn helt plutselig? Herlig!!! :yvonne:

Skrevet

Så gøy! :strix:

Bare sånn helt plutselig? Herlig!!! :yvonne:

Japp :jepp:

Fikk melding i formiddag "Er du hjemme i kveld?", ja jeg er da det stort sett - bortsett fra sykkeltimen selvfølgelig, åssen det? Nei han tenkte bare å ta en tur opp til meg for å hente vinterdekkene og kose litt med meg :strix:

Åh han er herlig av og til altså!

Skrevet

Snakk om å formidle glede ... blir jo glad bare av å lese dette (og glad på dine vegne selvfølgelig)

Skrevet

Snakk om å formidle glede ... blir jo glad bare av å lese dette (og glad på dine vegne selvfølgelig)

:fnise:

Jeg ble så hæppi lissom :sjenert:

Også bøtte det så veldig på gårsdagens store skuffelse over å måtte avlyse helgeturen jeg har gledet meg sånn til. Og for en bonus altså...

Skrevet

:strix: Hæppi-Suzy! :strix:

Håper dere får en knall ettermiddag/kveld!

Dukker det opp noen på sykkeltimen i dag da tror du? :lur:

Skrevet

:strix: Hæppi-Suzy! :strix:

Håper dere får en knall ettermiddag/kveld!

Dukker det opp noen på sykkeltimen i dag da tror du? :lur:

Ja... det kommer i allefall to jeg vet om - men dethadde vært litt stas om det ikke kom fler, må jeg innrømme.... :sjenert:

Skrevet

Så herlig! :strix:

Skrevet

Så herlig! :strix:

Ja.... :rødme:

Skrevet

Hurra for kjærestebesøk :strix:

(Kunne ønske jeg fikk overraskelsesbesøk av Mannen. Men det er 7 timer hver vei, så det er ikke akkurat så sannsynlig :fnise: )

Skrevet

God morgen!

Fin ettermiddag i går? :fnise:

Håper dere koste dere skikkelig!

Jeg lader opp til seminar, med litt sløv morgenstund (les: hjemmekontor :sjenert: ). Deilig!

Skrevet

God morgen :rødme:

Koste oss er vel bare fornavnet... den mannen er den herligste jeg vet om! Av og til slår han til og gjør sånne ting som bare er så sjarmerende og koselig og flott.

Han hadde tenkt på at han strengt tatt ikke hadde noe spesielt å finen på på ettermiddagen, også savnet han meg sånn... :sjenert: Herlig...

Trøtt i dag, for han sto opp halv fem i dag for å rekke på jobbeni sånn passe tid og da var jo jeg våken litt også selvsagt og brukte litt tid på å sovne igjen. Ble sittende og kikke litt på Star Wars også, så klokka ble nesten 23 før vi la oss (øhm.. igjen.... :flau:), så litt trang i trynet i dag, men blid, blid, blid!!!

Selvsagt kom det fem stykker på spinn i går (jadda :roll:) så jeg fikk ikke sneket meg unna der heller. Yoga i kveld og nå håper jeg snart jeg får mens for jeg veier to komma sju tonn ca :forvirret:

Nå skal jeg ha litt koffein :kaffekopp:

Skrevet

Herlig med kjærestebesøk da :hjerte:

Er absolutt lov å være trøtt i trynet når man legger seg flere ganger. :fnise:

Skrevet

Jeg syns da det :fnise:

Skrevet

Jeg lurer veldig på om det er få moderatorer i forumet om dagen - jeg syns det går vinter og vår før det blir respondert på klager og før tråder blir delt/ryddet... Nuvel...

Fremdeles blid, men ikke helt på arbeidsstuken i dag. Sitter her og knoter unna meg litt sånne plankeoppgaver, men jeg føler liksom ikke helt at jeg har ånden over meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...