MarianneE Skrevet 29. april 2010 #3721 Skrevet 29. april 2010 Egenterror var jo GENIALT!!! *adopterer*
Suzy Skrevet 29. april 2010 Forfatter #3722 Skrevet 29. april 2010 God ettermiddag! På plass på jobben til nok en inspirerende kveldsøkt Neida, jeg satser på å være hakket mer arbeidssom enn i går faktisk. Kan jo ikke ha sånne arbeidsdager I dag har det ikke blitt noe yoga nei, men derimot enda mer slossing med hekken. Nå er jeg over halvvegs med den, så jeg begynner å se lyset i den andre enden av tunellen. Det er mye jobb med hekk. Fyttef... Men når jeg har fått klippet den så ser det jammen ganske ryddig og fint ut også. Skal på yoga i morgen formiddag og på søndag faktisk - jeg håper i allefall på det. Det bør gå fint så lenge det ikke er noe som skjer mellom 10 og 12 på søndag formiddag som jeg må ut på - krysser fingrene Lagde meg kjempegod frokost i dag! Må bare dele - pisket fire egg, 200 gram cottage cheese (lot den bare være i korn) og 2 tsk fiberhusk - lot det svelle litt og tømte hele smala i panna på ganske lav varme. Sto i 20 minutter og koste seg med lokk over og ble veldig, veldig godt. Spiste den med en mix av lett vaniljekesam og cottage cheese og Nora bringebærsyleteøy uten sukker. Herrlig!
Store My Skrevet 29. april 2010 #3723 Skrevet 29. april 2010 (endret) Bare fire innlegg igjen, nå.. Endret 29. april 2010 av Store My
Suzy Skrevet 29. april 2010 Forfatter #3724 Skrevet 29. april 2010 Dette er innlegg nummer 25.000 Fy flate så mye tid jeg bruker på KG
Suzy Skrevet 29. april 2010 Forfatter #3725 Skrevet 29. april 2010 Men der var selvangivelsen sendt gitt og i år har jeg faktisk brukt litt tid på å "krangle" også. Jeg har trukket fra gratisavisene mine etter å ha lest dette her (pnkt 3). Jeg har regnet ut ny ligningsverdi av huset mitt (pnkt 4)og jeg har strøket hele gratis mobiltelefonposten på nesten 4000 kr fordi jeg ikke bruker jobbmobilen privat Så nå skal jeg få igjen omtrent 2.500 kroner og ikke 88. OM de godtar det jeg har endret da... Vi får nå se.
Roadrunner Skrevet 29. april 2010 #3726 Skrevet 29. april 2010 Kryser fingrene for at selvangivelsen går gjennom! 25.000 innlegg?? :dåne: Gratulerer!!! Kommer sterkere tilbake, nå venter senga her... Trøtt og sliten!!
Suzy Skrevet 30. april 2010 Forfatter #3727 Skrevet 30. april 2010 God formiddag! Oppe for andre gang i dag. Den første var en smule festlig, i allefall sett i retrospekt... Jeg våknet fra en merkelig drøm klokka seks i dag tidlig og tuslet opp på do, før jeg kollapset i seng igjen og skulle sove videre... så hører jeg lyden av en stor bil som stopper og starter... stopper og starter igjen... og da går det opp for meg at jeg har glemt å bære ut plasten i går. Såh jeg hiver meg opp - kikker ut og ser at bilen er hos naboen, slenger rundt meg morgenkåpa, knytter posen og jogger ut med posen i ene hånda og håret til alle kanter og et godt grep rundt morgenkåpa (som ikke har belte lenger og jeg hadde jo ikkenoe under heller). Rekker akkurat fram til porten idet mann og bil stopper og leverer sekken i hånda på plasthenteren med et litt matt smil - og går rett inn og legger meg igjen Så sov jeg til åtte Nå nyter jeg litt kaffe og skal på yoga klokka 10. Nydelig vær ute, men det skal visst bli regn utpå ettermiddagen. Helt greit for meg egentlig, for det er jo på dagen jeg har fri Pappa kommer en tur i dag og skal hjelpe meg med vegg i kjelleren (til garderoben). Ja, jeg feiga ut på lettveggprosjektet. Får prøve meg på noe senere eventuelt. Når jeg vet at pappa er flink til dette og har tid til å hjelpe... ja da er det lettere å ty til ham gitt. Tror kan begynner på kottet mitt også - om han er inspirert - og det håper jeg jammen. Hadde vært utrolig kult å få det på plass også! Men nå må jeg ha en kopp kaffe til - og deretter yoga!
Pingting Skrevet 30. april 2010 #3728 Skrevet 30. april 2010 Sjarmerende start på morgenen! Grattis med 25.000 innlegg forresten! *imponert*
Roadrunner Skrevet 30. april 2010 #3729 Skrevet 30. april 2010 Høres ut som en knallstart på fredagen! Håper det ble en knallbra yogaøkt, og at fredagen fortsetter i et finfint spor videre
Suzy Skrevet 30. april 2010 Forfatter #3730 Skrevet 30. april 2010 (endret) Direkte deprimerende å gå inn og sette seg på jobb når sola stråler ute og det er knall vårvær - og alle andre har fri fra nå... Nå syntes jeg rett og slett skrekkelig synd på meg selv altså. Pappa har snekret vegg i dag, så nå kan jeg innrede garderobe Jeg har rukket å bake lavkarbobrød OG klippet en meter til med hekk, men nå må jeg nok kjøre vekk søpla i tilhengeren og begynne å laste kvisten oppi og kjøre vekk et lass med det og før jeg kommer noe særlig lenger... Det må bli neste uke. Hm... det er ikke klargjort noen helgeliste med oversikt over hva jeg skal og når jeg skal det og ikke noen mail heller. Litt irritabelt Kjæresten har forresten kjøpt seg convertible i dag Jeg må si jeg falt for argumentet hans... "Når man har fin dame må man ha fin bil vet du!" Sjarmøren... Endret 30. april 2010 av Suzy
Suzy Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #3731 Skrevet 1. mai 2010 Back in business... Da satt man altså her igjen da og skulle være fornuftig, effektiv, dyktig og helst velformulert, vittig og lesbar på en gang... Jarra... Høer på lyden av gata at det har begynt å regne og det betyr antagelig at mopedtreffet jeg skal på klokka 11 er alvorlig redusert. Får nå dra bort og sjekke for sikkerhets skyld og tenker at kanskje det er vel så morsomt å skrive om noen søkkvåte kråker av noen mopeduster enn en glad gjeng i vårsol Ellers intet nytt - har jo bare vært innom heimen og spist litt og sover før jeg var ute på jobben igjen. Tenkte å ta en kombinert lunsj og kvistlakkpause i dag - altså spise og kvistlakke den nye veggen med det samme. Da kan jeg sikkert på malt den når jeg kommer hjem i efta/kveld Liten fins av selvet - kjærsten er hjemme hos seg i helga og skulle til noen venner i går for å ta noen øl. Så snakka vi sammen på dagen og dermed regnet jeg ikek med å høre fra ham på kvelden, så jeg sendte ei nattamelding da jeg la meg og hørte ikke noe tilbake. Ble litt skuffa og tenke at det var litt dårlig å ikke kunne melde natta tilbake i det minste - så opptatt var han vel ikke. Også kommer jeg på jobb (der jobbtelefonen har ligget i natt) også har han ringt den og selvsagt ikke fått tak i meg.. "Hei, jeg prøver å ringe deg men når deg ikke jeg.. Vi får vel snakke si morra da - elsker deg.." med litt molefonken stemme. Jeg skal i allefall ikk være sur for den. Nei du... ut på tur nå.
Roadrunner Skrevet 1. mai 2010 #3732 Skrevet 1. mai 2010 Her er det Og jeg sitter ute og maler. Godt å komme igang! Småkaldt, men det hjelper seg nok når sola nå kommer rundt. Ha en finfin jobbelørdag!
Skravla Skrevet 1. mai 2010 #3733 Skrevet 1. mai 2010 Øs pøs regn...... Jeg sov til klokken var over 10 og har siden bare sløvet med frokost. Dagen i dag skal brukes til å pakke ut etter Københavnturen, vaske litt klær og så på operakino i kveld.
Suzy Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #3734 Skrevet 2. mai 2010 Søndag. Vært på jobb en stund alt og nå skla jeg ta meg en lengre yogapause. Akkurat i dag er deg to timers søndagsyoga og det passer fint når jeg er her og ikke har noen kjæreste å kose meg heller Ble en veldig sløv kveld i går. Vurderte å leie meg film, men gad ikke. Malte den nyoppsatte veggen i kjelleren og fikk vasket tre maskiner med klær (endelig ajour med vask ) og begynte å se på en film, men sluttet halvvegs, da jeg oppdaget at den kom til å vare til nesten ett. Jeg skulle jo opp igjen i dag, tross alt Kjenner jeg begynner å lengte etter en fridag alt... Litt tidlig ettersom det ikke er fri før på fredag. Kjæresten lurte på om jeg ville komme inn på torsdag også kunne vi dra opp igjen hit på fredag, sammen. Fristende med en ekstra dag ja - men litt slitsomt også. Vi får se... Får kjenne på formen, rett og slett.
Roadrunner Skrevet 2. mai 2010 #3735 Skrevet 2. mai 2010 Skjønner godt du savner en fridag nå ja... Er tungt med så mange arbeidsdager etter hverandre! Her er det på'n igjen med malinga i dag. Knallvær, så litt kjipt å "jobbe", men det må jo gjøres! Håper søndagen blir bra, og at du får en knallbra yoga-økt!!
Suzy Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #3736 Skrevet 2. mai 2010 En liten kunstpause nå mens jeg samler meg for å bli ferdig for dagen. Yogaen var super i dag - og to timer går uhorvelig fort altså. Jeg tror det er mulig å drive på en helt dag og knapt vite at tiden går. jeg blir like forbløffet hver gang han sier "savasana" :klø: Jøss, er vi ferdige alt?! Det var i allefall fire uyogaganger denne uka og deilig er det. Syns kanskje ikke jeg fikk den samme flyten som forrige gang jeg fikk gått tre ganger på ei uke, men det varierer sikekrt like mye som annen treningsform. Så ble det litt nedtur... Hadde bestilt tre dager på hotell i Gøtebort helga før 17. mai med kjæresten og har virkelig gledet meg, også viser det seg at han ikke har fulgt skikkelig med på hvilken helg det er og at han har datteren sin den helga - så da var det bare å avlyse da... Det er jo akkurat den helga jeg har langfri også, så jeg vet ikke om det er gjennomførbart å få reist noen annen helg. Jeg ble skrekkelig skuffa, må jeg innrømme og måtte kjempe litt med tårene her. Jeg hadde virkelig sett frem til dette. Vel, det er ikke noe jeg kan få gjort med det Nå får jeg ta meg sammen og oppsummere her. Sliten i hodet og lengter etter en varm dusj.
Suzy Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #3738 Skrevet 2. mai 2010 Kjipt med avlyst tur da. Superkjipt. Også prøver jeg å ikke te meg som en unge over det, selv om jeg har lyst.
Roadrunner Skrevet 2. mai 2010 #3739 Skrevet 2. mai 2010 Skjønner godt du er skuffa jeg. Det er lov... Håper du får en fin ettermiddag i dag, og at du får slappet av litt før ny uke tar til. Jeg har malt meg ferdig for dagen (og konstatert at jeg ikke er noen stor takmaler...), og satser på å få tatt et nytt strøk i morra. Begynner virkelig å ligne noe her nå altså! Blir en liten tur ut og spise med ei venninne nå, blir koselig. Lufte vettet litt
Suzy Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #3740 Skrevet 2. mai 2010 Ja, jeg er virkelig skuffa - skal ha tatt meg sammen innen kvelden kommer - men det er noe med at vi aldri får reist vekk og opplevd noe sammen, syns jeg. Nå var det endelig spikra også går det i vasken. Dritt... Nå er jeg ferdig for dagen - det som skal finpusses nå kan jeg ta i morra. Sliten i hodet og sulten. Ha en fin kveld!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå