Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snart ferdig for dagen og har planer om å se på Lydverket i kveld om Suzanne Vega sin hit Tom's Diner. Liker den sangen så godt og gleder meg til å se forhistorien :)

Har hentet inn masse stoff i dag og begynt å skrible, men er ikke ferdig. Mye å sortere og systematisere gitt...

Men det skal bli bra dette altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen!

Synes du kommer litt ut av KG-rytmen med denne kveldsjobbingen din altså... :ler: Men håper du hadde en fin jobbekveld i går, og at kollegaene satte pris på vaflene!

Krysser fingrene for en tirsdag med finvær og yoga i de indre strøk! :fnise:

:kaffekopp:

Skrevet

Ja du har så rett - hele dagen blir jo helt opp ned når det er kveldsjobbing altså :vetikke:

Men nå har jeg da fått i meg frokost og sitter med kaffe som jeg håper skal ta knekken på hodepinen jeg våknet med i dag... :forvirret:

Skal ut og rake og pynte litt rundt huset i dag har jeg tenkt. Hekken trenger klipp også, men det er grualt kjedelig altså.... Får se hvor langt jeg kommer. Det ser i allefall ut til å være nydelig vær.

Og vaflene falt i smak - satte igjen resten i kjøleskapet på jobb så jeg håper de har fått bein å gå på i dag :)

Og ikke noe yoga i dalstroka innafor i dag altså. Men i morgen er det på'n igjen :ler:

Skrevet

Håper du er kvitt hodepinen, og at du er godt igang med hagearbeidet. I går oppdaget jeg at de første krokusene blomstrer i bedene hos oss, og det er sånt jeg blir i godt humør av. :jepp:

Skrevet

Håper også at hodepinen din har fløyet bort og at du har en fin dag ute!

Skrevet

Fikk da noen timer ute før det begynte å skye til og bli surt - nå ser det ut til å komme regn når som helst, faktisk.

Har spadd tilbake grusen til gårdsplassen som snømåkeren dro ut av den og til grøft og plen i vinter :roll: og rakt litt av plenen, hatt pappa innom på skravlings og inspeksjon.

Har klippet ca tre meter hekk (og har omtrent dobbelt så mye igjen) og nesten stukket ut øynene mine gitt... :sjenert: Det var faktisk jævlig vondt! Øynene rant og jeg hadde alt fått et rapp eller to i fjeset av kvister som smatt frem også bøyde jeg meg frem for å klippe nede ved bakken og dermed stakk det en kvist rett inn i øyet. Aj, aj... Vondt, vondt, vondt og ødelagt kontaktlinse som måtte graves frem fra under øvre øyelokk osv osv.. Øff.. Da ga jeg meg for i dag gitt.

Har fortsatt jævlig vondt i hodet :tristbla: . Skjønner ikke hva det er for noe. Det verker fryktelig og jeg kjenner på den at det er typen vondt som ikke kommer til å forsvinne før etter en natts søvn, så da får jeg bare holde ut så godt jeg kan altså.

Jobb om en halvtime. Får vel ta på meg litt sminke kanskje?

Skrevet

Snart ferdig for dagen og har planer om å se på Lydverket i kveld om Suzanne Vega sin hit Tom's Diner. Liker den sangen så godt og gleder meg til å se forhistorien :)

Isj, det glemte jeg. Går det i reprise?

Skrevet

:troest:

Hodepinen høres ikke særlig tess ut! :klem:

Håper arbeidskvelden går greit, og at du får en goooood natts søvn etterpå

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

:troest:

hodepine er ikke gøy :dry: også pinne i øye a :sjokkert: godt du hadde linser på da, så det ikke gikk rett på øye :rolleyes:

Skrevet

Hodepine er noe herk.

Merker det er tungt å konsentrere seg og å fokusere, men nå drikker jeg vann av alle krefter og satser på at det hjelper litt.

Og pinne i øyet faktisk :roll: At det går an!

Nå har jeg fått meg selskap til hagearbeidet på torsdag. Venninna mi kommer innom for å holde meg med selskap mens jeg klatrer i hekken og banner :ler: (evt får det andre øyet stukket ut).

Jeg syns det er kos å jobbe, men kjedelig å drive alene.

Skrive mer nå.

Skrevet

Isj, det glemte jeg. Går det i reprise?

Nett-TV

Skrevet

God formiddag.

Sov lengst mulig i dag så jeg rakk rett og slett ikke å skrive noe før jeg dro på yoga.

Og her kommer nok en lovprising av yoga altså. Våknet i tidlig dag med samme hodepinene som jeg la meg med i går - puttet inn en ibux og la meg igjen. Litt lettere da jeg sto opp, men likevel en murring og en ubehagelig følelse - og nå etter en og en halv times yoga er det helt vekk. Vips. Rett og slett. Herlige yoga :hjerte:

Nå har jeg tenkt å lage meg mandelpannekaker (fra LCHF-bloggen - for en flott inspirator altså!) til lunsj, se over selvangivelsen og kanskje støve over huset litt. Ute regner det, så det blir i allefall ikke noen hekketrimming i dag.

Åh så glad og lett i kroppen etter at hodepinen forsvant :nigo:

Skrevet

Så godt at du er kvitt hodepinen! :duskedame:

Håper du får kosa deg litt inne i formiddag :) Regnvær her også, og klokka går usigelig sent... Men men, klager ikke så veldig!

Blir spennende å høre resultatet av mandelpannekakene! (tror jeg skal styre unna, for meg er pannekaker synonymt med sukker på og et glass melk til... :sjenert: ).

Skrevet

Mandelpannekakene ble gode, men ikke så gode at jeg tror jeg gidder lage dem en gang til - de ble liksom litt for tørre for min smak... Spiste dem med kesam og bringebærsyltetøy og det var storvegs godt altså.

Nora har et bringebærsyltetøy som har bare 16 karber nå :tommelopp:

Fikk kikket så smått på selvangivelsen, men har glemt å skrive ut bankutskrifter, så jeg må ta med meg det fra jobb i dag for å sjekke at alt stemmer. Så langt gjør det ikek det, men det er abre småtterier som mangler, så vi får se...

I dag fløy forresten tiden veldig fort. Skulle egentlig komme på jobben tidlig hadde jeg tenkt, for jeg har igrunnen tenkt å komme meg hjem til LOST i dag (enkelte ting er viktigere enn andre lissom... :sjenert: ) - men jeg var ikke på plass så mye før egentlig. Sløvt.. :roll:

Jobbe litt nå kanskje?

Skrevet

Noras syltetøy uten tilsatt sukker har bare 5 karbo pr 100gram.

Skrevet

Noras syltetøy uten tilsatt sukker har bare 5 karbo pr 100gram.

Det står da vitterligen 16 på glasset :klø: Jeg sto og leste på alle glassene i butikken i dag...

Skrevet

Hmm.. jeg må ha drømt. :klø:

Skrevet

Hmm.. jeg må ha drømt. :klø:

He, he! Da har man gått for lenge på lavkarbo når man drømmer om lave karb-tall i syltetøyet :hoho:

Skrevet (endret)

Skjønner ikke hvor jeg har fått det fra. Jeg har i alle fall fått for meg at noras syltetøy bare inneholdt 0,5 karbo mer enn heistad sitt syltetøy. Men det var jo bare tull og tøys.

Endret av Store My

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...