Roadrunner Skrevet 22. april 2010 #3641 Skrevet 22. april 2010 Kveldsvakt - ikke akkurat noe interresant nei Usj! Jaja, det må gjøres det også...
Suzy Skrevet 22. april 2010 Forfatter #3642 Skrevet 22. april 2010 Hm nå har jeg snoket i dagboka til Store My - disse browniesene så knallgode ut - skal prøves
Roadrunner Skrevet 23. april 2010 #3643 Skrevet 23. april 2010 Hm nå har jeg snoket i dagboka til Store My - disse browniesene så knallgode ut - skal prøves *vil ikke se, vil ikke se* God morgen, Suzy! En solid fredags- er på vei! Fuggel'n er vrak i dag, ellers fredagsklar.
Suzy Skrevet 23. april 2010 Forfatter #3644 Skrevet 23. april 2010 *vil ikke se, vil ikke se* De er jo lavkarbo jo! Tullehøne Fredag ja... Littebitt vrakaktig sjøl. Har hatt ei sånn "drømmer at jeg må stå opp også er det ikke morran likevel"-natt igjen. Hater det! Jeg vet ikke helt hvordan det foregår, men jeg drømemr (antagelig) at jeg må stå opp også forsøker jeg å vekke meg sjøl og komme meg opp, men jeg er jo så trøtt og tung i hodet. Også viser det seg at klokka er to eller fire eller noe slikt når jeg endelig kommer på å se på den. Stønn... Men jeg er da her og det en halvtime tidligere enn vanlig, så jeg kan gå med god samvittighet klokka 14 - faktisk før, for jeg har litt tid til gode. Så da så Må kjøre mamma til legen igjen i dag, og levere spinningtime til vikaren min - jeg fikk kopiert cd'n og har skrevet ut arket med planen for timen, så får vi tro det går bra. Skal stikke innom ham senere og levere og forklare. Kveldsjobb og helgejobb til uka. Gleder meg ikke akkurat, men trøster meg med at jeg da bør rekke å gjøre noe ute i hagen hjemme. Bør klippe den ene hekken og må helt klart rake, og det er det jo hyggelig å drive med på dagtid. Dessuten får jeg med meg tre yogatimer på den måten Digg! Nå bør den være klar altså *desperat*
Roadrunner Skrevet 23. april 2010 #3645 Skrevet 23. april 2010 Sånne netter er helt forferdelige! Pleier også å ha det sånn innimellom, og blir bare totalt vrak etterpå. Får håpe du får en fin fredag allikevel! Lavkarbo eller ikke, tror jeg bare må prøve å holde meg unna sånn som smaker sjokolade... Det er altfor mange fristelser! *har fått flis i fingeren, må forske litt...*
Suzy Skrevet 23. april 2010 Forfatter #3646 Skrevet 23. april 2010 Da var mammaen kjørt frem og tilbake til legen og jeg har fått handlelapp fra henne som skal gjøre om tl matvarer inne dagen er over Har forresten baksetet fullt av aviser, for jeg har altfor mye papir til papirbeholderen min og nå fløt det hjemme. Blir deilig å kaste det på en miljøstasjon, men det er litt irriterende at jeg alltid har mer enn jeg ahr plass til i dunken hjemme. Og snart kommer kjæresten min
Suzy Skrevet 23. april 2010 Forfatter #3648 Skrevet 23. april 2010 Kjærestebesøk! Gleeder meg Og i kveld skal vi på middag til et vennepar et stykke unna - gleder meg til det og, for de er så koselige og det er lenge siden sist vi så dem.
Sauen Shaun Skrevet 23. april 2010 #3649 Skrevet 23. april 2010 Jeg bare erter deg Shaun - men jeg er seriøs når jeg sier du bør komme deg ut og begynne å gå litt Jeg skjønner det. Og jeg er seriøst flink til å gå tur til vanlig. Men denne vinteren har vært tøff. Det var jo flere uker hvor sprengkulda hindret meg i å bevege meg utenfor døra. Det er ikke alltid like lett når helsa svikter. Og når den slapp taket kom det mengder med snø. Men det går heldigvis bedre nå. Så jeg er optimist i forhold til Jentebølgen. Jeg regner med at det kommer til å gå bra. Men det er snakk om å legge ambisjonene i forhold til det som er realistisk å oppnå. Og i dag er det helt nydelig her. Så det står tur på programmet i dag. Men først skal jeg kose meg litt her på biblioteket, handle mat og medisiner. Også blir det rusletur utpå ettermiddagen. Ellers vil jeg ønske deg en riktig god helg. Kos deg sammen med kjæresten.
Suzy Skrevet 23. april 2010 Forfatter #3650 Skrevet 23. april 2010 Takk Shaun! Nå er jeg snart på vei herifra altså - deilig. Melk og ost til mamma og rett hjem til kjæresten, tenker jeg Kjenner jeg ham rett så ligger han og sover på sofaen når jeg kommer hjem - han pleier å starte i sittende og skli ned og sove innen jeg har entret huset. Veldig koselig å vekke ham da
Store My Skrevet 23. april 2010 #3651 Skrevet 23. april 2010 Ja, de browniesene ble skikkelig gode når de fikk stått en stund. Jeg spiste brownies til frokost i dag. Da føltes det ikke så fælt å være på diett (men jeg ble fort sulten igjen, da..)
Suzy Skrevet 25. april 2010 Forfatter #3654 Skrevet 25. april 2010 Søndagskvelden igjen da... Sendt hjem kjæresten etter mye hygge og kos. Vi har nytt sola, grillet og vært på kaffebesøk - handlet til mamma og enda fått gjort bittelitt her hjemme også. Veldig fint. Så nå er det bare å belage seg på to uker alene igjen Ja, ja - forsøker å tenke postivt. Vi har bestilt en tredagers hotelltur for oss selv til Göteborg (jeg gleder meg veldig!) og han tar kanskje fredagen fri om to uker slik at vi får en litt lengre helg sammen da og. Dessuten får jeg fire yogadager til uka og det er jo helt fantastisk og vil helt klart holde meg glad Hele nabolaget jobber i hagen i dag unntatt meg - jeg har tenkt å vente til ukedagene. Har kveldsjobb hele uka og god tid til slik. Mmm.. spiser ostekake og skjemmer meg bort
Roadrunner Skrevet 26. april 2010 #3655 Skrevet 26. april 2010 God morgen! Håper det er fint vær hos dere, og at du får kosa deg ute i formiddag!
Suzy Skrevet 26. april 2010 Forfatter #3656 Skrevet 26. april 2010 God morgen! Her er det nydelig solskinn og ganske herlig å ikke skulle på jobb før klokka tre faktisk. Utrolig... Har sovet til halv åtte og er uthvilt, blid og full av overskudd Har spist langsom frokost og nyter kaffen i påvente av yogatime klokka 10. Blir nok ikke lange økta ute i dag, om det i det hele tatt blir, selv om været er fint. Er ikke hjemme fra yoga før halv tolv, må rekke lunsj og lage meg noe middag å ta med på jobb, så da er fort klokka tre altså. Jeg må vaske litt klær og rydde litt - og bake mer brød - uansett, så da prioriterer jeg det i dag og satser på å komme meg ut fra morgenen i morra Har hatt ei utrolig god helg - igjen. Lurer av og til på om vi hadde hatt det like bra om vi var sammen hele tiden. Ikke at jeg er noen annen sammen med ham enn jeg er ellers, men vi savner jo begge hverandre og prioriterer hverandre når vi først har noe tid sammen. Nåja, det er igrunnen ikke noe grunnlag for bekymring, for at det er bra er jo bra - og blir det noe annet så får en jo ta det den dagen det er aktuelt Av og til tenker jeg som ei kjerring... Litt mer surf nå før jeg finner klesvasken...
Roadrunner Skrevet 26. april 2010 #3657 Skrevet 26. april 2010 Av og til tenker jeg som ei kjerring... Som om jeg skulle sagt det selv... Nyt dagen, og kos deg på yoga!!
Suzy Skrevet 26. april 2010 Forfatter #3658 Skrevet 26. april 2010 Har jeg ikke så mye annet så har jeg i allefall selvinnsikt
vidvandre Skrevet 26. april 2010 #3659 Skrevet 26. april 2010 Selvinnsikt er bra! Håper du får ei bra uke, Suzy (og alle dagbokleserne)
Suzy Skrevet 26. april 2010 Forfatter #3660 Skrevet 26. april 2010 Takk vidvandre! Nå har jeg vært veldig snill (syns jeg selv) og har stekt opp en kjempeporsjon med vafler som jeg skal ta med på jobben til glede for kollegaene mine som har sittet der hele dagen og stresset - klarte selvsagt ikke å la være å spise noen selv heller og de er gode altså. Jeg lager skummelt gode vafler (og er ekstremt beskjeden)... Deilig å starte uka med yoga. Svingte en tur innom butikken for å tanke opp med egg (det går litt av dem kan du si...) og dro hjem for å bake og styre. Har flyttet fire cd-hyller og alle cd'ene (nødvendigvis) vasket trekkene på sofaene, vasket sengetøy, ryddet og bakt lavkarbobrød (og stekt vafler). Nå er jeg veldig fornøyd og ganske klar for kveldsjobb og sitter her med en kopp kaffe før jeg skal ordne meg og dra. Puh.. gruer litt for 11 arbeidsdager på rad nå, men det er jo verdt det. Får to langfrihelger på rad nemlig. Åh faen - jeg må se gjennom selvangivelsen i morra også - eller onsdag kanskje... Kjeeedelig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå