Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Innom og rapper en :kaffekopp: hos deg jeg. Treningsiver er det dårlig med for min del for tiden. Og for hver dag jeg ikke får trent er jeg en dag nærmere årets store mål. Det kommer til å gå strålende ser det ut til... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er målet Shaun?

Skrevet (endret)

Da var man benket foran Luksusfellen igjen da.. Litt teit å sitte sånn og kikke på andres ulykke, men det er nå en grei påminnelse om hvordan det kan gå også...

Har hatt tebesøk i dag og enda har jeg fått møblert ferdig gjesterommet, hangt opp litt bilder - plukket ned utklipp og småtteri og båret ned ting til kjelleren. Har fått kjøpt kappelaken til rammemadrassen til datteren også - har vasket og strøket det og det henger nå til tørk. Regner med det er tørt etterpå og at jeg kan legge det på i dag :)

Mangler bare å kjøpe ei slik hylle fra IKEA, så det er et stede å putte bøker (og å sette tv'n på når hun evt får seg det) og å få tak i en bred kommode til oppbevaring, så har vi det vi trenger.

Nå får jeg vel gå ned og sjekke om klesvasken er ren... Også er det snart Lost :nigo:

Tv-slave jeg?

Endret av Suzy
Skrevet

:vinke:

Æsj, nå minnet du meg på at jeg gikk glipp av Luksusfellen :snurt::fnise:

De Expedit-hyllene er fine altså, har en stor sånn en! Det rommet ser ut til å bli så fint! :jepp:

Skrevet

:goodbye:

Kappelakenet passet perfekt :nigo:

Og ja - det blir knallbra det rommet, men nå er det Lost :hoppe:

Skrevet

Hva er målet Shaun?

Målet er å klare å traske gjennom Jentebølgen uten å dø. :sjenert:

Skrevet

Takk for linken til hylla.

Der sparte du oss for leiting etter Den Perfekte Hylla til barnerommet!

:kose:

Skrevet

God morgen!

Det nærmer seg helga og jeg blir trøttere og trøttere pr morgen :Gjesp: Vurderer å satse på veldig tidlig legging i dag, så kanskje jeg klarer å holde øye oppe helt til kvelds på fredag :fnise:

Målet er å klare å traske gjennom Jentebølgen uten å dø. :sjenert:

Det greier du!

Jøsses ja - det er ikke så mange gangene du skal jogge før du merker at du holder lenger. Et par økter i uka fremover nå, så løper du fort hele veien ;)

Værsgo *kry*

Det kjekke med den hylla der er at det er mulig å kjøpe løse skuffe og skapinnsatser, så man kan kombinere som man vil - om man vil. Jeg :hjerte: IKEA!

Ja, ja... torsdag - endelig yogadag igjen. Nok en ting jeg :hjerte: 'r :sjenert:

Har ingen planer utover det. Skal innom mamma etter jobben med et blad og må skifte på senga, støvsuge litt og vaske litt over badet (vi skal være hos meg i helga nemlig) men det er det hele også. Blir deilig med en kveld i full ro for en gangs skyld! Kanskje jeg til og med kommer meg i køya tidlig?

Men nå gjelder det å riste den av seg - derfor :kaffekopp:

Skrevet

Det greier du!

Jøsses ja - det er ikke så mange gangene du skal jogge før du merker at du holder lenger. Et par økter i uka fremover nå, så løper du fort hele veien ;)

Jogge? Løpe? :dåne: Jeg snakker om å GÅ!!! Jeg klarte å gå runden i fjor, og har planer om å klare en reprise i år. Men da må jeg se til å få trent litt framover. :sjenert:

Skrevet

Selvfølgelig klarer du det, Shaun!

:duskedame:

Hylla var kjempestilig, Suzy! *noterer seg bak øret* Hadde den egnet seg som verandagulv, så hadde jeg vært på vei til Ikea nå :fnise: Men hit kommer jo Ikea til høsten! :danse: Hvilket liv det blir! *setter hengelås på lommeboka, og knebler bankkortet*

Håper litt mer :kaffekopp: kan hjelpe på en torsdagstrøtt tigerpus!

Høres fornuftig ut med en supertidlig kveld i kveld :jepp: Da er pusen våken og klar til kjærestebesøk i morra! :kline:

:briller:

Skrevet

Jogge? Løpe? :dåne: Jeg snakker om å GÅ!!! Jeg klarte å gå runden i fjor, og har planer om å klare en reprise i år. Men da må jeg se til å få trent litt framover. :sjenert:

:ler:

Gå fort og løpe litt da vel? *erter* Kom deg ut og gå nå, så skal du se selvtilliten på området øker fort-fort. Dette går fint!

Hylla var kjempestilig, Suzy! *noterer seg bak øret* Hadde den egnet seg som verandagulv, så hadde jeg vært på vei til Ikea nå :fnise: Men hit kommer jo Ikea til høsten! :danse: Hvilket liv det blir! *setter hengelås på lommeboka, og knebler bankkortet*

Håper litt mer :kaffekopp: kan hjelpe på en torsdagstrøtt tigerpus!

Høres fornuftig ut med en supertidlig kveld i kveld :jepp: Da er pusen våken og klar til kjærestebesøk i morra! :kline:

:briller:

Verandagulv :hoho:

Du er en skrue altså!!

Ja, jeg tror det må bli supertidlig. Vi skal på middag til noen venner på fredagskvelden og det er så uhøflig å gjespe seg gjennom maten, tross alt - og selvsagt så må jeg jo være opplagt så jeg kan kaste meg over kjæresten så fort jeg ser ham :kline:

Skrevet

:ler:

Gå fort og løpe litt da vel? *erter* Kom deg ut og gå nå, så skal du se selvtilliten på området øker fort-fort. Dette går fint!

Tviler sterkt på at det blir løpt så mye som en meter. Det tåler nok ikke de skrøpelige leddene mine. Med den helsa jeg har, så var det en mega-seier da jeg klarte å gå gjennom løypa i fjor. Og klarer jeg det to år på rad, så er jeg kjempestolt. :jepp:

Skrevet

Jeg bare erter deg Shaun - men jeg er seriøs når jeg sier du bør komme deg ut og begynne å gå litt ;)

:klemmer:

Skrevet

Syns forresten dette her var utrolig leit :tristbla:

Veldig trist. Har mange fine Juba Juba - minner!

Men: "Dager finns i alle farger, også grå.."

Skrevet

Værsgo *kry*

Det kjekke med den hylla der er at det er mulig å kjøpe løse skuffe og skapinnsatser, så man kan kombinere som man vil - om man vil. Jeg :hjerte: IKEA!

:dåne:

Enda bedre!

Tror forresten alle sørger over Ludviksen idag.

Skrevet

Ja jeg tror alle sørger over Ludvigsen i dag. Trist og rart lissom.... :tristbla:

Hm... jeg er så sulten om dagen. Merkelig hvordan sånt går veldig opp og ned altså? :klø:

Noen uker kan jeg spise nesten døgnet rundt og andre ganger er jeg skikkelig matlei. Sprøtt.

Nå skal jeg forsøke å brenne cd til vikaren min for mandagens sykkeltime :nigo:

Skrevet

Ingen sykkeltime på deg til mandag? Noen interessante planer kanskje? :lur::sengekos:

Skrevet

Ingen sykkeltime på deg til mandag? Noen interessante planer kanskje? :lur::sengekos:

:sukk: Kveldsvakt - ikke akkurat noe interresant nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...