Suzy Skrevet 18. april 2010 Forfatter #3602 Skrevet 18. april 2010 Ja da var jeg her igjen da... I sofakroken med maskina og tv'n. Har slengt på ei vaskemaskin, båret ned litt ting fra jenterom til jenterom - skrudd på igjen håndtak på kommoden jeg malte og hengt opp noen bilder... Var innom IKEA på lørdag og kjøpte ei diiger bilderamme til en plakat og ei knaggrekke til å henge over døra og har snakket litt med ei venninne som var på en litt spennende date i helga Nå skal jeg få vasken opp til tørk og forhåpentligvis komme meg i seng på et vettugt tidspunkt. Det tegner til å bli ei travel uke neste uke også - som vanlig, hadde jeg nær sagt... I morgen har jeg sykkel, men med det oppmøtet som har vært i det siste er jeg jammen usikker på om det kommer nok folk til å ha timen. I så fall gøy jeg på yoga istedet. Tirsdag frykter jeg dobbeltbooking, for det er styremøte i fotoklubben og sykkelmaraton omtrent samtidig. Jeg har sagt at jeg kan være med å instruere på maraton, men jeg er litt irritert for jeg har nemlig ikke fått beskjed om når jeg skal delta og med hva.. Det begynner å bli sent å få forbredt seg, kan du si... Jeg blir fryktelig irritabel av manglende planlegging. Nok om det. Høres ut som vasken er klar. Ha en fin kveld
Suzy Skrevet 19. april 2010 Forfatter #3604 Skrevet 19. april 2010 (endret) God morgen! Verdens mest morgenfriske Suzy er på plass. I dag våknet jeg 20 minutter før klokka av meg selv. Da er man vel uthvilt? Har vært ute på oppdrag allerede i dag og er i full gang. Veldig godt humør og gleder meg til ei spennende treningsuke. Fikk endelig kontakt og beskjed om hva jeg skal levere til sykkelmaraton i morra og nå gleder jeg meg. Blir gøy Regner med å møte opp og bli med fra klokka 17 og sykle til jeg er ferdig med min del kvart på sju ca. Da skulle jeg rekke å spurte hjem, dusje og møte på styremøte klokka halv åtte - ca. Puh... I dag har jeg fingrene krysset for at det ikke kommer fler enn to på timen min... Da blir den nemlig avlyst (eventuelt kjører jeg en kortere versjon) også rekker jeg yoga klokka 19... Håpe, håpe, håpe... Jah, ellers da..? Rekker antagelig ikke så mye i dag, men kanskje jeg får reist bort og handlet en korktavle eller to til jenterommet. Har tenkt å kjøpe et par og male dem hvite (som veggen) og henge alle utklipp og saker og ting hun har tapet på veggene på det andre rommet på dem, slik at vi slipper å ødelegge veggene med en gang i allefall... Og gratulerer til Englefjes som har fått ei utrolig søt lita snuppe i natt! Endret 19. april 2010 av Suzy
Sauen Shaun Skrevet 19. april 2010 #3605 Skrevet 19. april 2010 Blir jo rent glad av å lese her. Den sprudlinga di er smittsom. Fikk nesten lyst til å trene jeg også. Men bare nesten... Jeg har lyst til å gå tur. Men tror det blir nok rusling i forbindelse med det besøket jeg skal på i kveld. Må være forsiktig med ømme ledd nå når vinteren har tatt en liten tur hit igjen.
Suzy Skrevet 19. april 2010 Forfatter #3606 Skrevet 19. april 2010 Også har ei god venninne bursdag i dag - så jeg tror det blir en liten kake og kaffe tur dit etter trimmen i dag
Roadrunner Skrevet 19. april 2010 #3607 Skrevet 19. april 2010 Herlig sprudling en mandag morgen! Og som vanlig et skikkelig treningskjør på gang på jenta. Imponert fremdeles jeg altså! Kanskje ekstra imponert siden det går litt i bølger her NYT godfølelsen!!!
Suzy Skrevet 19. april 2010 Forfatter #3608 Skrevet 19. april 2010 Da sitter jeg og utsetter å hente frem treningstøyet mens jeg søkker maten Hadde med meg for mye mat på jobben i dag, så jeg var ikke skikkelig sulten da jeg kom hjem og orket ikke spise med en gang - dermed blir det litt for nært treninga og jeg kommer sikkert til å hikke koteletter hele veien Ja, ja... Fikk kjøpt korktavler i dag og har sveipet på dem litt hvitt, så får vi se hvordan de ser ut når de har tørket. Kanskje jeg rekker å henge dem opp i morgen? Håh... får vel begynne å virke kanskje?
Skravla Skrevet 19. april 2010 #3609 Skrevet 19. april 2010 Har du tatt for mye Møllers tran? Jeg kollapset i sofaen etter en spasertur... og her ble jeg gitt.....
Suzy Skrevet 19. april 2010 Forfatter #3610 Skrevet 19. april 2010 Hakke tatt for mye - akkurat passe omtrent Snart kvelden nå og fortsatt veldig full av energi. Hva kommer det av, lurer jeg på... Men hvem bryr seg. Håper bare det varer
Roadrunner Skrevet 20. april 2010 #3611 Skrevet 20. april 2010 God morgen! Håper du er like morgenfrisk og energisk i dag, tigern! Og at det blir en knall maratonøkt i ettermiddag! Skulle SÅ gjerne vært der! Skal snart være maratonøkt her også, men selvfølgelig en dag det ikke passer for meg (bortreist). Frustrerende altså! Men men, får finne på noe annet i stedet etterhvert tenker jeg. til tørste Suzy
Suzy Skrevet 20. april 2010 Forfatter #3612 Skrevet 20. april 2010 God morgen biip-bipp'en Gleder meg til maratonsykling i dag gitt. Det blir gøy! Selvsagt krasjer opplegget mitt, men det må vel gå likevel... jeg skal nemlig instruere fra 18.30 til 18.45 og takket blidt ja til det for jeg skulle på styremøte i fotoklubb klokka 19.30, så dette kom til å gå akkurat - NOT. For jeg hadde blingset og klubbmøtet begynner kl 19 Altså må jeg enten komme for sent og nydusjet - eller tidsnok og svett. Blæh... Jeg tror det blir det siste - kan jo like gjerne det. Bare ta med tørre klær og pakke meg inn så jeg ikke sjenerer omgivelsene altfor mye og pese på for at møtet fort blir over Selvsagt kom det akkurat tre stykker på time i går, så da ble det ikke noe yoga, men det var gøy å tråkke også - så nevermind. Dro opp til venninna med bursdagen etterpå og fikk kaffe og kake - trivelig altså. Har malt ferdig korktavlene og satser på å henge dem opp etter jobben i dag, så kan jeg begynne å plukke ned utklipp, klistremerker og styr fra veggene på jenterommet (det blir sikkert gøy ) og flytte dem ned i kjelleren. Det blir tøft altså - og veldig skånsomt for veggene - ikke minst! Dessuten kan det alltids kjøpes fler etterhvert så hun kan få dekorert mer om det trengs. Nå må jeg vel jobbe litt... lurer på om det kommer noen flere her i dag jeg. Veldig stille foreløpig gitt.
Supramundane Skrevet 20. april 2010 #3613 Skrevet 20. april 2010 Du er jammen litt av en virvelvind for tiden! :gjeiper:
Suzy Skrevet 20. april 2010 Forfatter #3614 Skrevet 20. april 2010 Det går litt unna ja... I dag blir det rett og slett travelt. Nå sitter jeg og spiser innbakte pølser (nei ikke akkurat lavkarbo) for å rekke å bli mett og søkke maten litt før jeg drar. Håper det styremøtet ikke drar ut så sabla lenge.
Suzy Skrevet 20. april 2010 Forfatter #3615 Skrevet 20. april 2010 Maraton var virkelig gøy! Wow! Jeg fikk ikke vært med lenger enn to timer, men det var veldig artig - gøy å være mange instruktører og gøy å se hvor forskjellig vi gjør ting og hvor ulik musikk vi bruker. Virkelig nyttig jeg rakk styremøtet med et nødskrik og var hjemme derfra litt over ni, så nå er jeg nydusjet og spiser ostekjeks med god apetitt. Har slurvet voldsomt med maten så langt denne uka, men skitt au. Begynner å lure på om jeg bare må belage meg på å bli her jeg er nå vektsmessig. Jeg går rett og slett ikke ned noe mer. Her er det bom stopp :klø: Ja, ja.. klesvask og litt pusling nå så er det kvelden.
Skravla Skrevet 20. april 2010 #3616 Skrevet 20. april 2010 Kan du ikke overføre litt energi på oss andre også...... jeg har vasket klær og (eller det var alt)
Suzy Skrevet 20. april 2010 Forfatter #3617 Skrevet 20. april 2010 Kan du ikke overføre litt energi på oss andre også...... jeg har vasket klær og (eller det var alt) Jeg skal se om jeg klarer å få litt inn i ei tube
Skravla Skrevet 20. april 2010 #3618 Skrevet 20. april 2010 Jeg skal se om jeg klarer å få litt inn i ei tube Flaske, kartong, koffert - du trenger ikke slite for å få det i en tube skjønner du.
Roadrunner Skrevet 21. april 2010 #3619 Skrevet 21. april 2010 Tar gjerne i mot litt energi her også! Moro å høre at maraton'en var så bra i går! Håper onsdagen også blir en bra dag! er servert!
Suzy Skrevet 21. april 2010 Forfatter #3620 Skrevet 21. april 2010 Ahhh... onsdag. Midt på uka og Lost på tv og strengt tatt planlagt treningsfri 8selv om jeg vurderer sterkt intervallspinn klokka 16...) MEN hva våknet jeg til i dag tidlig? Jo SNØ! :snø: Det ligger snø! *grøss* Ja, ja.. utover det er virkelig ikke dagen så ille, når man tenker på at så fort jeg er ferdig med arbeidsdagen i dag så er det jo snart helg Vurderer som sagt intervallspinn idag klokka 16, men er litt usikker på om jeg gidder å sykle en dag til denne uka. Hadde det vært yoga i dag hadde jeg vært der på et blunk, men har liksom syklet endel nå syns jeg. Og jeg kan godt tenke meg en ettermiddag helt fri slik at jeg får gjort noe hjemme. Har egentlig planlagt å brette opp ermene så fort jeg kommer hjem og plukke ned ting fra veggene på jenterommet og få dem ned i kjelleren. Hang opp korktavlene i går, så nå skal alle utklipp få komme til heder og verdighet (og jeg kan få plukke teiprester og div annet av veggen... ). Må nok rundvaske det gamle jenteromemt for da jeg tok det store speilet hennes ned av veggen var det skikkelig støvete bak.. fysjom! Så dessuten at den ene vinduskarmen trenger puss og maling - får bare se hva jeg rekker etterhvert. Men det høres vitterlig ut som det ikke blir noe sykkel Nå er vel klar? Skravla - jeg skal finne en egnet beholder
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå