Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

:fnise:

Ja det er det virkelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aieh, du er så handy, altså! *imponert*

Skrevet

:sjenert:

Nja... jeg er vel ikke så verst - handy altså.

Liker å fikse og ordne, men har altså ikke snekret noe særlig så der er jeg en smule usikker.

Skrevet

Jeg er ikke våken...

Kommer sterkere tilbake etter noen kopper kaffe.

Skrevet

Skulle du noen gang bli arbeidsledig er det bare å rope ut så kan vi leie deg inn til å pusse opp huset vårt :) Kjelleren ble kjempefin!

Skrevet

Hadde denne uka vært en eneset dag lenger så hadde jeg måtte ha vinsj for å komme meg ut av senga... Hjelpe meg altså!

Tung i kroppen og utrolig sliten i dag, men jeg er da her... På et vis. Enda mer hodetående i går og jeg kom opp på egenhånd (mot vegg altså) lekende lett faktisk. Fytterakkern!

Men fysiske milepæler har sin pris altså... I dag har jeg vondt både her og både der og kjenner jeg gleder meg til restitusjon.

Satser på å komme meg fra jobben i bruktbar tid og komme meg innover i like bruktbar tid. Blir godt med helg nå i allefall.

Skrevet

Skulle du noen gang bli arbeidsledig er det bare å rope ut så kan vi leie deg inn til å pusse opp huset vårt :) Kjelleren ble kjempefin!

:ler:

Skrevet

Du sniker i køen! :slåss:

:fnise:

Mornings Suzy! :kaffekopp:

Skrevet

Godt det er helg og kjærestetid. :hug:

Skrevet

Føler meg omsvermet :sexy:

Skrevet

Godt det er helg og kjærestetid. :hug:

Så sant :nigo:

Skrevet

Skjønner godt at du trenger tid til restitusjon nå. For jeg hadde vært død om jeg skulle hengt med i tempoet ditt en eneste dag...

Skrevet

God formiddag!

Imponert!!

Og som Shaun skriver, hadde krepert om jeg skulle holdt ditt tempo... Tydelig at skrotten min har ei grense, og den krysset jeg visst i går (igjen). Jaja!

Men det er jo fredag idag! :danser:

Skrevet

Ohoi for en dag...

Her har det virkelig gått i ett i dag. Har jo knapt fått pustet ut og jeg må bare si at jeg ikke husker noe av det jeg har skrevet i dag :ler:

Ja, ja.. nå har jeg gjort en avtale for mandagen alt og er egentlig ganske fornøyd med meg selv. Nå har jeg planer om å snart få sneket meg ut, pakke sakene mine og sette nesa mot by'n.

Tror jeg skal unne meg en dusj før jeg pakker meg sammen også, for jeg føler meg helt svett etter stresset i dag...

Lurer veldfig på om bygningsarbeiderstreiken fortsetter til uka.. ? Hadde vært veldig deilig med hjemmeværende mann noen ekstra dager altså.

Skrevet

Hjemmeværende mann høres jo fantastisk ut. :jepp:

God helg Suzy. :klemmer:

Skrevet

God helg søte Sauen!

Skrevet

Tusen takk! Med dagens gode nyhet vil jeg tro at helgen blir fantastisk. :bolledeig:

Skrevet

Tusen takk! Med dagens gode nyhet vil jeg tro at helgen blir fantastisk. :bolledeig:

Det tror jeg på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...