Supramundane Skrevet 5. november 2008 #341 Del Skrevet 5. november 2008 Syns igrunn det høres veldig gøy ut jeg ! Samboeren har noen planer han og, men jeg vet ikke hvor inkludert jeg er i de akkurat. Forresten så må alle ha litt tid der de bare slapper av Suzy! Det betyr jo ikke at du er lat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2008 Forfatter #342 Del Skrevet 5. november 2008 Forresten så må alle ha litt tid der de bare slapper av Suzy! Det betyr jo ikke at du er lat! Hmmm... jeg øver på akkurat det prinsippet der. Problemet er vel at jeg har ganske store krav til egen innsats... Etterpå må jeg bare vaske litt, men det blir alt jeg gjør i dag altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 5. november 2008 #343 Del Skrevet 5. november 2008 Ja, det er ikke så greit. Aller helst skal ting være 100% alltid. Jeg har bare innsett at det klarer jeg ikke, og prøver å ligge på ca 90%. Kan jo tenke sånn som at "det kunne vært mye verre!". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. november 2008 Forfatter #344 Del Skrevet 5. november 2008 Oj, oj.... Drømte om ei jente jeg kjenner i natt. Jeg drømte at vi snakket sammen på msn, men alt hun skrev var helt uforståelig for meg og jeg klarte ikke tyde det. Lenge siden jeg har hatt kontakt med henne, men sendte henne melding i ettermiddag og lurte på om alt var bra. Joda, det var det - hun er gravid og skal ha en liten gutt i februar. Nå sliter hun med bekkenløsning og har det stritt. Hvem er faren, lurte jeg på og hun fortalte at det var helt over og ut med ham. Hun var alene om det og jeg fikk så¨vondt av henne... Denne jenta var samboern min sin "bak min rygg dame" og vi fikk kontakt med hverandre på den måten. Hun kontaktet meg og slik rullet utroskapshistorien opp - vi flyttet fra hverandre osv osv. Hun flyttet sammen med ham, hadde det ikke bra og flyttet vekk igjen. Etter det har det vært mye frem og tilbake med dem, men nå hadde hun trodd det kunne være hans barn eller en annen kjæreste som hun var litt sammen med. Det viste seg å være den andre. Uansett så tenker jeg at det er så trist at ei ung jente roter det sånn til for seg.. Hun er ei fin jente - trivelig og ressurssterk, men hun roter det til. Eksen min er ikke noen snill mann og han er dessuten 20 år eldre enn henne. Jeg håper hun aldri havner i hans armer igjen. Det unner jeg henne ikke. Jeg vet ikke helt hva jeg vil formidle med dette her, men jeg tenker bare at det er så trist å se feilene en sjøl har gjort utspille seg fremfor øynene og ikke kunne hjelpe, ikke kunne rette det opp, bare kunne registrere Vel, vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2008 Forfatter #345 Del Skrevet 6. november 2008 God morgen - siste arbeidsdag denne uka, så får jeg en lang frihelg og PC på plass ved forkostbordet, sammen med avisene. Har syndet dypt mot all sunnlivsstil og laget amerikanske pannekaker til frokost i dag, så nå sitter jeg omtrent og vipper på stolen av metthet... Kjemper litt med at jeg syns jeg burde gå og trene i dag også, etter dette etegildet, men jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt det. Har alt hatt tre gode økter denne uka og målet er fire i uka - og jeg bør helt klart hvile en dag i mellom også.... Kanskje, for å ikke føle meg helt ille, kan jeg ta en liten mageøkt for meg selv her hjemme og heller vaske klær og ordne litt før jeg drar til venninna mi på lunsj klokka 12. Jo, det var lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 6. november 2008 #346 Del Skrevet 6. november 2008 God morgen Suzy! Jeg vet ikke helt hva jeg vil formidle med dette her, men jeg tenker bare at det er så trist å se feilene en sjøl har gjort utspille seg fremfor øynene og ikke kunne hjelpe, ikke kunne rette det opp, bare kunne registrere Uff, dette var en vond historie. Stakkars jente. Jeg må si jeg er imponert over storheten du viser. Ikke alle ville blitt venn med "bak ryggen"-damen (selv om omstendighetene rundt slikt varierer). Jeg kjenner jeg ble varm i hjertet av omsorgen du viser for henne. Og jeg håper det ordner seg på best mulig måte for henne! God morgen - siste arbeidsdag denne uka, så får jeg en lang frihelg Så deilig! Har alt hatt tre gode økter denne uka og målet er fire i uka - og jeg bør helt klart hvile en dag i mellom også.... Kanskje, for å ikke føle meg helt ille, kan jeg ta en liten mageøkt for meg selv her hjemme og heller vaske klær og ordne litt før jeg drar til venninna mi på lunsj klokka 12. Jo, det var lurt. Æsj, ingen grunn til dårlig samvittighet! Sånt skjer. Du er jo superflink ellers, så amerikanske pannekaker en gang i blant er neppe det som velter lasset. Vi kan jo faktisk bare si at du feiret det amerikanske presidentvalget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2008 Forfatter #347 Del Skrevet 6. november 2008 Æsj, ingen grunn til dårlig samvittighet! Sånt skjer. Du er jo superflink ellers, så amerikanske pannekaker en gang i blant er neppe det som velter lasset. Vi kan jo faktisk bare si at du feiret det amerikanske presidentvalget? Åh, av og til altså... Nå lo jeg så jeg grein her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 6. november 2008 #348 Del Skrevet 6. november 2008 Åh, av og til altså... Nå lo jeg så jeg grein her!!! Herlig! Dagens første gode gjerning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2008 Forfatter #349 Del Skrevet 6. november 2008 Herlig! Dagens første gode gjerning! Ja virkelig! Nå ble jeg glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 6. november 2008 #350 Del Skrevet 6. november 2008 Ja virkelig! Nå ble jeg glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 6. november 2008 #351 Del Skrevet 6. november 2008 For en fantastisk måte å feire valget på da, Suzy! Jeg er helt enig med O-Ren Ishii når det gjelder måten du behandler denne bak-ryggen-damen på. Det står det respekt av, syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2008 Forfatter #352 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg er helt enig med O-Ren Ishii når det gjelder måten du behandler denne bak-ryggen-damen på. Det står det respekt av, syns jeg! Takk begge to. Det skulle igrunnen bare mangle syns jeg. Vi jenter er ofte så raske til å forsvare vårt eget og viser lite storsinn overfor andre. Vi glemmer at det skumleste vi kan gjøre overfor dumme menn er å stå sammen, for da har vi noe sammen som de ikke har innsikt i. Jenta gjorde meg en tjeneste igrunnen - hun viste meg hvilken drittsekk v en mann jeg bodde sammen med og ga meg sjansen til å få et helt nytt liv som jeg er mye lykkeligere i. Da koster det lite å vise storsinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2008 Forfatter #353 Del Skrevet 6. november 2008 Ja, ja.. siste kvelden på jobb for denne gangen. Sitter og skriver et portrettintervju med ei virkelig artig dame som har jobbet lenge i samme jobb, en spennende en, og som nå går an med pensjon. Gøyal og krevende sjanger det der. Har tatt et bilde av henne som jeg virkelig er stolt av, så dette kan bli bra det.Nå er det bare å få stokket alle elementer i rett og spennende nok rekkefølge - trekke leseren inn i det og få forklart og vist frem hvem hun er. Oh well... Det ble ikke tren i dag. Det ble litt mageøvelser på stuegulvet og en tur til venninna mi, og det var vel så hyggelig det. I kveld skal jeg til kjæresten etter jobben og sove der - gleder meg :rødme: Og i morgen skal jeg skjemme meg selv bort med en tur for meg selv til Oslo. Handletur, rett og slett. Tror det blir deilig å dra på egenhånd også. Jeg gjør så sjeldent det. Det er faktisk godt å bare måtte ta hensyn til meg selv og ikke tenke på hva noen andre skal eller vil. Gleder meg til å få meg en ny bh, for det trengs - det trengs veldig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 6. november 2008 #354 Del Skrevet 6. november 2008 Hei! Jeg klarte det!! Jeg klarte SatsStyrke55! Jippii!! Portrettintervjuet hørtes spennende ut. Jeg har alltid likt sånne intervjuer, og biografier. Spennende å lære mer om folk, både de som har gjort store ting og de som har gjort små ting. Syns det hørtes superkoselig ut at du skal sove til kjæresten. :rødme: Må dere kose dere masse! Og selvfølgelig skal du en tur til Oslo og kose deg, det har du fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. november 2008 Forfatter #355 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg klarte det!! Jeg klarte SatsStyrke55! Jippii!! Tenkte jeg det ikke! Du er treningsfantom nr 1 altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 7. november 2008 #356 Del Skrevet 7. november 2008 Bare innom og smugleser litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 7. november 2008 #357 Del Skrevet 7. november 2008 God morgen Suzy! Håper du har en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. november 2008 #358 Del Skrevet 7. november 2008 Hvordan er det med SøteSuzy idag, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 7. november 2008 #359 Del Skrevet 7. november 2008 Hvordan er det med SøteSuzy idag, da? Det satt akkurat jeg og lurte på også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 8. november 2008 #360 Del Skrevet 8. november 2008 Håper du har hatt en fin helg så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå