Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hodestående..... :overrasket:

Dit kommer jeg garantert aldri.....

Og da vet jeg hvilken bransje kjæresten er i.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og da vet jeg hvilken bransje kjæresten er i.......

Han er maler :nigo:

Skrevet

Åh dæven....

Sliten og svett ja.

Massasje rett etter jobben og kom hjem som et slakt, spiste middag sløvet litt og drakk et par liter vann (blir utrolig tørst av massasjen!)og tok meg kraftig sammen.

Og nå er jeg temmelig fornøyd med meg selv. Har båret ut søppel, ryddet kjellerstua så godt som ferdig, malt to strøk på kommoden til jenta og båret den ned - båret opp senga som skal på gjesterommet og montert den og NÅ er jeg ferdig. puh..

Litt økonomidepp også... Dukket opp ei litt uventa regning i dag og nå er jeg skrapa blakk. Så blakk at det rett og slett er litt slitsomt :tristbla:

Får bare være sparsommelig og flink resten av måneden, men det er en smal trøst å se på Luksusfellen akkurat nå :forvirret:

Litt mer tv nå og snart Lost :hoppe:

Skrevet

Du er helt utrolig. En skikkelig energibunt. :ler:

Kjipt med uventet regning da.... jeg har betalt regninger i dag jeg.

Skrevet

Jeg står på når jeg har et mål og nå føles det så riktig å få det rommet og alt rundt det helt på plass. Det er så gøy å ha et mål :nigo:

Skrevet

Bøyer meg atter en gang i støvet over effektive Suzy altså!

Hvor finner du guts'en og energien fra?? :dåne:

Utrolig kjipt med sånne regninger som skraper kontoen! :klem:

Håper det går greit frem til lønning...

Skrevet

Kult med mål! :jepp:

:klem: til konto ...

Skrevet

God morgen!

Håper du har sovet godt, og at du er våken og uthvilt til en ny dag. Torsdager er jo ikke så dumme de, er som oftest (måtte bare, fairy... :sjenert:) etterfulgt av en fredag!

:kaffekopp: trengs og er herved servert!

For min del tror jeg denne uka går inn i historien som en av de trøtteste.... :søvn:

Skrevet (endret)

Om ikke du er historiens trøtteste, så må det være meg :Gjesp:

I dag klarte jeg nesten ikke røre meg da klokka slo seg på - helt jævlig å være så trøtt og jeg skjønner ikke hvor mye søvn jeg egentlig må ha for å være våken og uthvilt om morran? :klø:

Sukk... lurer på hvordan jeg skal legge opp dagen i dag. Burde dratt til mamma og skiftet dekk for henne og kanskje spist middag der, også må jeg rekke yogaen klokka seks... og skulle selvsagt helst ha gjort noe i huset i dag og. Det er mye som må flyttes til kjellerrommet og kanskje til og med noe som kan kastes...

Ja, ja.. får bare se hva jeg rekker. Godt det er fredag i morra så jeg snart kan sove ut...

Også lurer jeg veldig på om jeg kan klare å snekre en lettvegg selv. Skulle hatt opp en ca 60 cm bred vegg nede i kjelleren for å lage et skikkelig walk in-closet til datteren og det er kjedelig å alltid mase på pappa... Hm... Får gruble litt på den der altså.

Nå skal jeg drikke et par spann :kaffekopp:

Endret av Suzy
Skrevet

Sånn ser forresten jenterommet ut akkurat nå:

post-3412-1271317582,1004_thumb.jpg

Skrevet

Lettvegg klarer du helt sikkert!

Og 60 cm er vel bredden på et spikerslag, så da burde det vel gå greit? Spikerslag mot veggen, plank i taket, plank på gulvet, et par spikerslag på tvers, og et loddrett i enden av veggen? Eller er det ikke så enkelt (sier hun som egentlig ikke har det spor peiling på dette). :fnise: Fikk det bare for meg at det jo måtte være en grei skuring for Handy-Suzy! :jepp:

Mager trøst, men vi er flere som er kaputt-trøtte...

Skrevet

Sånn ser forresten jenterommet ut akkurat nå:

WOW!!! Knallstilig! :danse:

Skrevet

Japp - 60 er akkurat bredden på et spikerslag og derfor jeg har tenkt at jeg kanskje kan få det til sjøl - og jeg har vurdert plater på begge sider - panelplate på utsiden og sånn glatt spon på innsiden.

Må jo kunne klare det skulle en tro?

Ja, blir det ikke lekkert - den veggen med tapet er motsatt side av det du ser her (og det mangler selvsagt endel ting for det har jeg ikke ryddet ned enda, men man får jo et inntrykk. Under bildet der har jeg tenkt det kan være plass til tv :nigo:

Skrevet

Oi! Det rommet er kjempefint! :tommelopp:

Og den lettveggen klarer du helt sikkert. :duskedame:

Skrevet

God morgen!

[..] Torsdager er jo ikke så dumme de, er som oftest (måtte bare, fairy... :sjenert:) etterfulgt av en fredag!

Så sant så sant RR :hoho:

Og forøvrgig en :klem: til kloke Suzy

Skrevet

Jeg er råimponert over hvor handy du er! :hoppe: Så lettvegg klarer du nok så lett (fnis) som bare det. Og jenterommet blir knallfint.

Ha en fin dag, tiger'n! :klem:

Skrevet

Og forøvrgig en :klem: til kloke Suzy

Takk... jeg forsøker i allefall.

Satser på at jeg skal klare lettvegg lett :ler: Må se hva jeg har av reisverk i garasjen... Hm, hm..

Skrevet

Mett og sliten...

I dag orker jeg ikke å gjøre noe, rett og slett. Vasker klær, men det gjør seg jo selv mens jeg sitter her på rumpa.

Hard yoga i dag og hurra - jeg kom opp i hodestående i dag også, men denne gangen på egenhånd og mot veggen. Jeg syns jeg er så flink :nigo:

Vet ikke engang om jeg orker å dusje akkurat nå...

Skrevet

God kveld, Suzy-Q!

Lenge siden jeg har hilst på, nå!! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...