-Englefjes- Skrevet 12. april 2010 #3542 Skrevet 12. april 2010 Bare pass deg, snart kommer jeg og setter meg på deg.
Suzy Skrevet 13. april 2010 Forfatter #3546 Skrevet 13. april 2010 Å fy fader så trøtt man kan bli på en morgen :Gjesp: Jeg måtte ta allergimedisin i går og jeg tror det har virket inn på meg, for når man legger seg i passelig tid er det da slett ikke normalt å være så sabla trøtt om morgenen? Det ble travelt, men trivelig i går. Fin sykkeltime, sjøl om vi bare var fire stykker inkludert meg Spørs hvor lenge den timen blir på planen om det ikke kommer fler altså, men med gårsdagens vær hadde jeg nesten ikke ventet såpass engang. Vel, skyndte meg hjem, dusjet og varmet curry og dro til yogastudioet for å overraske yogalæreren vår Han har hatt studio i ett år og en av de som går der hadde en ide om å få samlet flest mulig til en overraskelses"fest" for ham og det gjorde vi. Han ble alldeles himmelfallen og veldig glad. Alle spiste godt og koste seg veldig - og jeg var hjemme først litt før halv elleve. Rakk ikke mer enn å skravle litt med kjæresten og legge meg. Vurderer sykkel 2 klokka fem i dag. Har fotoklubbsamling klokka 19 og det betyr at jeg egentlig ikke rekker hele yogaaøkta først, så kanskje jeg bare skal gi f.. og gjøre noe annet? Disse vårdagene er jammen travle... syns ikke jeg rekker å være hjemme nesten
Roadrunner Skrevet 13. april 2010 #3547 Skrevet 13. april 2010 God morgen! Synes du farer rundt som den reneste Duracellkanin jeg! Imponert! Høres veldig koselig ut med overraskelsen for yogainstruktøren forresten! Tirsdag = TRØTT Det har jeg erfart for lenge siden...
MarianneE Skrevet 13. april 2010 #3548 Skrevet 13. april 2010 Innom og leser litt mens jeg lurer på hvor du får all energien fra. Blir helt matt jeg!!
Pingting Skrevet 13. april 2010 #3549 Skrevet 13. april 2010 Hmh, jeg blir også trøtt av allergimedisin noen ganger. Særlig når jeg ikke har tatt dem på lenge, merker jeg. Går fort over for min del - får håpe det er sånn for deg og! Signerer de andre, du er jo effektiviteten selv, jo!
Suzy Skrevet 13. april 2010 Forfatter #3550 Skrevet 13. april 2010 Jeg er jo ikke SÅ effektiv Syns dagene bare flyr vekk og jeg ikke får gjort noe jeg. Lurer veldig på hvordan jeg skal legge opp dagen i dag. Skulle gjerne ha gjort noe mer hjemme - ryddet mer i kjelleren og malt første strøk på kommoden til jenterommet, for eksempel, men jeg rekker ikke både det og trening. Treninga må antagelig vike i morgen for da skal jeg til massør og å skulke trening to dager på rad går liksom ikke, syns jeg... øff... Dette går bare ikke opp det! Nå er jeg så tung i hodet at jeg bare må ta meg litt luft.
Suzy Skrevet 13. april 2010 Forfatter #3551 Skrevet 13. april 2010 Det var det jeg sa. Jeg er ikke så flink. Bestemte meg for å droppe sykkel i dag og heller få litt unna, så jeg har ryddet en del i kjellerstua, rammet inn en plakat og hengt opp på jenterommet, lagt på senga der nede og malt første strøk på kommoden - også skippet jeg rett og slett fototreffet og gikk på yoga 2 istedet... Datteren ringte og dataen ville ikke lagre bildene mine på cd'n, jeg hadde og jeg hadde så lyst på noe aktivitet... Så da sitter jeg her da og har ikke fått til noe av det jeg faktisk egentlig skulle i dag Nå skal jeg ha ostekjeks!
Roadrunner Skrevet 14. april 2010 #3552 Skrevet 14. april 2010 Det var det jeg sa. Jeg er ikke så flink. Bestemte meg for å droppe sykkel i dag og heller få litt unna, så jeg har ryddet en del i kjellerstua, rammet inn en plakat og hengt opp på jenterommet, lagt på senga der nede og malt første strøk på kommoden - også skippet jeg rett og slett fototreffet og gikk på yoga 2 istedet... :klø: Ikke så flink??? Rydde, ramme inn plakat, legge på senga, male kommode og yoga2... Og så sier du at du ikke er flink og ikk har fått gjort noe du hadde tenkt????? :slår: Hallo!!! Nei, får vel heller servere litt og ønske en finfin onsdag! Halvveis
Suzy Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3553 Skrevet 14. april 2010 God morgen! Jeg kan jo til nød rette det til at jeg ikke fikk gjort noe av det jeg hadde tenkt jeg skulle gjøre Forresten var jeg umåtelig stolt på yogaen i går, for jeg gjorde min aller første hodestående Ikke alene altså, men med hjelp av yogalæreren så kom jeg faktisk opp, så nesten gang kan jeg få lov til å trene mot veggen Litt festlig, for første gang jeg forsøkte så fikk jeg ikke til, eller jeg torde rett og slett ikke prøve skikkelig, så jeg ahr sagt at i løpet av våren skal jeg greie det - og dermed kom våren veldig fort i år kommenterte en av de andre I dag skal jeg til massasje. Gleder meg! Det blir ikke noe trening i dag, men jeg skal forsøke å male resten av kommoden og få ryddet enda mer i kjelleren - begynner å ane konturene av et system nå og det er gøy. Det skal bli godt å ikke ha ting dynget oppå hverandre overalt lenger. Og det skal bli godt å få et arbeidsrom/kontor/gjesterom der det er plass til overnattingsgjester og plass til symaskina og plass til den stasjonære pc'n osv osv... Første sommerdag i dag forresten Og nå:
Sauen Shaun Skrevet 14. april 2010 #3554 Skrevet 14. april 2010 Hodestående faktisk! Jeg kommer nok til å bruke år før jeg kommer på det nivået. Eller rettere sagt jeg tror aldri jeg kommer dit. Har nok med å prøve på de aller enkleste øvelsene enda jeg...
Suzy Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3555 Skrevet 14. april 2010 Hodestående faktisk! Jeg kommer nok til å bruke år før jeg kommer på det nivået. Eller rettere sagt jeg tror aldri jeg kommer dit. Har nok med å prøve på de aller enkleste øvelsene enda jeg... Jeg er skrekkelig stolt av å ha overvunnet skrekken og faktisk prøvd - og han hadde rett yogalæreren; Jeg kjente at jeg kunne holde kroppen oppe og det var nok rett å prøve. Jeg har en fordel med at jeg er forholdsvis sterk i kroppen fra før og dermed utvikler jeg meg relativt raskt, men det er lagt igjen før jeg klarer en god hodestående - for ikke å snakke om en fritt i rommet!
Roadrunner Skrevet 14. april 2010 #3556 Skrevet 14. april 2010 Hodestående Det har jeg ikke sett på som et mål engang... Imponert!!! Er onsdagen bra, Suzy?
Suzy Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3557 Skrevet 14. april 2010 Hodestående Det har jeg ikke sett på som et mål engang... Imponert!!! Er onsdagen bra, Suzy? Ja den er kjempebra! Jeg er ufattelig våken og i farta i dag og det er veldig deilig for en gangs skyld - har fått hull på en virkelig god sak og har fått nyhetsfoten. Det rister og bobler litt i meg og jeg koser meg. Litt synd at kjæresten er ute i streik og ikke kan komme opp til meg til tross for "fridager" Men datteren hans bor hos ham denne uka så dermed passer det ikke. Litt surt...
Roadrunner Skrevet 14. april 2010 #3558 Skrevet 14. april 2010 Usj... Men dere sees til helga, eller?
Supramundane Skrevet 14. april 2010 #3559 Skrevet 14. april 2010 Hodestående - herregud! Det var jammen ikke småtteri. Jeg vet ikke om jeg hadde turt å prøve meg på noe sånt uansett jeg altså..
Suzy Skrevet 14. april 2010 Forfatter #3560 Skrevet 14. april 2010 Usj... Men dere sees til helga, eller? Jada vi ses som vanlig, så det er ingen krise. Hadde bare vært herlig med hjemmeværende mann noen bonusdager He, he. Joda Supra du hadde turt å prøve under god veiledning og etter litt øving. Når jeg turte så... Men jeg er dødsstolt da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå