Suzy Skrevet 9. april 2010 Forfatter #3521 Skrevet 9. april 2010 Ja, ja - da var det vel strengt tatt lunsjtid omtrent? Drøyt to timer igjen...
Suzy Skrevet 9. april 2010 Forfatter #3523 Skrevet 9. april 2010 (endret) NÅ må jeg spise! Jeg soser så fæl om dagen. Er inne i sånn utsett og dytt på modus og det liker jeg dårlig. Jeg klarer stort sett å ta meg på tak, men jeg ramler ofte inn i sånne modus. Det kan være så enkelt som å ha lønn på kontoen og regninger som må betales, men bare ikke få ut fingeren for å gjøre det. Jeg aner ikke hvorfor jeg driver på slik, men det skjer altså stadig vekk - og det samme på jobb. Jeg skal levere ting og utsetter det til absolutt siste frist før jeg kommer i gang og skaper stress for meg selv og andre... Dustehue Men nå skal jeg varme meg litt mat og tenke på noe annet enn egen utilstrekkelighet. Kjæresten for eksempel Endret 9. april 2010 av Suzy
Roadrunner Skrevet 9. april 2010 #3524 Skrevet 9. april 2010 Nyt lunsjen, og kjærestetankene! Du er nok ikke alene om å komme i "dyttepå"-modus. I perioder er jeg ekspert på å skyve ting foran meg. Men hos meg gjelder det stort sett jobbting eller husarbeid. Regninger går gjerne på autopilot, det samme med andre ting. Men å vaske badet? Gjøre litt større ting hjemme? Komme helt ajour med endel småting på jobb? Der er jeg håpløs... Hvis jeg ikke får sagt det senere: GOD HELG, SUZY!
Suzy Skrevet 9. april 2010 Forfatter #3525 Skrevet 9. april 2010 Da er kjæresten på plass hos meg - sola skinner ute og vi skal drikke Mojito på terassen og kose oss før vi går til mamma og spiser middag og deretter ut på byen på quiz. Deilige fredag!!
Suzy Skrevet 11. april 2010 Forfatter #3528 Skrevet 11. april 2010 Åh for ei deilig helg Har vært soskinn fra morgen til kveld hele helga og vi har kost oss veldig. Quiz på fredag (tredjeplass) og kom deilig fnisefulle hjem rundt midnatt og kniste oss mer eller mindre i søvn. Herlig. Ganske lat dag på lørdag med bare noen gjøremål i huset og ut for å handle middag. Kjørte innom noen venner men de var ikke hjemme, så da ble det hjem. Var innom museet og fikk med en utstillingsåpning, så var det hjem til sol på terassen igjen. Så Seven på tv på kvelden og la oss tidlig. Og i dag har vi skiftet dekk på hver vår bil, kjæresten har i tillegg vasket sin også skulle han hjelpe meg å få ned 120-madrassen til datteren i kjelleren... Det gikk selvsagt ikke, så vi endte med å sage av rekkverket for å få den ned Du skulle ha sett oss der vi styrte og strevde Men madrassen kom ned og nå har jeg fått opprullegardin, ei hylle og har båret ned litt mer ting. Har begynt å rydde ut av kommoden hennes så jeg kan få malt den og plassert den også, men begynner å miste gnisten for i dag kjenner jeg... Kjæresten dro for en og en halv time siden og nå er det vel snart på tide med middag også. Må få gjort LITT til før jeg gir meg syns jeg *tar seg sammen* Sukk... ok litt til!
Roadrunner Skrevet 11. april 2010 #3529 Skrevet 11. april 2010 Super helg med supert vær! Herlig! Høres ut som om dere har hatt en super helg! Håper du får slappa av litt godt i kveld, og er klar for ny uke (jeg blir aldri helt klar... ).
Suzy Skrevet 11. april 2010 Forfatter #3530 Skrevet 11. april 2010 Håper du får slappa av litt godt i kveld, og er klar for ny uke (jeg blir aldri helt klar... ). Nei er det i det hele tatt mulig å bli klar for ny uke :klø: Jeg vil aldri at det skal bli mandag jeg!
Pingting Skrevet 11. april 2010 #3531 Skrevet 11. april 2010 (endret) Det gikk selvsagt ikke, så vi endte med å sage av rekkverket for å få den ned Du skulle ha sett oss der vi styrte og strevde Extreme Makeover Home Edition neste! Endret 11. april 2010 av Pingting
Suzy Skrevet 12. april 2010 Forfatter #3532 Skrevet 12. april 2010 Extreme Makeover Home Edition neste! God mandagsmorgen. På plass og alldeles overveldet, for i løpet av helga hadde jeg helt glemt at jeg fikk ny ekstern skjerm før helga og at jeg plutseilg ser kjeeempebra i forhold til før! Tungt å komme ut fra dyna i dag. Har jo sovet og sovet i helga og enda er jeg tung og trøtt når det blir mandag. Ufattelig... :klø: Jeg kom meg opp av sofaen en liten sving til i går og fikk pusset ned og salmiakkvasket kommoden til datteren (og ikke minst tømt den ), så i dag kan jeg kanskje rekke et strøk på den om jeg er kjapp. Kanskje... For det er sykkel igjen i dag og vi skal ha overraskelsesfest for yogalæreren vår og jeg har lovet å ta med curry, så på et eller annet tidspunkt må jeg rekke å lage den også. Helgestinn i dag. Blir litt mye utskeiing og det merker jeg mandagene. Uggete i magen når jeg ikke er flink på karboen. Men nå kommer en magevenn - endelig er klar!
Roadrunner Skrevet 12. april 2010 #3533 Skrevet 12. april 2010 Kjenner godt til magestinn ja! Ikke flink nok i helga jeg heller, men klarte å skjerpe inn litt i går. MÅ bare bli flinkere her, ellers kommer jeg ikke til å se snurten av noe som helst resultater. Men men, min egen skyld! Imponert over alt du får gjort! Jeg fikk knapt tømt oppvaskmaskinen i går... Sløvet maks! Men deilig også da
Suzy Skrevet 12. april 2010 Forfatter #3539 Skrevet 12. april 2010 (endret) Magestinn? Ha'kke hørt om. Du er vel norgesmester i det akkurat nå! Endret 12. april 2010 av Suzy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå