Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen Suzy!

Luksusfellen kan både skremme og fasinere i grunn. Er det mulig å kjøpe så mye galskap på kreditt?? Over 800.000 i forbruksgjeld?? På gardiner, sko, pynteputer, dill og dall? :dåne:

Ikke dårlig med både maling, sol og spinning!! Imponert! Skulle tatt litt sol jeg også, men det er visst et skikkelig tiltak må jeg innrømme :sjenert: Satser på at finværet i helga slår til, og at jeg får kosa meg litt ute da :jepp:

Torsdags- :kaffekopp: er klar og servert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen - skjønt god, mer sjokkartet faktisk.

Sovnet igjen og vips var klokka ti på sju og ikke kvart over seks lenger. Stønn... :sukk:

Kom meg på jobb i helt grei tid, men nå er jeg helt vedsiden av meg selv. Mye tyder på at jeg ikke var våken da jeg sto opp, rett og slett! :Gjesp:

Grisestøl i kroppen igjen i dag. Spinninga sørget for å få varmet opp de stive musklene fra yogaen dagen før og jeg tok i så det holdt på intervallene, og stivnet igjen utover kvelden gitt. Blir deilig å strekke ut igjen all stivheten i kveld.

Etter yoga i kveld skal jeg på hudpleie - fikk faktisk time kvart på åtte på kvelden, men det er helt ok det. Da kan jeg bare dra hjem og legge meg etterpå - omtrent :fnise:

Trenger en skikkelig rens på huden nå - er vintergruffen og har porene full av marsipan fra påsken (har jeg følelsen av). Men denne gangen skal jeg be om litt råd fra damen. Jeg syns nemlig jeg begynner å få så veldig tydelige linjer i ansiktet og syns jeg ser gammel ut i huden - det er jo ikke gøy. Jeg nærmer meg riktignok 40 med stormskritt, men jeg er ikke helt der enda :sjenert:

Skrivedag i dag.

Lurer på hvor mange liter kaffe som skal til for å få meg i gang i dag? :klø:

Ca 1000?

Skrevet

:hoho:

Kan ikke annet enn å le altså.. Fikk noe veldig tydelige bilder på netthinna av deg med marsipan i porene. :skratte:

Skjønner godt at du vil få gjort noe med det :sjenert:

Sjokkartet start på dagen er sjelden bra. Jeg blir helt redusert og får en skikkelig "ut-av-meg-selv" følelse av sånt.

Koker :kaffekopp: for harde livet her, og håper dagen blir bra etterhvert!

Skrevet

:fnise:

Ja det er klart en må rense når det er marispan i porene!

"Ut av meg selv"-følelse er helt rett ord på det. Jeg er litt i sjokk her :overrasket:

Skrevet

Marsipan i porene. :ler:

Bælmer kaffe jeg også. Våknet kl 4 i dag. :dåne: Og fikk ikke sove igjen før den hadde passert 7. :Gjesp::kaffekopp:

Skrevet

Kaffe hjelper mot trøtt - ikke mot hodepine *klynk*

Skrevet

:troest:

Huff, høres ut som en skikkelig "blå-torsdag" dette, Suzy.

Min dag er mye bedre enn gårsdagen, heldigvis! Håper bare det fortsetter :jepp:

Snart lunsj *sulten*

:kaffekopp:

Skrevet

Og så marsipan da, æsj! :fnise:

:kaffekopp: til deg!

Skrevet

Vedder på at jeg blir veldig flott så fort all marsipanen er vekk :hoho:

Hmmmmm.. får ikke helt fokus på denne saken. Åssen skal jeg formulere meg for å få dette til å henge sammen mon tro? :klø:

Skrevet

Marsipan i porene! :hoho: Men jeg skjønner hva du mener. :fnise:

Hvis det er en trøst så får jeg alltid høre at jeg har såkalt voksen hud når jeg er og kjøper hudpleieprodukter; det har jeg hørt siden før jeg fylte 30. Dessuten vil de gjerne at jeg skal "jobbe litt med mimikklinjene mine". :eeeh: Jasså, skal jeg slutte og smile og le, lzm? Eller er det møkka Botox de hinter om? Ikke pokker om jeg spøyter gift inn i huden.

Skrevet

Det var litt trøst faktisk.

Jeg har smilerynker og slikt i massevis, men nå syns jeg at jeg begynner å få linjer utover det også - det er dem jeg misliker. Mimikklinjer er jaggu greit, men sånne andre - som jeg mistenker er resultat av litt for lite fukt og endel vektnedgang - vil jeg ikke ha.

Skrevet

Ja da var det :veslejenta: igjen.

Nå er jenterommet ferdig pusset opp. Siste malingsstrøk er tatt og jeg har tapetsert speilene i døra med samme tapet som er på veggen (ble veldig kult!).

Nå må jeg henge opp rullegardiner og bære ned senga - og selvsagt male kommoden hvit så den passer inn, henge opp hyller osv. Det blir fint :nigo:

Både yoga og hudpleie var herlig og jeg sitter her og koser meg med ostekjeks og cola zero. Yum :wow:

I morgen er det fredag og kjærestedag og alt. Helt utrolig hvor fort denne uka har gått :overrasket:

Må komme meg opp ekstra tidlig i morra for jeg har ikke klart å gjøre ferdig det jeg skulle i dag, så jeg er helt nødt til å få alt i land i morgen og det er lettest tidlig om morran.

Sløve litt mer nå :nigo:

Skrevet

*legger teppe over Suzy og lister meg stille ut igjen*

Skrevet

God morgen!

Håper du får en effektiv og bra start på fredagen, og at alt du burde gjort i går er unnagjort på et øyeblikk i dag. :jepp: Vi andre kan være litt vrak i dag, du skal slippe det :fnise:

Marsipanen borte? :sjenert:

Skrevet

Søte Shaun! :hug:

Oppe tidlig i dag. Og nå gjelder det egentlig bare å samle seg sammen og komme i flyten. Målet er å være ferdig med det jeg skal til klokka 10 - maks. Og da har jeg egentlig gitt meg selv god tid.

Og i dag kommer kjæresten :strix:

:kaffekopp: og jobbe.

Skrevet

Du har planer om å være ferdig til kl 10, og jeg har planer (eller rettere sagt en drøm) om å komme igang kl 10. :fnise:

Skrevet

Også var jeg ferdig klokka 9!

Er du i gang? :ler:

Skrevet

Joda, jeg er igang med frokosten og andre kaffekoppen. :fnise:

Skrevet
:duskedame: Go Sauen, go Sauen! :duskedame:
Skrevet

Takk Suzy. :klem: Jeg trenger noen som dytter meg igang i dag. Tar siste slurken av kaffen min nå. Også skal jeg tusle ut på kjøkkenet og begynne med kaka. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...