Roadrunner Skrevet 8. april 2010 #3501 Skrevet 8. april 2010 God morgen Suzy! Luksusfellen kan både skremme og fasinere i grunn. Er det mulig å kjøpe så mye galskap på kreditt?? Over 800.000 i forbruksgjeld?? På gardiner, sko, pynteputer, dill og dall? :dåne: Ikke dårlig med både maling, sol og spinning!! Imponert! Skulle tatt litt sol jeg også, men det er visst et skikkelig tiltak må jeg innrømme Satser på at finværet i helga slår til, og at jeg får kosa meg litt ute da Torsdags- er klar og servert!
Suzy Skrevet 8. april 2010 Forfatter #3502 Skrevet 8. april 2010 God morgen - skjønt god, mer sjokkartet faktisk. Sovnet igjen og vips var klokka ti på sju og ikke kvart over seks lenger. Stønn... Kom meg på jobb i helt grei tid, men nå er jeg helt vedsiden av meg selv. Mye tyder på at jeg ikke var våken da jeg sto opp, rett og slett! Grisestøl i kroppen igjen i dag. Spinninga sørget for å få varmet opp de stive musklene fra yogaen dagen før og jeg tok i så det holdt på intervallene, og stivnet igjen utover kvelden gitt. Blir deilig å strekke ut igjen all stivheten i kveld. Etter yoga i kveld skal jeg på hudpleie - fikk faktisk time kvart på åtte på kvelden, men det er helt ok det. Da kan jeg bare dra hjem og legge meg etterpå - omtrent Trenger en skikkelig rens på huden nå - er vintergruffen og har porene full av marsipan fra påsken (har jeg følelsen av). Men denne gangen skal jeg be om litt råd fra damen. Jeg syns nemlig jeg begynner å få så veldig tydelige linjer i ansiktet og syns jeg ser gammel ut i huden - det er jo ikke gøy. Jeg nærmer meg riktignok 40 med stormskritt, men jeg er ikke helt der enda Skrivedag i dag. Lurer på hvor mange liter kaffe som skal til for å få meg i gang i dag? :klø: Ca 1000?
Roadrunner Skrevet 8. april 2010 #3503 Skrevet 8. april 2010 Kan ikke annet enn å le altså.. Fikk noe veldig tydelige bilder på netthinna av deg med marsipan i porene. Skjønner godt at du vil få gjort noe med det Sjokkartet start på dagen er sjelden bra. Jeg blir helt redusert og får en skikkelig "ut-av-meg-selv" følelse av sånt. Koker for harde livet her, og håper dagen blir bra etterhvert!
Suzy Skrevet 8. april 2010 Forfatter #3504 Skrevet 8. april 2010 Ja det er klart en må rense når det er marispan i porene! "Ut av meg selv"-følelse er helt rett ord på det. Jeg er litt i sjokk her
Sauen Shaun Skrevet 8. april 2010 #3505 Skrevet 8. april 2010 Marsipan i porene. Bælmer kaffe jeg også. Våknet kl 4 i dag. :dåne: Og fikk ikke sove igjen før den hadde passert 7.
Suzy Skrevet 8. april 2010 Forfatter #3506 Skrevet 8. april 2010 Kaffe hjelper mot trøtt - ikke mot hodepine *klynk*
Roadrunner Skrevet 8. april 2010 #3507 Skrevet 8. april 2010 Huff, høres ut som en skikkelig "blå-torsdag" dette, Suzy. Min dag er mye bedre enn gårsdagen, heldigvis! Håper bare det fortsetter Snart lunsj *sulten*
Suzy Skrevet 8. april 2010 Forfatter #3509 Skrevet 8. april 2010 Vedder på at jeg blir veldig flott så fort all marsipanen er vekk Hmmmmm.. får ikke helt fokus på denne saken. Åssen skal jeg formulere meg for å få dette til å henge sammen mon tro? :klø:
-Englefjes- Skrevet 8. april 2010 #3510 Skrevet 8. april 2010 Marsipan i porene! Men jeg skjønner hva du mener. Hvis det er en trøst så får jeg alltid høre at jeg har såkalt voksen hud når jeg er og kjøper hudpleieprodukter; det har jeg hørt siden før jeg fylte 30. Dessuten vil de gjerne at jeg skal "jobbe litt med mimikklinjene mine". Jasså, skal jeg slutte og smile og le, lzm? Eller er det møkka Botox de hinter om? Ikke pokker om jeg spøyter gift inn i huden.
Suzy Skrevet 8. april 2010 Forfatter #3511 Skrevet 8. april 2010 Det var litt trøst faktisk. Jeg har smilerynker og slikt i massevis, men nå syns jeg at jeg begynner å få linjer utover det også - det er dem jeg misliker. Mimikklinjer er jaggu greit, men sånne andre - som jeg mistenker er resultat av litt for lite fukt og endel vektnedgang - vil jeg ikke ha.
Suzy Skrevet 8. april 2010 Forfatter #3512 Skrevet 8. april 2010 Ja da var det igjen. Nå er jenterommet ferdig pusset opp. Siste malingsstrøk er tatt og jeg har tapetsert speilene i døra med samme tapet som er på veggen (ble veldig kult!). Nå må jeg henge opp rullegardiner og bære ned senga - og selvsagt male kommoden hvit så den passer inn, henge opp hyller osv. Det blir fint Både yoga og hudpleie var herlig og jeg sitter her og koser meg med ostekjeks og cola zero. Yum I morgen er det fredag og kjærestedag og alt. Helt utrolig hvor fort denne uka har gått Må komme meg opp ekstra tidlig i morra for jeg har ikke klart å gjøre ferdig det jeg skulle i dag, så jeg er helt nødt til å få alt i land i morgen og det er lettest tidlig om morran. Sløve litt mer nå
Sauen Shaun Skrevet 8. april 2010 #3513 Skrevet 8. april 2010 *legger teppe over Suzy og lister meg stille ut igjen*
Roadrunner Skrevet 9. april 2010 #3514 Skrevet 9. april 2010 God morgen! Håper du får en effektiv og bra start på fredagen, og at alt du burde gjort i går er unnagjort på et øyeblikk i dag. Vi andre kan være litt vrak i dag, du skal slippe det Marsipanen borte?
Suzy Skrevet 9. april 2010 Forfatter #3515 Skrevet 9. april 2010 Søte Shaun! Oppe tidlig i dag. Og nå gjelder det egentlig bare å samle seg sammen og komme i flyten. Målet er å være ferdig med det jeg skal til klokka 10 - maks. Og da har jeg egentlig gitt meg selv god tid. Og i dag kommer kjæresten Nå og jobbe.
Sauen Shaun Skrevet 9. april 2010 #3516 Skrevet 9. april 2010 Du har planer om å være ferdig til kl 10, og jeg har planer (eller rettere sagt en drøm) om å komme igang kl 10.
Suzy Skrevet 9. april 2010 Forfatter #3517 Skrevet 9. april 2010 Også var jeg ferdig klokka 9! Er du i gang?
Sauen Shaun Skrevet 9. april 2010 #3518 Skrevet 9. april 2010 Joda, jeg er igang med frokosten og andre kaffekoppen.
Sauen Shaun Skrevet 9. april 2010 #3520 Skrevet 9. april 2010 Takk Suzy. Jeg trenger noen som dytter meg igang i dag. Tar siste slurken av kaffen min nå. Også skal jeg tusle ut på kjøkkenet og begynne med kaka.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå