Suzy Skrevet 1. april 2010 Forfatter #3481 Skrevet 1. april 2010 Titter innom på en regnfull skjærtorsdag... Ikke veldig inpirerende påskevær, men jeg hadde forsåvidt ikke regnet med noe annet heller. Litt stressa her i dag for bilen til kjæresten stoppet plutselig i dag - og selvsagt måtte det være i dag da ingenting er åpent og selvsagt har han veldig ny bil som det er kul umulig å gjø noe med selv Takk og pris tok jeg bil innover denne gangen, så vi kommer oss da både hit og dit. Snart middag nå. Jeg har latt karbo være karbo og koser meg i påsken. Må nesten bare la det være sånn, for skal jeg være streng alltid så blir det stusselig. Men jeg lar brød, pasta og ris og slikt noe være - og unner meg noen biter marsipan og slikt Her prioritere man den virkelige kosen. Og tross tenåring har vi det veldig koselig ...
Sauen Shaun Skrevet 1. april 2010 #3482 Skrevet 1. april 2010 Helt enig med deg når det gjelder prioriteringen av karbohydratene.
MarianneE Skrevet 4. april 2010 #3483 Skrevet 4. april 2010 Enig i kos, uenig i marsipan! (marsipan er ekkelt....)
Suzy Skrevet 4. april 2010 Forfatter #3484 Skrevet 4. april 2010 Å det skulle jeg ønske jeg syntes også MarianneE... Jeg elsker marsipan I dag kom jammen endelig sola og jeg har hatt skikkelig bypåskefeeling. Fikk faktisk med meg kjæresten inn til byen og ut for å kikke på operaen. Jeg må med skam melde at jeg var det ute for første gang i dag... MEN det var flott og morsomt og jeg har tatt masse ganske kule bilder - tror jeg da - har ikke fått sett dem på maskina enda for jeg har ikke med kortleser hit. Deilig med luft og deilig med sol i ansiktet og veldig koselig å ha med seg kjæresten på tur. Nest siste dagen her i dag. Reiser opp i morgen og håper at det meldte snøværet bare er tull.. Liker ikke tanken på å kjøre når været er så dritt, men det går vel greit. Tenker å starte hjem ganske tidlig i morgen så rekker jeg å vaske litt klær, kanskje pusle litt på jenterommet (et malingsstrøk på vinduet f.eks...) og slå meg til ro igjen hjemme før hverdagen setter inn. Og det fine er jo at det er bare tre dager mellom jeg er her og kjæresten kommer til meg Hm... sulten for første gang på flere dager. Det hjelper med litt frisk luft.
Suzy Skrevet 5. april 2010 Forfatter #3485 Skrevet 5. april 2010 Jah da var man hjemme igjen og det var vel strengt tatt ikke så galt heller. Godt å være sammen med kjæresten lenge, men kjedelig å være borte fra hjemmet mitt så mange dager. Det er noe med å bo i bag som er litt smått kjipt. Kom hjem tidlig i dag og har rukket å kvistlakke vinduet på jenterommet, rydde opp der nede og støvsuge, trukket om og flyttet sofa, rullet ut teppe og puslet litt, vært på kaffe hos mamma og nytt sola - laget meg lavkarbo fiskegrateng til middag og glant på tv... Og nå gruer jeg litt til å skulle tilbake til normalen i morra - det er godt å skulle på jobb, men litt kjett og lissom Nåvel... denne uka kommer sikkert til å gå kjempefort for det er jo bare noen få dager. Får komme meg på yoga igjen i morra og i bevegelse, men nå skal jeg prioritere jenterommet. Nå skal jeg i mål altså. Det er så gøy!
Skravla Skrevet 5. april 2010 #3486 Skrevet 5. april 2010 Jøss så flink du har vært i dag. Jeg hadde store planer for dagen, men det ble vist med tankene...
Sauen Shaun Skrevet 5. april 2010 #3487 Skrevet 5. april 2010 Snakk om å være effektiv da. Jeg bøyer meg i støvet for deg.
Roadrunner Skrevet 6. april 2010 #3488 Skrevet 6. april 2010 Tjobing! Så var hverdagen her igjen, brått og brutalt. Men som du skriver, selv om det er småkjipt, så er det i grunn godt å komme igang igjen også. Rett og slett! Godt å høre at det er flere enn meg som har tatt litt lavkarbofri i påska Jeg har tatt heeeelt fri, og det betyr at jeg virkelig må skjerpe inn igjen nå. Men det skal gå! Klar for spinning i ettermiddag, og klar for å se litt resultater igjen.
Suzy Skrevet 6. april 2010 Forfatter #3489 Skrevet 6. april 2010 Der kom jaggu dagen som ei kule! Jeg har sovet som en stein og hoppet rett ut av senga i dag tidlig - muligens i sjokk Hadde kjempegod tid og registrerer at jeg bare har "lag på meg" 600 gram på grunn av påskens marsipanmaraton. Fornøyd, rett og slett Har skrevet handleliste og i dag skal det males viduskarmer på jenterommet og lister skal pyntes på - og handles rullegardiner, gardinstang og kanskje til og med gardin..? Satser på sen yogatime i dag og dermed yoga 2 - det blir sikkert tøft, men deilig. Godt å få beveget kroppen igjen, rett og slett. I morgen får jeg komme meg på spinning rett etter jobb. Tipper kondisen er tvilsom etter ei drøy ukes hvile Ganske deilig å starte uka på en tirsdag egentlig
Roadrunner Skrevet 6. april 2010 #3490 Skrevet 6. april 2010 Veldig greit å starte uka på en tirsdag ja... Hadde vært enda bedre om den sluttet på en torsdag, men fredag skal vel gå det også Høres ut som om rommet hjemme begynner å nærme seg jo! Flinka! Forresten, kan jeg spørre om en liten ting til ei som jeg tror har litt fotokompetanse? Fikk stativ til bursdagen som jeg må bytte (det tåler bare opp til 1 kg). Noen tanker/anbefalinger rundt stativ/hode? Bare sånn hvis du har noen tanker
Suzy Skrevet 6. april 2010 Forfatter #3491 Skrevet 6. april 2010 Litt fotokompetanse har jeg, men stativer har jeg ikke greie på i det hele tatt må jeg bare innrømme. Bruker aldri det i jobben, så dermed blir det null erfaring - sorry Ja det hadde jo vært deilig med slutt på uka alt på torsdag, men, men... Tenker jeg skal holde til fredag Jeg skal bake meg mer solsikkebrød i dag har jeg tenkt, så jeg må ut på ekspedisjon for å skaffe litt mer gresskarfrø. Det hjalp veldig med dem i røra, men jeg lurer på om jeg skal ha i litt linfrø og muligens litt kli også, for å variere enda mer...? Får se. Og det rommet blir bare så kjempebra!
Supramundane Skrevet 6. april 2010 #3494 Skrevet 6. april 2010 Bladde bakover og kikket på bildet av jenterommet, og det må jeg si var vannvittig stilig! Digget tapeten, den var bare helt kanontøff. :D Det MÅ bli bra! Kanskje du har lyst til å vise bilde når du er ferdig og innredet?
Suzy Skrevet 6. april 2010 Forfatter #3495 Skrevet 6. april 2010 Kanskje du har lyst til å vise bilde når du er ferdig og innredet? Definitivt! Skal ta bilde med en gang alt er på plass, eller i det minste så godt som på plass I dag har jeg rukket å male lister og vinduer der nede ett strøk. Har fuget litt og fikset på småtteri på listene og satser på å få kjøpt en ny pensel og tatt dem ferdig i morgen. Den gamle sviktet helt i dag nemlig Yoga 2 kvart på åtte rakk jeg akkkurat (sånmn puslemaling tar jammen tid altså) og det kjennes som lårene har blitt skrudd på igjen feil etter endel hofteskubbing i dag. Klynk... Og i dag falt jeg for en kjempefristelse og bakte meg en bit med Foccacia og spiste. Sukk.. Hadde så lyst på
Suzy Skrevet 7. april 2010 Forfatter #3496 Skrevet 7. april 2010 God morgen! I dag har fridagene nådd meg igjen gitt. Kom meg opp greit, men føler meg litt mer svimeslått i dag Lemster i kroppen, men sikter meg inn på spinning klokka 16. Innen den tid bør jeg har rukket å handle ny malepensel og komme meg hjem for å skifte til sykkelklær. Handle kan jeg gjøre etterpå. Skal få malt lister og helst et strøk til på alt i dag - for da er jeg faktisk mer eller mindre i mål med oppussingen. Wow.. Så da er det å begynne å planlegge hvordan garderoben skal fungere og å få flyttet ned saker og ting. Vurderer å male en gammel kommode hun har på rommet nå helt hvit, så den passer inn med resten. Det hadde vært litt stilig å lage rommet mest mulig helhetlig når jeg først er i gang liksom. Blir vel en liten sving innom IKEA igjen ved neste by-tur tenker jeg Nei nå rabler jeg på med helt klart uinterresante ting i mengder her Kanskje jeg trenger mer
Roadrunner Skrevet 7. april 2010 #3497 Skrevet 7. april 2010 Tjobing! Fridager? Det føles som en evighet siden.... Kaos her i dag, og timene går uendelig sakte (trodde de skulle gå fort når det var hektisk?). Men det går da mot ettermiddag allikevel Gleder meg til å se rommet til jenta, tror det blir kjempefint!!
Suzy Skrevet 7. april 2010 Forfatter #3498 Skrevet 7. april 2010 Å fy flate som denne dagen har rast avsted Full fart på jobben og etterpå raste jeg hjem, spiste kjapt, tok et kvarter med sol og ble med på en time spinning - og nå har jeg malt lister og vinduskarmer og har bare ett strøk på den siste veggen igjen Nå er det Luksusfellen og LOST gitt
-Englefjes- Skrevet 7. april 2010 #3499 Skrevet 7. april 2010 Jeg blir helt fascinert av Luksusfellen innimellom, og i dag var en av de gangene. Nesten 1 mill i forbruksgjeld, det er virkelig vilt.
Supramundane Skrevet 8. april 2010 #3500 Skrevet 8. april 2010 Jeg satt og tenkte ... herregud, hvor mye rart man kan handle for 1 million kroner. Helt utrolig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå