Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror det er lurt. Selv om det ikke er så ille rett etter åpningstid... men det er jo litt tidlig da. :Gjesp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKEA er ikke så verst etter kl 9 på kvelden, har jeg funnet ut. Men det er det jo en grunn til da - 9 på kvelden er en skikkelig upraktisk tid å handle på :fnise:

God påske! :vinke:

Skrevet

Et vennepar av meg fant ut at Ikea etter kl ni på lille julaften var det perfekte tidspunktet. Ikke bare var det folketomt, men all julepynten var på halv pris, noe som passet utmerket siden de ikke hadde noe julepynt. :fnise:

Skrevet

God morgen!

Det er dagen før alle fridagene! :bolledeig:

Håper du får en suveren onsdag, og går inn i påska i kjempeform!

:kaffekopp: trengs!

Skrevet

God morgen folkens!

Jeg er stygt redd det blir IKEA midt på dagen for min del, men jeg vet hva jeg skal ha og syns igrunnen det er helt ok å gå alene der - ikke noe mas og ingen forpliktelser :nigo: - og selvsagt ubgrenset tid til å kikke og plukke og slikt :fnise:

Dagen før alle fridager ja! Herlig! :strix:

Jeg har skrevet liste over alt jeg må få på plass før fritiden slår inn i dag. Jeg må ha linser, jeg må sende sjokoladeegg til ungen i Skottland, jeg må ha mere Fun Light til å drikke hos kjæresten (det er jo bare sukker i huset der :roll:), jeg må pakke bagen, hente bilder, dusje, fylle bensin og altså handle på IKEA - OG ringe venninna mi og ønske henne god påske. Phu....

Deretter har jeg planer om å kravle opp i sofakroken til kjæresten og gjøre ikke-en-dritt (kanskje :kline: litt).

Bør egentlig få rørt litt på meg i løpet av uka også. Det er liksom litt for dumt å bare sitte på rumpa, men jeg satser på at jeg får lurt ham med på noe turgåring eller noe slikt etterhvert :ler:

Phu... det var godt med :kaffekopp:

Skrevet

God påske, Suzy. :humpe:

Døh det blir ikke bare sånt altså :jolie:

Kanskje litt... :sjenert:

Skrevet

Døh det blir ikke bare sånt altså :jolie:

Hah! Yeah right!

:skratte:

Skrevet

GOD PÅSKE SUZY!!! :klemmer:

Skrevet

Hah! Yeah right!

Vi har da barn (unnskyld tenåring) i hus - så vi får ikek til uansett hvor mye vil bare ville drevet med sånn :sur:

:hoho:

Takk SHAUN!!! :hug:

Skrevet

Kan jeg gjette at den tenåringen blir utstyrt med mange kinobilletter denne påska? :fnise:

Skrevet

Kan jeg gjette at den tenåringen blir utstyrt med mange kinobilletter denne påska? :fnise:

Og solkort :skratte:

"Her vennen min *gir penger og solkort* Bare ta en halvtime sol og en dobbelforestilling på kino og ligg over hos venninna di du"

Ja, ja... det er ikke så lett å være forelska og voksen skal jeg si dere.

Skrevet

Vet ikke helt hvilken smiley jeg skal bruke jeg. :skratte: eller :troest:

Skrevet

:fnise:

Begge fungerer og er helt forståelige vil jeg si.....

Men det er faktisk sant at det er en helt ny utfordring å være forelska med store barn. Først og fremst legger de seg jo aldri og de har stort sett null forståelse for lukkende dører osv, så brått står de midt på gulvet når en kysser som verst :nigo:

Men de sover tross alt lenge om morran!

Skrevet

Ser for meg at Suzy er usedvanlig tidlig våken hver dag hele påska. :ler:

Skrevet

Ser for meg at Suzy er usedvanlig tidlig våken hver dag hele påska. :ler:

:lur:

Men nå stikker jeg - god påske!!

Skrevet

Da tar jeg ferie jeg også gitt! :nigo:

Ha en strålende påske, Suzy! Kose dere, tross tenåring i hus... :kline::sengekos:

:fnise:

:klemmer:

Skrevet

Blir visst snart igjen alene her jeg. :sukk:

Skrevet

Jeg er her jeg, såvidt ;)

GOD PÅSKE, Suzy!! :danser:

Håper du koser deg massssse i ferien :jepp:

Skrevet

Dere asså....

Kos deg i påska, SøteSuzy!

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...